- Azonnali alaplapos kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple notebookok
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Milyen asztali médialejátszót?
- Mini-ITX
- Op3n Dott tablet - igenis számít az ár
Hirdetés
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
senior tag
válasz Vismajor01 #24174 üzenetére
Hogy látjátok, dolgoznak a szerelők a jelenlegi helyzetben, van alkatrészellátás?
Még mindig nem vittem el a Scarabeot sehova... -
yodamastah
őstag
-
kcsa
veterán
válasz Vismajor01 #24255 üzenetére
Már a 140 is erősen végsebesség (feletti...), pláne utassal, nem a hosszú élettartam titka. Amit te akarsz az egy 600 feletti sportmotor.
-
kcsa
veterán
válasz Vismajor01 #24259 üzenetére
A tartalék is olyan hogy... 100-ról 140-re gyorsulni is sokáig fog tartani, nincs visszaváltás, nincs erőtartalék képzés. Városi használat, ingázás, eseti országúti használat, erre van tervezve, minden más is lehetséges, de kompromisszumok előfordulhatnak.
Persze van aki lemegy a 125-össel Horvátországba meg Bulgáriába, lelkük rajta -
yodamastah
őstag
válasz Vismajor01 #24259 üzenetére
Tegyél még hozzá. 1.5-1.6ért már van 300as xmax. Az simán utazó 110-120 között. És ez egy modern jól felszerelt robogó
-
Burt1793
veterán
válasz Vismajor01 #24259 üzenetére
A kerékmérettel nem függ össze a végsebesség (változtatnak az áttételen és kész), persze kisebb kerékkel ijesztőbb lehet a tempó. Óra szerint tud menni 150et az sh300 is, de az csak 138 körül van gps szerint, amúgy meg utassal nagymotorral se szokás olyan gyorsan menni (folyamatosan), ha csak nem szereted a hátulról jövő szorongatást. 😃
-
csongi
Topikgazda
válasz Vismajor01 #24263 üzenetére
Erre inkabb 400 felttiek alkalmasak.
5-700ccm Robogobol 1 misig.
Burgman 650.
xciting 500.
Tmax
Spireemax
Atlantic.
scarabeo
Neha be pislant a piacra egy Myroad 700.
10 ev alatti jarmuvek mar atlepik a millat.Egy misi bezarolag mar belefer egy turazasra szant motor is.Itt meg a regebbi vasakkal is lehet jokat kirandulni, persze erossen allapot fuggo minden esteben. Kompromisszum mentes motor nem letezik. :)
Varosi hasznalatra meg ott a robesz. -
#31733248
törölt tag
válasz Vismajor01 #24263 üzenetére
Nagyon különböző a két igény és tényleg jobb rá két jármű. A Honda NC750D (Integra) és az NC700D (az elődje) igyekszik egyesíteni a kettőt, ha anyagilag beleférhet, érdemes megnézni.
-
#54774016
törölt tag
-
nyogo83
senior tag
válasz Vismajor01 #24270 üzenetére
Nem szeretem mas munkajat/dijazasat fikazni mert mindenki abbol el meg amit kifizetnek erte.
DE:
Ha mar kepes 10k-t felszamolni "alkatresz beszerzesert", akkor elvarom hogy random webshopba beesve ne talaljak esetleg felaron az o arahoz kepest olajszurot, vagy egyeb mas alkatreszt Foleg ugy,hogy valoszinuleg o se szemelyesen szaladgal el a cuccokert, hanem megrendeli.
Peldaul en, mindenfele kedvezmeny es egyeb dolog nelkul 800-900ft korul vettem par hete a 30x50 centis 0.3-as klingerit lapokat mert kifogytam belole, altalaban ez eleg a deknitomitesekhez. De ha a vastag 1,5-est veszem, az se kerul 1800ft-tol tobbe ugyanekkora meretben.
Ahogy emlitettem, olajszurobol is random Hiflo 1500-1600Ft, vagy Dayco/Bando ekszijat 8-9k korul, tomitesszett szinten 8-9k max, stb.
Szoval nem fogok vegigmenni az alkatreszarakon tetelesen, de ezen igy felszaladt a szemoldokom...A munkadij nem is lenne annyira veszes, ha egy atlag 8k-s oradijjal szamolunk.
Szerk:
Ahogy astro12 is irja, egy ilyen melonak 1 napba siman bele kell fernie, szoval ha azzal az oradijjal szamolom, nagyjabol okes. A tobbi dolog nem tetszik, ahogy sok mas szerelo is szereti ilyesmivel megnyomni az arat.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Vismajor01 #24273 üzenetére
Nem tudom ki hogy van vele. De én ettől elhányom magam, mikor rákölt féktisztítóra 4000ft-ot, és a blokk meg úgy van szétszedve, hogy a külseje hót retek.
12 ezer a tömítés szett, Mi volt benne? Egy hengerfej és egy talptömítés?
A többit meg vagdosta?
125 dink?
Gyári tömítés hengerfej +talp kb 8ezer. komplett meglett volna 15-16bol gyáriba.
Legalább legyen jó -
csongi
Topikgazda
válasz Vismajor01 #24325 üzenetére
Ezen nem csodálkozom.
Mit jelent a fémes hangja?
A kis ccm-es motorok terhelés alatt keményebb járású hangot adhatnak. Ergó olyan mintha erőlködne.
Üzemanyag ellátási rendszerrel lesz valami gond. -
nyogo83
senior tag
válasz Vismajor01 #24325 üzenetére
Minden vicc nelkul: addig hordanam vissza, amig nem lesz tokeletes. Nyilvan nem plusz penzert mert a multkori felsorolasbon olyan dolgok vannak, amik nem indokoljak, hogy csak ugy szar legyen. Annak tokeletesnek kellene lennie.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Vismajor01 #24344 üzenetére
Azzal is van valami
-
#50433536
törölt tag
válasz Vismajor01 #24433 üzenetére
Nekem is csinált ilyen furcsaságokat, hogy egyszer jól ment, simán bírt 5-10 km-t, aztán leállt. Egyből könnyen indult és mentem tovább, de megint leállt. Ezt a hibát az öreg cdi okozta, ami hidegen jó volt, de melegen leállt akár száz méterenként is. Ha a leállás után egyből könnyen beindul, akkor nem hiszem hogy karbi/keverék képzés ill. benzin ellátás baja lenne.
A szívató nekem is furán működött és nem tudtam rendesen beállítani. Hol félig jó volt, hol nem, de inkább nem. Ilyenkor szerintem a szívató tömítetlenségére, és/vagy fals levegőre kell gondolni. Nálam a szívófalsninál szívott fals levegőt. Motorozás közben nem okozott gondot, de a szívató használhatatlan volt, vagy csak félig-meddig működött, a gázzal kellett operálnom nekem is. Ránézésre ép volt a falsni kívül-belül, de ha leszedtem róla a ragasztó szalagot és meghajlítottam, feszegettem, akkor megmutatta magát a repedés. Nem konkrét lyukra kell gondolni, hanem gumi külső repedésében benzin volt, ami csak belülről juthatott a repedés külső részére. A csere után minden helyreállt.
(Nehéz volt a falsni hibáját megtalálni. Mozgattam, feszegettem miközben járt a motor és hiába fújtam csatakosra hidegindítóval, nem mutatta meg magát, sose pörgött fel a motor. Amikor rájöttem, hogy az a baja, akkor a kis repedés már szemmel látható szakadás volt, de addig szenvedtem vele pár hónapot.)
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Vismajor01 #24435 üzenetére
valszeg inditasnal a fedzultseg eses okoz gondot, aminek nem lenne szabad.
Tuti jo az akksi? Indito aram rendben van toltessel egyutt? -
csongi
Topikgazda
válasz Vismajor01 #24469 üzenetére
Hogy a joistenbe tettek fel azt a hengerfejet?
Azert nah.
Ez eleg szarvas baki sztem. Annak is aki feltette, annak is aki javitotta.
Nem is ertem milyen elfontolasbol kerult felt?
Ez valami tuning? -
csongi
Topikgazda
válasz Vismajor01 #24471 üzenetére
Akkor ez special edition. :)
-
nyogo83
senior tag
válasz Vismajor01 #24471 üzenetére
Mondjuk kar azt a megbizhato 125-os fotengelyt megeroszakolni azzal a 175-os hengerrel, foleg igy ahogy elmondod
Az meg hogy a lehuzos szerelonek se tunt fel, igazabol mar meg se lepodok.
150-est meg mondjuk kiszolgal es erezheto a kulonbseg, de mar azzal se lesz olyan tartos mint a 125-ossel.Egyedul a Suzuki GN 125 fotengelyet tudom hogy tartos, ismerek egyet amire 3 eve kerult ra egy 180-as kinai henger/dugo szett es azota futarkent eli az eletet gond nelkul.
Az en Suzuki koppintas blokkomon 150-es henger van, valamikor 20e km-nel kerult ra, most van benne 64e es epp telen mertem benne egy 14,5 Bar-os kompressziot. Igaz ez klasszik leghuteses.
-
Grillo
senior tag
válasz Vismajor01 #24469 üzenetére
ez BP?
-
Grillo
senior tag
válasz Vismajor01 #24479 üzenetére
A jó szerelő
-
Grillo
senior tag
válasz Vismajor01 #24481 üzenetére
Tudnál küldeni elérhetőséget?
-
Micsurin
nagyúr
válasz Vismajor01 #24504 üzenetére
Nem a beszerelés lesz a szórakozás hanem a holnap estém, utolsó tárgyam a félévre de szórótárgy. (~75%-os bukási ráta) Most valahogy a karbi és az alapjárat a legkisebb problémám.
csongi: Írok majd mi lett és tényleg köszi a helpet, már a kínai CDi is félúton van!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Vismajor01 #24506 üzenetére
Ez melyik? OE-n ilyet nem adnának be ha 1 embert akkor 1 embert fognak vizsgáztatni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Vismajor01 #24504 üzenetére
Most akkor maradt az egész, csak a tömítés lett egyedire gyártva?
Hát nem tudok mit mondani -
kcsa
veterán
válasz Vismajor01 #24535 üzenetére
Azért ez elég szar statisztika. Mondjuk a nicked után...
-
yodamastah
őstag
válasz Vismajor01 #24535 üzenetére
Vegyél jobb gumit
-
Burt1793
veterán
válasz Vismajor01 #24539 üzenetére
Akkor igaza volt yodának. Jobb gumi, esőben óvastosabban, holttérben ne menj és ezeket mind megúszod.
-
mAtech
aktív tag
válasz Vismajor01 #24549 üzenetére
Szia!
Az jó gép! Bár nekem árban már sok lenne. Nem akarok most még annyit költeni motorra.
csongi (#24548): Megnéztem ezeket a nagyobb 500-as robeszokat. Nehezek nekem. Persze ez az én agyzsibbadásom. Nem akarok bruttó 200 kg felett venni. A Burgonya 400 az még pont elfogadható súlyban. Ergo igazad lesz, hogy motor lesz a vége... CB500, CBF500 (ez volt nekem is), vagy sportmotor (Gixxer, 900RR)
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
mAtech
aktív tag
válasz Vismajor01 #24593 üzenetére
Értem mondandód lényegét.
Mert nálunk homok van. Nincs mindenhol beton. De az az én "bajom", hogy nem akarok jó városiként mindent lebetonozniHa nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
nyogo83
senior tag
válasz Vismajor01 #24593 üzenetére
"nem vállalt érte felelősséget."
Azert annak a joembernek az elerhetoseget/szerviz nevet egy kulon postban itt hagyhatnad, csak hogy mas ne fusson csocsre egy ilyen szuper meloval.
-
hegyvarig
csendes újonc
válasz Vismajor01 #24615 üzenetére
Őt ismerem, a Négy Kelemennél javasolják őt mindenkinek, nekem mondjuk nem volt még vele problémám...
-
Burt1793
veterán
válasz Vismajor01 #24628 üzenetére
Valszeg ismeri a helyet, látta, hogy villog a gyalogos lámpa, azt hitte hamarabb vált az övé, csak úgy látszik gyorsabban ment, mint szokott.
-
Vismajor01
addikt
válasz Vismajor01 #24677 üzenetére
Hozzateszem en nem felújítandóként vettem, ugy volt hirdetve h egy ftot sem kell ra koltenem, felulok ra es megyek is. Mondjuk az elso 500km le is ment igy :D
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
FeniX-
aktív tag
válasz Vismajor01 #24679 üzenetére
Hm, amúgy ezeknél a kymco blokkoknál azt néztem, hogy árulnak a 125-öshöz ilyen big bore kit-et, 175 ccm-sre átalakítható. Vagy az már totál más blokkhoz való?
Végülis, a köbcentit semmilyen más tuning nem helyettesíti.
(Mondjuk nekem tök elég ez a 70-es utazó, amivel hajtom városon kívül) -
Expendable
aktív tag
válasz Vismajor01 #24874 üzenetére
éppen van egy eladód vagy méretre jó lehet? nekem bazi nagynak tűnt, bár még nem ültem olyanon.
-
DigitXT
félisten
válasz Vismajor01 #25130 üzenetére
Madisonba se fér a Nolan N103 az ülés alá. Kabát, gerincvédő igen.
-
csongi
Topikgazda
válasz Vismajor01 #25532 üzenetére
Elektronika hibara gyanakszom.
-
DigitXT
félisten
válasz Vismajor01 #25532 üzenetére
Ez vmi kontakthibának hangzik. Az akku töltögetésén kívül mást nem csináltál?
Szikra van? Visszakerestem, hogy régóta szívsz ezzel. Volt már szerelőnél is
többször, fesszabot cserélt csillió pénzért, és volt még hengerfejtömítés/minden,
viszont az, hogy közvetlenül a szerelés után nincs alapjárat, eléggé aggasztó.
Mondjuk a gányolt 175-ös henger is okozhatta részben, de ezt is orvosoltad már:
tavaly nyáron azt írtad, hogy fasza. Akkor vajon most mi romlott el megint?csongi: Elektronika hibara gyanakszom.
Jaja. Akár egy gyújtásvezérlő, mint anno astro Madisonjánál. Meg tud viccelni...[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Vismajor01 #25532 üzenetére
Mi is ezt játszottuk aztán kiderül 1 év szívás után, hogy behalt a kormányon a kill switch.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz Vismajor01 #25536 üzenetére
Karbibeállítást ki csinált utoljára? És ha igen, akkor miért nem? Viccen kívül,
ha mondjuk azért fullad le a pirosnál, mert megszívta magát és mondjuk beköpi
a gyertyát, akkor nem is lenne olyan nagy csoda, ha utána nem tudod berúgni...Szerk: egyáltalán nem biztos, hogy dús a keverék, csak találgatok. Ám az tuti,
hogy ha ennyire nem indul, minimum lekapnám a gyertyapipát és megnézném,
hogy legalább szikra van-e, és ha van, akkor gyertya ki: nincs-e szét kormolva?Nyilván, ha nincs szikra (kontaktos pipa vagy a kábel), megmagyaráz dolgokat!
Mondjuk azt nem feltétlenül, hogy a jelek szerint bemelegedés után hal meg.
De ha mondjuk az automata szívató is szívat, akkor lehet extrém dús melegen!
Ez magyarázná azt a jelenséget is, hogy magától el akar indulni, úgy pörgeti...Ui: és akkor még valaki automatát akar a bowndenes helyett a kényelemért.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Vismajor01 #25532 üzenetére
Ez a valóságban inkább így hangzik: "Közel járok hogy felrúgjam.." :-)
Nincs annál bosszantóbb, mint amikor a piros lámpánál előregurulsz, aztán lefullad és pókozva ki kell vánszorogni az út szélére, miközben az előbb 'megelőzött' autósok fejükön dagadó erekkel mennek el melletted anyázva. :-DAmúgy ezt a vészleállító gombot "nem értem". Mármint, hogy sokan azzal állítják le a motort.
Miért? Miért nem a kulccsal. Utána mindkét eszközt (kulcsot, kapcsolót) is vissza kell állítani alaphelyzetbe, akkor nem egyszerűbb csak kulccsal leállítani? Valaki gyújtson világosságot a sötétségben.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Vismajor01 #25978 üzenetére
Bowden csere: nem drága, nem para. Én anno télen
téptem el a Cygnuson, amikor befagyott és erőltettem.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Vismajor01 #25980 üzenetére
Ez szivas :(.
A cikkszamot tudod ellonirzni.
Lehet a bovden jo, a , markolatot csereltek le? -
#50433536
törölt tag
válasz Vismajor01 #26266 üzenetére
Zalaegerszegről Bpestre robogózni tényleg fárasztó lehetett. Szerintem a nagyrobogók túra távolsága olyan kétszáz km körül van. Ennél többet már kényelmetlen lehet megtenni. Az ember igényli egy idő után a beszélgetést, zene- és rádió hallgatást. A 400-as gépemmel könnyen megyek 100-150km-es túrákat, kénylemes a Madison átalakított ülése, falja a kilométereket, de tény hogy egy idő után hiányzik a társaság. Legalább a megállókban. Száz kilométernél nagyobb túrán néha jól esne egy jó barát mellettem, vagy a feleségem, a gyerekeim.
Így az sem rossz, ha utast viszek magammal, a társaság adott, de a motorozás élményéből erősen levesz. Megváltozik a motor minden tulajdonsága és az utasra jobban kell vigyázni, mint magamra.
A feleségem egy hete vizsgázott le nagymotorra. Tavasszal talán veszünk neki egy 250-300-as nagyrobogót. Ketten jó lehet túrázni. Valami rádiós sisak kommunikátort kéne szerezni, hogy tudjunk szót váltani menet közben.... Vagy talán mégsem?
Az allandó kapcsolat elveheti a lényeget, mert szerintem a motorozás alapvetően magányos tevékenység... spirituális élmény, a rendszeres belső megtisztulás egy formája. Legalábbis nekem.
Van valakinek tapasztalata a rádiós sisak szettekkel kapcsolatban?
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz Vismajor01 #26266 üzenetére
Én is egerszegről hoztam a 125ös Sacarbeot, igaz megálltam Keszthelyen rokonoknál, aztán Nagyvázsonyban egy fagyira, meg talán valahol még Bp előtt egy bambira.
Mentem párszor Balatonra is vele, de olyan 100 km után meg kell állni egy 10 percre. Mondjuk így is volt tervezve, szépen ráérősen lecsorogni. -
kcsa
veterán
válasz Vismajor01 #26266 üzenetére
Zalaegerszegről Bp-ig kocsival is zsibbasztó, nem hogy robogóval (de én puhány vagyok)
-
Micsurin
nagyúr
válasz Vismajor01 #26266 üzenetére
Ahogy változik az erő és a méret úgy a kényelmes táv is, az 500-assal leverünk haverokkal pályán 3-400km-ert egy köztes tankolással.
Legjobb cimbim Vara1000-rét kipróbálva azzal szerintem menne az 5-600 is pályán 1x tankolással ha nagyon akarnám. Guruló erőd kb.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Vismajor01 #26894 üzenetére
Városi futkározás vagy autópálya?
Nem mindegy.
De egy köztes darab lehet a 300-as.
Az 500-as nagy városba. Nem véletlen állt le vele, és lett 400-as. Bőven elég.
Vendigo:
melyik évjárat?
Ha ugyan az a cucc van benne, mint a Phanteon 150-be, akkor inkább keresnék egy karbis robogót
Erre ECUT találni fájni fog, a hondánál ha sikerül rendelni akkor az motor ára lesz.
De könnyen lehet azt sem tudják létezett ilyen rendszerük .
Az első injektorok egyike volt, és csak ez a típus kapta meg. Nem vitték tovább.
Én egy 2003-al jártam végig a mindent is. És nagy nehezen sikerült találnom Ebay-en. 80 ezer volt. Nem hiszem, hogy olcsóbb lett.
És élő adatot a hondánál sem sikerült kiolvasni. Nem sikerült beállítani rendesen.
élő adat nélkül, meg tapogatózás.
Kb 2,5-3 Liter fogyi volt.A 250-es karbis, kb 3-3,5 eszik csukló függő.
De már ennyire kis kerekű ekkora ccm-s robira nem ülnék vissza. -
csongi
Topikgazda
válasz Vismajor01 #26900 üzenetére
Ha még utas is van a dologba, akkor kellene a 3x Le környéke.
de ez saccolva, meg lesz egy szezonba, közel a 8-10ezer km. Így két évente egy szíj csere.
Nem lesz valami gazdaságos.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- iPhone topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OLED TV topic
- Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...