- Hobby elektronika
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gaming notebook topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen monitort vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
nVidia GeForce GTX 750 / 750 Ti (GM107) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Én is csatlakozok egy Gigabyte Windforce változattal, az alacsonyabb órajelűvel (GV-N75TOC-2GI). Meglátjuk mit tud a 4GHz-es hatmagos Xeonnal párban.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Single coreban sem rossz, hozza a Sandyt. Clock for clock 0-10%-kal van a hatmagos 3970k alatt. Tulajdonképpen ez egy Sandy AVX nélkül, de a 1155-ösnél nagyobb memóriasávszélességgel. Ha egy szoftver használ avx-et, akkor -10%, ha nem, akkor +/-0% szálanként a 2011-eshez. Az Ivynek van egy kis plusz előnye, természetesen.
Léggel 4.4-et tudok vele, de a hűtőm azért izzad a 6 mag alatt, inkább csak 4.0-n használom. Vízzel mennek 5 fölött is.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
A feszültség mivel állítható? Afterburner nem engedi állítani, de még kiolvasott értéket sem mutat.
ASIC qualitym egyébként átlagos, 71,7%
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
Egy Giga Windforce-os kártyán le lehet valahogy venni az nyugalmi ventilátorsebességet? Mi a túrónak forog ez 33%-on 1800+, ha 30 C fokos a GPU? Nem hangos, de egyáltalán nem lehet hangtalannak nevezni. Messze a leghangosabb eleme a gépemnek.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Bjørgersson #2848 üzenetére
HDD-k nincsenek bekapcsolva, csak ha nagyon muszáj, akkor kapnak áramot. Táp- és a prociventi is néma, más ventilátort meg véletlenül sem használok. Csak ez a nyomi pörög, mintha begolyózott volna. Amit kelt, légmozgásnak határozott hangja van. Tehát bios mókolás nélkül nem megy. Mekkora baromság. Gigabyte egyes, leülhet.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Redneck #2857 üzenetére
Nem. Én hallottam már idle-ben hangtalan kártyát. Én a másik irányból közelítem a témát. Attól, hogy létezik rosszabb, ez még nem lesz jó. De ez is lehetne hangtalan. Semmi más feladat nem volna, mint levenni a fordulatot 1000 alá. Csak a nyomorult bios letiltja Mert ha melegedne, akkor oké, de ez a GPU inkább légkondi, mint fűtőtest.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Redneck #2857 üzenetére
Vízzel, és akkor hallgassam a ventilátor mellett a pumpa hangját is? Kösz, nem. Most sem a hűtéssel van gond, hideg az a gpu, szinte fagyos, tőlem aztán lehetne melegebb is. Játékok alatt teljes terhelésen 45 fok alap (1800-as) ventilátorállásnál? Én 80 fokot akarok látni, és 500-as fordulatot.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Bjørgersson #2851 üzenetére
A KeplerBIOSTweaker 1.27 nem tudja szabályozni a a 750-esek ventilátorát.
(#2865) mcs
Á, dehogy. Régen 105 fok sem kottyant meg egy GPU-nak nonstopban sem. A 3850-esemmel anno nonstop SETI@home-oztam éveken át, 105-fokon. Egy éve még használtam is egyik gépben. Akkor 6 éves volt. De legyen 70 fok, tök mindegy. Nem a pontos értéken van a hangsúly. De a 30 abszolút pazarlás.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Bjørgersson #2867 üzenetére
Ez a javasolt bios tweaker a 750-esekhez is. Feszültséget, órajelet, TDP-t, mindent lehet vele buherálni, de a ventiszabályzás szürke. Vagy tudsz másikat?
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
-
titán
válasz Bjørgersson #2869 üzenetére
Sajnos akárhogy machinálom a biost, nem megyek vele semmire. Beállítottam 1000 rpm-et, és 20% állást minimumnak, de a ventik nem mennek 1800 alá. Afterburnerben már tudom 33% alá is tekerni, de az sem segít. Valószínűleg az 1800 a minimum PWM fordulata ezeknek a ventiknek, akkor meg adhatok neki akár nullát is, semmi sem történik, marad 1800-on. Gigabyte nagyon spórolós volt ezekkel a vacak ventikkel. De gondolom a többi gyártó is ezeken spórol.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Redneck #2878 üzenetére
A tudatos vásároló elolvasott n+1 tesztet, és mindenütt azt mondták, hogy ezt vedd meg, mert ezt nem lehet hallani. Csak az a baj, hogy minden tesztelő süket. Megszokták, hogy porszívókat hallgatnak éjjel-nappal, ahhoz képest nyilván (szinte minden) csendes. A passzív szóba sem jöhet, mert sokkal nagyobb zajjal jár az egész házban mozgatni a levegőt. A lokális hűtés mindig zajtalanabb.
(#2879) mcs
Azok a hibás forrasztás miatt szálltak el melegen. Pont említettem egy példát, amikor tényleg éveken át non-stop, éjjel nappal 100 fok felett használtam egy VGÁ-t, és a mai napig működőképes.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz echterion #2882 üzenetére
És akkor mit veszek helyette? De már ki is találtam egy módszert. Mert nem csak sírni szeretek, hanem megoldani is. Az egyik ventit egyszerűen lefogom. Egy ventivel sokkal halkabb (nyilván -6dB).
(#2883) kovy29
Igazad van.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Pickit3 #2888 üzenetére
Az a baj, hogy egy csatlakozón van a kettő. Mindkettőt meg nem szeretném lehúzni, az hatalmas kockázat.
A másik gond, hogy a PWM vezérlés sem segít, hiszen a 0% kitöltési tényezőjű PWM jellel is 1800-at forog a venti, és 33%-ossal is. Csak afölött kezd el reagálni a PWM jelre, és emeli a fordulatszámot. Óccsó szar venti...
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Bjørgersson #2893 üzenetére
Jaaa, a BE. Legalább már tudjuk, hogy miért érdemes azt megvenni a többi helyett.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Pickit3 #2895 üzenetére
Ha elnyiszatolom, akkor ugyanott vagyok, mintha lefogom: a venti kinyiffan. A kisfesz jobban hangzik, de nem tudom, mit szól a belső vezérlő elektronika. A ház, meg CPU ventik fel vannak készítve efféle barbárságra, csak azt nem tudom, hogy egy fixen bekötöttnek szánt (ráadásul óccsó szar) VGA venti mit szól a kisebb feszhez. De ezt majd kipróbálom.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
De ez kevesebbet fűt el, mint a 10k-s csodák. A bios alapján maximum 37W-ot kapnak a GTX 750-ek (a marketinges 65W helyett). A kártya legnagyobb fogyasztója a ventilátor, főleg ha esetleg kettő van belőle. Komolyan, max 37W-ot még a legegyszerűbb hűtő is eldisszipál, ha hozzáér a procihoz. A tiédnél tuti, hogy nincs semmilyen érintkezés.
A Gigabyte durván húzva (GPU:1313/1401/1453MHz Mem:1600MHz) az 5032-es teszteredmény alatt sem lépte át a 45 fokot, pedig én BIOS-ban megemeltem a TDP limitet 60W-ra. Komolyan, 60W, de valóságban sosem közelítettem meg a limitet, 50W fölé csak pillanatokra nézett be (a GPU-Z szerint).
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Redneck #2916 üzenetére
Az enyém csak 71,7%-os.
Én egyébként nem ezért mókoltam, hanem a ventit akartam visszavenni, csak emiatt le nem töltöttem volna a bios editort. Ha viszont már flashelek egy biost a ventik miatt, akkor ezt is átírtam, mert miért ne. Az új driver viszont pont ugyanazt tudja, mint a régi. Csak a kinézetben találtam számottevő különbséget.
Egyszerű visszaállítani, hiszen csak visszaflasheled az eredeti biost. Ha meghal, akkor gari nyema. De ez nagyon valószínűtlen, 60W körüli terhelést simán el kell bírnia.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz ggbuffon1897 #2920 üzenetére
Nálam továbbra is 28-29 alapon
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Megtettem amit megkövetelt a haza: szétkaptam a hűtést, ekkor láttam, hogy barmolás nélkül is le lehet kapcsolni az egyik ventit, mert bontható a kötés. A hőmérsékletek kicsit emelkedtek ugyan, de terhelés alatt is 60 fok alatt marad. Végre a hangja is elfogadható.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz kisza25 #2934 üzenetére
Először teljesen lehúztam a fő csatlakozót, mondván kipróbálom, hogy mit szól teljesen passzívhoz, de akkor azt mondta, hogy hülye vagyok, és nem töltötte be a drivert sem. Utána szétszedtem az egészet. A külső (tehát a hátfalhoz közelebb lévő) 2 pines, ő nem jelez vissza fordulatot, tehát nyugodtan kidobható. Csakhogy a fontosabb alkatrészekért (feszstab, kondik) pont ez felel, úgyhogy a belső, fordulat-visszajelzős darabot szépen betettem a sima helyére kívülre.
A ventik típusa Power Logic PLD08010S12H
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
Már látom, a kék visszajelzés a VRel: "limited by reliability voltage", ami azt jelenti, hogy a feszültségszint limitálja a GPU-t. Persze nem feltétlenül jelenti azt, hogy emelni is kéne. Amíg Vop-ban voltál, addig nyugodtan emelhetted a feszültséget, Vrel-ben óvatosan.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Tök jó, eltelt úgy egy egész nap, hogy egyszer sem jutott eszembe, hogy van venti a VGÁ-n. Boldogság.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Memóriával. Nagyon éhezik a GPU a 128 bites interfész miatt. Ráadásul az összes kártyán legalább 1500-as memóriachipek vannak, addig mindegyik elmegy minimum. A tdp limitet nem kötelező emelni, sokat nem jelent, 5% alatt marad a nyereség. A frekik sokkal többet hoznak.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Bjørgersson #2968 üzenetére
Haha, tényleg. Van humorérzékük
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz JegesEmber20 #2981 üzenetére
A ventilátor típusa biztosan. A Black Edition (BK végű) 1300-on jár, a sima OC (OC végű) 1800-on. Az OC végű viszont a gyári órajeleket leszámítva megegyezik a GV-N75TOC-2GI-vel, szóval a N75TWF2OC-2GI nem igazán éri meg.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Bjørgersson #2983 üzenetére
A sima WF2X-esen lévő nem hajlandó 1800 alatt menni bármilyen alacsony PWM kitöltöttséggel sem, tehát tuti, hogy nem azonos a két ventilátor típusa.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz kisza25 #3004 üzenetére
Hát ez jó vicc. A két bios csak a verziószámában, és a beállított órajelekben különbözik. A ventivezérlés teljesen ugyanaz, mindkettőnél 33% és 1750 fordulat van beállítva alapnak. Csak a te ventid erre a 33%-os PWM jelre csak 1300-ot forog. Ebből is kiderült, hogy más típus van benne. Tehát sajnos BIOS módosítással nem jutok sehova. De mondjuk már nem is életbevágó, hiszen mióta kiszedtem az egyik (fölösleges ) ventit, azóta csend honol.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Bontatlan Sapphire PURE RX 7800 XT 16GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Palit Geforce RTX 3060 12GB /CSAVARMATRICA/GYÁRI ÁLLAPOT/BESZÁMÍTÁS/
- ZOTAC GeForce RTX 3090 Trinity OC 24GB GDDR6X 384bit - FELÚJÍTVA - Beszámítás: OK
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AORUS MASTER / ROG STRIX WHITE RTX 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs