Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz #50433536 #21506 üzenetére

    Nem gondolnám típushibának, mert vakargatták a fejüket rendesen a Malagutiék
    is, hogy minek nekem rotor, tudniillik letörtek a lapátjai. Részben. Hogy mikor, s
    miért, nem tudni, viszont sejtésem szerint az vitte magával a szimeringet, és így
    került hűtővíz a motorolajba, ami fehér füstként távozott, így azt hittem hengerfej.
    Nem az volt... Mindenesetre, ha vízpumpafelújítás kell és ki van kopva a dekli is,
    ne önmagában vegyél hozzá, mert az egy kisebb vagyon, és még kell hozzá pár
    alkatrész: van gyári felújítókészlet "féláron", amiben minden benne van. (Ha kell.)

    Köszi az infókat, összefoglalnám az érzést: ajjajjajj! Klasszikus betegágy...:R
    (Ezt ne vedd károgásnak! Csak vannak rossz tapasztalataim. A 340K-s vételárú*
    mocim az állítólagos műszakilag tip-top állapotához képest sok hibát produkált.)
    2004-es, 2010-ben hozták be egyértelműen visszatekert órával (most 52K), csak
    az a biztos, amit alattam futott, s már a második vezérműlánccseréjén is túl van.

    Az a szelep (ha jól tudom) nem befolyásolja a teljesítményt, nem egy turbó...:DD
    Ellenben, ahhoz szükséges, hogy kisebb legyen a károsanyag-kibocsátás.:R

    *: amikor ezek után benyögöm, hogy mennyi volt az összes ráfordítás 5 év alatt,
    mindig megkapom, hogy nem vagyok normális.:D És tényleg nem! Nekem ez a
    motorka a hobbim, szinte már kikapcsolódás szerelgetni... alig közlekedek vele.

    Szerk: annyi kiegészítés a linkelt hozzászólásomhoz, hogy nem porladtak el a
    lapátok. Csak elakadtak a hűtőkörben... (Én mondtam a szerelőnek, hogy nem
    kéne megnyomi visszafelé slaggal? Megnyomtuk: három koppanás a vödörben.)
    Pedig ő már összerakta úgy, és át akarta adni, hogy kész. Hát nem volt az...:DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák