- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Mini-ITX
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mégse száll ki a Meizu?
ma Egyelőre nem úgy tűnik, mintha ne maradt volna azért valamicske erőforrás az AI mellett a mobilokra is; újabb Meizu készülék tűnt fel.
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
"Kérlek ne szalmabábozz!"
Folyamatosan azt próbálod bizonyítani, hogy N egyéni autó fenntartásának összköltsége ugyanakkora (vagy legalábbis nem számottevően nagyobb), mintha ugyanannyi ember csak adott A-B közötti utakra venné igénybe egy önvezető flotta szolgáltatását. Ezt nehéz másként értelmezni, mint hogy szerinted a nagy tétel és az egyéni megoldások összessége között nincs lényegi különbség.
"hétköznapibb jellegű használat esetében a csúcsidő hatás is nagyobb"
Ezt még mindig nem sikerült érvekkel alátámasztanod, hogy miért. A tömegközlekedésben is van csúcsidő, aki nem akar bezsúfolódni egy metrókocsiba, az igyekszik nem csúcsidőben utazni. Ugyanez a helyzet, amikor a dugót próbálják elkerülni. Az önvezető autók esetében ha az autók ismerik egymás pozícióit és célpontjait, akkor jobban tudják optimalizálni az útvonalaikat és mérsékelni a csúcsidő hatást, de persze még így is kialakulhatnak dugók, ilyenkor pedig az emberek ugyanúgy igyekeznek más időpontokat választani, mint a tömegközlekedés vagy a humán vezetés esetében.
"A nagy tétel előnye ott ahol sok hasonló uticél vagy útvonal szakasz van, lásd nagyvárosi közlekedés, tömegközlekedés esetében még sokkal nagyobb, ennél messze rosszabb megoldás a carsharing. "Sokszor leírtuk már: a tömegközlekedés nem alternatívája a személyautónak, mert nem mindenki tudja a tömegközlekedéshez igazítani az élete ütemezését.
Pl. ha ahol a busz 20:00 után már csak másfél óránként jár, vagy fél kilométert kell gyalogolni a legközelebbi megállóhoz, akkor az emberek inkább kocsiba ülnek, mert nem akarják a buszjáratokhoz igazítani az életüket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Mini-ITX
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Dark Souls sorozat
- További aktív témák...