Hirdetés
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimer...
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Flashback #18765 üzenetére
Szubjektív a téma ugye, de nekem a keskenyebb járművek jöttek be az évek során erre a célra, ugyanarra használom mint te. Jelenleg ez SH300-at jelent (erre cseréltem Xcitingot), ugrik, elfér, A-B pontok között teljesen jó. Kirándulni már necces lenne...
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
nyogo83
senior tag
válasz Flashback #18767 üzenetére
Itt inkabb kerdes, hogy milyen aranyban hasznalod varosban es varoson kivul.
Volt robogom, motorom aztan ujra robogom, mert valahogy a mindennapi varosi kozlekedesben kenyelmesebb robogoval maszkalni.
Valamint az se hatrany, hogy motoron beoltozhetsz, de amint kezd huvosebb lenni, robogon joval elviselhetobb mint motoron.
Szoval minden csak felhasznalas kerdese, hogy pontosan mire is kell.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Flashback #19991 üzenetére
X-max 250 2007-2009. Azért egy 100ast pluszba számíts bele mert 400ért szervíz igény mentes nem biztos hogy kapsz. Autópályán olyan nagyon acélos nem lesz, de 110-120 tartja még erőlködés nélkül.
Esetleg x-city 250, ami ugyanez csak nagyobb kerekekkel, kisebb csomagtérrel.
u.i. most látom 400 alatt alig van xmax 250 Hát sajnos hozzá kellene még rakni ehhez az összeghez ha ezek az igényeid (autópálya tempó + megbízható)
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz Flashback #19999 üzenetére
Szerintem csak nagyon félreérthetően fogalmazott. Ha jól értem a nála éppen
felújításon lévő Scarabeo hengerfeje az, ami "csak" 28 ezret futott állítólag, csak
éppen úgy néz ki, ahogy, és egy kisebb vagyon lesz a felújítása még baráti áron
is. Hiába nem számít munkadíjat/magának csinálja, az alkatrész az sokba fáj.A konkrét Jazz-hez még annyit, hogy nézd meg a rendszámát. Mikor hozták be?
Naugye. Napi használatban van, tehát a km változhat: hova volt visszatekerve?Szerk: és akarod-e fizetni a komplett felújítását, ha beüt a krach? Mert esélyes...
Az a legbosszantóbb, hogy nem tudni mikor. Előbb-utóbb minden beszarik: lehet
hogy megvennéd, és mennél vele boldogan két évet, s csak akkor, de lehet, hogy
két hét múlva nyekken meg valami, ami zsebbenyúlós. Ezért időzített bomba, na.
Fogalmad sincs, mi, mikor volt cserélve, és mikor lenne esedékes, ha az óraállás
kamu, márpedig abban biztos lehetsz, hogy az. De lekérdezheted a BM-nél 2012
január elsejéig visszamenőleg, hogy milyen óra állásokat rögzítettek a vizsgákon.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
csongi
Topikgazda
válasz Flashback #20001 üzenetére
2012 előtt?
Mikori 2001 környéki?
Nincs baj ha nincs baj. El kell fogadni, hogy a km növekedéssel növekszik az alkatrészek cseréjének a valószínűsége. Haza lehet vágni 60 ezer alatt egy motort, és lehet vele menni 100+K is.
Tulajdonoson és szerelőn múlik a jelentős része. -
DigitXT
nagyúr
válasz Flashback #20001 üzenetére
Nem tudom, honnan van az adat, de nem tűnik valósnak: 2016 és 2018 között?
Egy nagyságrendet sikerült spórolni. Teljesen hihető, hogy valaki 4000-et megy
két év alatt, aztán eltelik még két év, és akkor csak 400-at. Napi használatban.Azt tudom még elképzelni, hogy nem ugyanaz a tulaj, és valahol sokat állt. De
ha ugyanaz a tulaj és mindig ugyanúgy használta, akkor még itthon is tekerték.
Csongi kérdése meg abszolút helytálló, de a BM nem jegyez korábbi időpontot.Szerk: de ha jó is a magyar adat: mikor kell a vasban vezérműláncot cserélni?
Mert azért azt gondolom senki nem hiszi, hogy 2012-ben valós 18000 volt benne.Szerk2: külön kedvencem a "friss olajcserével". Mintha az vmi nagy dolog lenne!
És mintha lehetne ennek hinni: én is bedőltem, meg is jártam. De ilyen a piac...
A miheztartás végett az enyémben "28000" volt és már volt vezérműlánc cseréje,
amit nekem kellett ismételnem 1 évvel / 7000 km-rel később. (Nem volt olcsó.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
yodamastah
őstag
válasz Flashback #20004 üzenetére
Megveszed utána 1 éven belül kiderül hogy mázlid volt vagy sem. Ezt innen a fórumról nem lehet eldönteni. A szopórollert nagy eséllyel csak úgy lehet elkerülni, ha pár éves, keveset futott, magyarországi motort veszel. Vagy újat. Többi az lutri lesz mindig.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Flashback #20008 üzenetére
Ez nem jó széria kérdése. Ekkora robogót nagyobb igénybevételre vesz újonnan az ember (nem elég neki a 125), így magasabb a futásteljesítmény is általában.
Kcsa sh300asa óra szerint 35 ezernél motorgenerálért kiáltott, ami nem valószerű, még akár más márka típusánál sem.
Az enyémben 43 ezer km van most, olyan mintha új lenne (főleg a motorjára gondolok... 😃).
Amúgy egy valós 30 ezret futott robogó 300 ezerért rögtön elkelne, tuti drágábban hirdetnék. Persze így, hogy ez idő alatt 10 ember keze között átment...[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Flashback #20008 üzenetére
A japan Hondam 27 ezret mutatott, 3. javitomeretes henger dugoszettet szedtem le rola. Repedt hangerrel .
600K van, jelenleg.Az olasz csodor meg innen valtott gazdat, sok sok Km-el .
Ez a valosag, aki nem ert hozza garantalt, hogy bepalizzak.
A veteli arat megegyszer tedd tartalekba, es mire rakoltod, kb rendbe is lesz. De kell egy jobszerelo, aki nem probara veteti veled az alkatreszeket, es oda nyul ahova kell.
De a legnagyobb biztonsag, ha szetboritattod az egeszet.
A tomiteseket ilyen korara megeszi az ido, a szimeringek beoregednek, es minden egyes alkalommal szet kell szedni az egeszet. .
Szazeret is futnak siman, ha az olajcsere idoben es megfelelo minosegben megadatott nekik. Az egesz blokk az olajra tamaszkodik.
Oreg robogo nem rossz robogo, de el kell fogadni, azert olcso, mert az allapota ezt kivanja meg.
Azert keves a km benne, mert a hazai piac ezt az almot gergeti... -
yodamastah
őstag
válasz Flashback #20058 üzenetére
Városozni van jobb nagyrobogó, de még vállalható a 400as burgman.
Tavalyelőtt próbáltam egy 2008ast. Ami nem annyira tetszett azon szempontok szerint ami nekem fontos volt: 13/14 kerék, alacsony ülés, 210+ kiló, széles test.
A 2017ben a 400ast megújították. Magasabb lett az ülés, keskenyebb a motor teste és az első kerék 15ös.
2007 vagy utánit nézz ha használtat akarsz. Ezekkel kevesebb a baj. Készülj fel hogy 1M alatt javarászt tekert import motorokkal fogsz találkozni.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Flashback #20063 üzenetére
Amúgy van neki egy egész nagy fóruma, ha a konkrét típus érdekel: [link]
Én csak azért partizánkodtam ott, mert egy Burgisnak adtam el a Multivart.
Meg a J.Costat is el akartam, de azóta, hogy vettem bele könnyebb súlyokat,
nagyon örülök, hogy nem sikerült, mert kiválóan teszi a dolgát, selymesen jár.huszi.gyb: hát a Cygnus is összevissza világított az tény. De izzócsere, illetve
magasságállítás után ég és föld lett az is, csak kár, hogy szanaszét tört aztán.Apropó, a héten lesz lomtalanítás. Gondolom a blokk nem kirakható...
Tudom, vigyem a MÉH telepre, de ott nem veszik át, mert motoralkatrész. Ehh!
Viszont a kerék érték belőle, azt nem dobnám ki, s olyan sok helyet nem foglal.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
csongi
Topikgazda
válasz Flashback #20075 üzenetére
Piaggio blokkos.
Egy jo konstrukcio, jo koztes allapot.
Az olaszoknal komoly konkurencia a kymco, es tenyleg ajanlott marka tud lenni. Ar ertek aranyaban verhetetlen.
Jo allapotba kellemes kis vas.
De itt ha talal az ember jo allpotu xcyting 250et vagy Dowton 300at, jobb valasztas lehet.
Fo alkatreszek beszerzese macerasabb.
A tobbi nem gond.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Flashback #20075 üzenetére
Öreg olasz robogót szeretnél 400k körül? Gatyád kösd fel Haver júniusban vett egy 500as x9-et 450 körül. Azóta összesen kb 2 hétig nem volt szervíben a motor. Ráköltött kb 400ezret eddig. Mondtam neki hogy vegyen japán robogót 1millió magasságban, de sokallotta az árat. Hát lassan ott tart már árban
Másik haver vett xciting 500R-t (újabb verzió) 650-ért. Na az egy jó vétel volt, hibátlan a motort. Sajnos ritkán van belőle eladó. MOndjuk nem értem miért esik így a kymcok ára. Egy hasonló éjváratú/állapotú 400as xmax bőven 1M felett van.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Flashback #20190 üzenetére
Nem ismerem, MMSK-n linkelte a tulaj. Rá lehet keresni, hátha írt róla.
Budapesten működik az importőr, szóval alkatrészek beszerezhetőek.
(Személy szerint bűn rondának tartom, de azt mondják rá, jó motor.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Upo
addikt
-
kcsa
veterán
válasz Flashback #20196 üzenetére
Mindene Piaggio, burkolatot leszámítva.
Az injektor csatlakozója azért volt képes letörni, mert az idióta csigazabálója közvetlenül mellé tervezte az akku dobozát, így ha nem egy meghatározott (de sehol le nem írt) módon forgattad- és szerelted be az injektort, teljes berugózásnál két-három alkalom után letörte a csatlakozót.
Alapvetően típusbaja nem nagyon van (klasszikus Piaggio nyűgök: a minőségi magyar utakon zabálja a szilenteket és felfüggesztőcsapágyakat), de a burkolat aránylag gyenge (kb. SH minőségű, Kymco masszívabb) és rohadtul ritka, emiatt drága.
Kezdőknek óvatosan ajánlanám, a beszerzési nehézségek miatt
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- RAM topik
- Gaming notebook topik
- Asszociációs játék. :)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Warhammer 40k: Space Marine 2 (PC, PS, XO)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Path of Exile (ARPG)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen