Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GEIL

    addikt

    válasz Winchester95 #2570 üzenetére

    Személyes meglátásom az, hogy valahogy régebben jobban szembetűnt ha egy játékot "low, medium vagy high" részletességgel futtattunk.....meglestem pár videót a GTA V-ről low és ultra beállítások között.....ami szembetűnik az árnyékok szine és széleinek elmosódásuk....valamint hogy ultra részletességénl a távolabbi dolgok mintha ködben lennének....meg a fények itt ott feltűnőek...de ez sem olyan húdenagy dolog...viszont játéksebességben már van változás....de pl egy átlag játékost leültetnénk a high és az utlra beállítá elé már ennyire sem látna eltérést, és nembiztos hogy megmondaná hogy melyik beállítást látja pl.......nekem régebben egy low beállítás pont hogy ködös távolt jelentett/kisebb látótávolságot....nulla árnyékot, és feltűnőbben homályos textúrákat....mai játékoknál már a low is tartalmaz árnyékokat meg fényeket és kb korrekt texturákat...stb stb. :F :F :K :U

    [ Szerkesztve ]

    i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070 /// i5 9600k - 16Gb DDR4 - RTX3060 /// i5 4570s - 16Gb DDR3 - GTX1650 -------------------------------------------- PS5 /// Samsung S23 Ultra 5G /// Xbox Series X --------------------------------------------

Új hozzászólás Aktív témák