- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
Okes nem minden nap. De minden tavasszal es osszel buzlik a BKV, mert az emberek fele azt hiszi, hogy meg nem kell vagy mar nem kell furdeni, mert meg/mar eleg hideg van... Aztan 3-mas metron klima sincs. Amelyik jaraton van klima es futes azzal jellemzoen nyaron futenek telen meg hutenek.
Majd ha olyan lesz a jegyrendszer, hogy aki fertozo beteg azt az ESZT alapjan automatikusan kitiltjak a BKV-rol akkor esetleg megfontolandova valhat. Plusz az sem artana, ha mobillal az utasok pontozhatnak egymast es a sofort, hogy a renitenseket ki lehessen tiltani.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Az pont az a meret, ahova boven eleg az elektromos.
Egy fokkal valoban jobb, ha csak magukat olik meg, de azert engem zavarna, ha az en automnak utkozessel lenne ongyilkos.
#132 stellaz: Akik egy hasznalati targy biztonsagi es egeszsegugyi okokbol torteno tiltasat naculashoz hasonlitjak, azok titkon a gyermekpornografia legalizasaert kuzdenek...
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
Ebben egyetertek, majd a piac eldonti. Viszont az autobirtoklas nem csak penz kerdese. Pl. sokaknak a birtoklasi vagyat ki kell elegiteniuk, mig a masik tabor ruhelli az autotartast minden nyugjevel egyutt, csak muszaj kozlekednie valahogy. Az utobbi tabor erzesem szerint sokkal hajlamosabb lenne berelni, ha cserebe nem kell szerelot keresgelni, logisztikazni a szervizig, biztositoval bajlodni, stb..
#148 Noukoum: Csak mert itthon nem ismert a preventiv karbantartas. Azert lehet jol is csinalni, nem csak ugy ahogy a BKV...
-
Reggie0
félisten
válasz Tikakukac #162 üzenetére
Pontosan. Hasonloan tokiohoz, korlatozni kene azok szamara az automodellek hozzaferhetoseget, akiknek nincsen garazsuk a jarmu tarolasahoz. Ha mindenki smart for two-val vagy kisebb mopedautoval parkolna a kozteruleten, akkor legalabb ketszer ennyi auto elferne. Amugy meg kerekparra es rollerre kene szoktatni az embereket, foleg az utobbi sokkal gyorsabb es kenyelmesebb a belvarosban.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
"Szóval ha elviszem a családot egy 500 km-es kirándulásra saját autóval a hétvégén, akkor nem csak a 25 liter benzint (100 kWh töltést) kell számolnom költségként, hanem a gépjármű értékvesztését, a kötelező biztosítás arányos részét, az éves szerviz arányos részét, stb. is. Míg ha bérautóval mennénk, akkor ezek a költségek nem hárulnának ránk, mert azt kifizetné helyettünk a bérautó szolgáltató."
Nem a szolgaltato fizeti ki, hanem egy masik felhasznalo. Ugyanis az autod erteke nem csak akkor csokken, amikor levezeted azt az 500 km-et, hanem addig is amig a garazsban all. Ugyan igy a biztositasod idoalapu, tehat akkor is porog, amikor csak a garazsban all, raadasul ugyanolyan tarifaval, mint hasznalat kozben. Egy kolcsonzos autonal pedig a garazsban allast csokkenteni igyekeznek.
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
"az autós közlekedésnek pont az lenne a lényege, hogy ott használjanak autókat az emberek, ahol nem elég tömeges az igény ahhoz, hogy megvalósítható legyen az elég sűrű és elég jó tömegközlekedés. "
A tomegkozlekedes mindig zsakutca lesz, az emberek miatt, mert a suttyokat/csoveseket is el kell viselni.
-
Reggie0
félisten
A biztositasnal nem az a kerdes, hogy mennyibe kerul havonta/evente. Hanem az, hogy 1 km-re vetitve mennyibe kerul. Ugy pedig olcsobb lesz.
Nyeresegado csak a nyeresegre van, az uzemeltetesi kiadasokra nincs. Tehat ha 0-at termel a ceg a fizeteseken felul(ertsd a tulajoknak nem lesz osztalek), akkor nulla lesz a nyeresegado is.
A telephelyet meg is lehet venni, nem kell berelni.
Extraprofitado nem sokmindenre van, erre meglepodnek.
Iparuzesi tenyleg van, de sokminden csokkenti.
A berek pedig baromi sok autora oszlanak szet. Nem sokkal tobb munka van, mint a berelheto elektromos rollerre vagy a bubira es azok is megelnek valahogy, az autonal pedig joval tobb penz forog az eszkozokben es szukseges alvallalkozoi szolgaltatasokban, mint a bertomeg, foleg ha osszehasonlitod, mondjuk egy rolleres ceggel.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest