- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen notebookot vegyek?
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
Hirdetés
-
Kétféle Realme GT 6 érkezik egy néven
ma Ilyen az, amikor át is címkéznek és a névvel is zavart okoznak.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kena: Bridge of Spirits - Bemutatkozott az Xbox változat
gp Végre bejelentették, hogy újabb platformra is ellátogat a teljes kiadás.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
senior tag
Na, Scarabeo további orálja. Beszéltem ma a szervizzel, mondja a srác, hogy padon, meg az udvarban hajtva nem jön elő a hiba. Többet meg még nem tudtak vele menni. De kiszedi a szellőztető szelepet, vagy leszedi a csövét, és akkor majd valamikor mennek vele többet. Mondom azt én is megtehetem, úgyis van dolgom a városban, úgyhogy el is mentem érte 4 körül. Kolléga vitt, mondom várjon 5 percet, amíg beindítjuk, nehogy az legyen, hogy elmegy, én meg BKVzhatok. Indul pöccre, minden fasza, veszi a fordulatot, kolléga el.
Beöltözök, elindulok, mivel a környéken elég sok a terelés, mondom megyek kis kerülőt, legalább közben kipróbálom, mennyire ok a gép, meg legalább közel maradok a szerelőhöz.
Na, kb. 500 méter után elkezdett alapjáratra visszaejtve fulladozni, megrángatva a gázt viszon szépen felpörgött (gyorsító a karburettón), mentem tovább, de a kör végére már kétszer leállt, meg hiába huzogattam volna a faszomat is, nem reagált.
Úgyhogy vissza, srácok sem voltak boldogak, mondjuk én sem. Na mindegy, gariba van, remélem, a következő lépés már komolyabb hatású lesz...Az a baj, hogy a Gulliveren is kéne blokktartó szilentet cserélni, ami vagy 15k, meg 2 hét, mire megjön az alkatrész, úgyhogy lehet idén én már nem nagyon fogok gurulni...
-
Grillo
senior tag
Hát, ez eléggé gyász baz.
Engem meg hívott szerelő, úgy tűnik, kész vannak, tesztelték is fél óra motorozással, most nem fullad, megy faszán, egy cső rosszul volt elvezetve, és amiatt nem kapott levegőt a tank.
Persze pont arra lett kész, mire megjött az eső. De talán holnap jobb idő lesz, gondoltam kimegyek Parkolóparádéra délután, bár szerintem asszony kitalál még addig valamit... -
Grillo
senior tag
Na, elmentem a motorért. Szerelő srácok már mind messziről megismernek, és azt hiszem, nem is fognak elfelejteni rövid időn belül.
Bemegyek, megkaptam a robogót, pár tanácsot, mit csináltak, stb, majd írjak egy SMS-t pár nap múlva, hogy minden jó-e. Mentek vele vagy 45 percet/30 km-t, szóval ki is tesztelték.
Kicsit szemerkélt az eső, meg autóval is voltam, mondom megyek egy diszkrét kört, mondjuk Motoroázisig ponyváért, és lerakom a húgoméknál, majd most este vagy holnap elmegyek érte.
Kb. 500 méter után állt le menet közben, és nem is volt hajlandó újra indulni, mindezt kb. 5 perc szilárd alapjáraton pöfögés után, mert fel kellett öltöznöm.
Tolás vissza, srácnak már tikkelt a szeme, én már csak röhögni tudtam... Mondta, hogy feladja, mindent megnéztek, nekik ment, de azért nézzük meg, hátha beázott valami, a benzinnel nem lehet gond. Leszedték a szerelőnyílást, és bazze a gyertyapipa leesett...
Utána pöcröff, mentem is vagy 5-6 km-t, végre olyan volt, mint mikor megvettem, ugrik, nincs ketyegés, fasza.
Búcsúzóul még mondta a srác, hogy azért pár napig most nem szeretne hallani rólam.Aztán persze a logisztika nem jött össze, úgyhogy ha összejön a Parkolóparádé, azt úgy tudom megoldani, hogy full cuccot hátizsákba meg kézbe veszem, és bevonatozok-trolizok Zuglóba, és onnan irány az Expo.
Persze, ha közben nem áll meg...
-
Grillo
senior tag
No, megjártam a parkolóparádét, motoroztam egy faszát a napsütésben, hepiség van. Majd rakok fel pár képet, voltak robogósok is, direkt a társaságnak fotóztam Madisont, Majestyt, volt GP800 is.
Egyébként így egyedül nem volt nagy trúváj, volt egy enyémmel megegyező, csak 200-as Scarabeo, de mire megláttam a gazdáját, arra pont ment el.
A legnagyobb látványosság egyébként az volt, amikor egy nagyon szép NSX nem akart beindulni perceken keresztül, már ott állt körülötte a fél közönség. Alig tudtam lefényképezni a mellette álló Velorexet. -
Grillo
senior tag
Vótam Obiban vásáni, leghosszabb cucc 1,5 méteres
Ez a Tucano jó cucc, mintha csak nekem találták volna ki.Azért egy textilrablómaszk kellett a sisak alá, de ha maradna ez az 5-6 fok, akkor nem lenne gond a bejárással. Viszont ez a hét közepére ígért -1-1 fok nem túl csalogató...
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Délben fasza volt bemenni dolgozni, sütött a nap, még polár felsőt sem vettem, bár a kabátban már benne van a bélés.
Hazafelé viszont eléggé éreztem a lábfejem, combom, úgyhogy be is mentem Decathlonba venni aláöltöző nadrágot. Reggel 7kor próba. Valamint muszáj lesz felvennem bakancsot, már ha megtalálom, meg dupla zokni. Meg az esőnadrág.
Fent nem fáztam a polárral, viszont az ujjaimat éreztem, szarul zár a muff, nem is kifejezetten erre a motorra való, vagy nézek másikat, vagy előveszem a kacsaszalagot, és művészkedek egyet.
Fej oké volt, bár orrom környékén már azért éreztem a hideget a 30ik km végére, főleg, mert vagy 40 percig tartott. -
Grillo
senior tag
Ha gondolod, tudok abban segíteni, hogy megnézd hozzá az én 125ösömet. Egyébként a 100al előzés nem lehetetlen, úgy tudom elképzelni, hogy utol érsz egy 90el haladót, és leelőzöd. Ott egyszerűen az enyém már nagyon kicsit, és mérsékelt gyorsulással növel sebességet, a 150es sem lehet sokkal bikább.
Ez egyébként a fészlift előtti, csak rotaxos van, képek alapján a kasztni jó állapotú, a tükrök nem eredetiek, a doboz igen. Ha a srác megbízható, és valóban azért ennyi, mert gyorsan akarja eladni, akkor szerintem érdemes kipróbálni, de egy szerelő ajánlott. Kopó dolgokon kívül érdemes az olajfogyasztásról érdeklődni, láncot/láncfeszítőt megnézni, bár az kicsit sok így vásárlás előtt. Minden esetre ha ketyeg, mint az óra, az jó esetben kopott láncra, a láncfeszítő max állására utal, ami nem baj, de cserélni kell. A szelephimba csapágya lehet még probléma, ha kikopik, akkor nem emel ki rendesen, szar lesz a szelephézag, és a hozadékai, meg ha szétesik, akkor szétver egykét dolgot még.
Amúgy kényelmes, jó kis motor, én szeretem, ha ez elmegy majd a háztól, és nem váltóst veszek helyette, akkor lehet egy 250est megnézek, de nem biztos, hogy rotaxost.
-
Grillo
senior tag
Na, visszaültem a rollerre
Huszitól elhoztam a muffot, mentem szépen hazafelé, és éppen hajtottam fel az Árpád-hídra, mikor is a szokásos módon elkezdett fulladozni, aztán le is állt szépen. Annyi szerencsém volt, hogy még nem voltam fent a hídon, a felvezető, meg a szentendrei felől jövő felüljárós sáv közti felfestésen meg tudtam állni, meg gyorsan áttolni a buszmegállóba, ott alacsony a padka. Ha 100 méterrel tovább gurul, akkor már a hídon áll le, ott tolhattam volna a sziget bejáratáig...
Szikra van, valószínűleg megint nem kap naftát. Ott is maradt a korláthoz láncolva, vissza kéne mennem érte, aztán letolni valahova, bár ehhez mindenképp szükség lesz egy kis buszsávos szembetolásra...
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
-
Grillo
senior tag
Nabazz, szerintem rajtam rontás van, tegnap hazajöttem céges autóval (bérelt Navarra, fullos bőr, kutyafaszanavigáció, minden), erre reggel nem indul, letiltotta magát, vagy az immo szart be, vagy a bérlős srác szerint a hidegtől megmakkant az akksi.
Holnap jönnek, aztán próbálják elvinni az udvarból, mondjuk innen kivontatni sem lesz egyszerű, ha nem tudják elindítani, ráadásul reteszelt a váltó, és mivel ez automata, és Pben van, nem nagyon fogják tologatni.Holnap elvileg eltudom vinni a motort a hídról, ah megvan még, arra sem volt időm, hogy arra forduljak. Vagyis reggel terveztem, de ugye maradt a vonat meg BKV...
-
Grillo
senior tag
Rokakszos, ja, erre mondta a szerelő, hogy ez igazából egy kapálógép motor, csak nagyobbak rajta a kerekek.
Egyébként az ő elmondása szerint is kurva jól megy, már amikor kap benzint...Vedd meg. Jó lesz.
Mennyi benne a km? Szerelő szerint ezek elmennek egy jó 30-40k-t, aztán lehet beléjük önteni a pénzet. Eddig nálam ez működik, csak mínusz 10k km. Persze lehet ennyit visszatekerve. -
Grillo
senior tag
válasz Hauptmann #5490 üzenetére
Gatya volt rajtam 3-4 napon, volt, hogy napközben sem vettem le, mert az irodában nem ment a fűtés.
Nem rossz, kényelmes, mintha ott sem lenne, bár nem érzem azt a nagy hőhatást. Ez inkább úgy tűnik nekem, hogy az izzadságelvezetést tudja faszán, tényleg nem izzadok bele, csak ott lesz nedves, ahol ilyen áteresztő részek vannak. Nekem ezzel annyi a bajom, hogy pont a derekán, hátul van ilyen, így a vesemelegítő alatt szépen nedvesedek, pedig pont ott nem kéne.
Ha ezt tudtam volna előre, akkor nem ezt veszem, de nem mondom, hogy rossz. -
Grillo
senior tag
válasz huszi.gyb #5509 üzenetére
Nekem is így kezdte a Gulliver, aztán miközben a fesszabályzó szépen lassan feladta, magával vitt még egy-két relét és izzót... mondjuk 1 hét motorozás alatt.
Elhoztam a Scarabeot a hídról, nem bántotta senki szerencsére. Holnap még próbálok vele mókolni, aztán felhívom a szerelőt.
Bár gondolkodom rajta, hogy egyszerűbb lenne itt Dunakeszin keresni valakit, van is valami szerviz az egyik utcában, lehet holnap beugrom érdeklődni. -
Grillo
senior tag
A Honda Elitnek kint elég nagy kint a rajongótábora, gondolom erre építene a típus. Vagy erre is, meg a Kedillekre. Mega Debillekre.
-
Grillo
senior tag
válasz 30z.Samu #6272 üzenetére
Én szeretem, vagyis szeretném, de az enyémnek van valami benzinellátási gondja, így hónapok óta nem tudom használni. Lehet a Rotax blokk is hunyó, nem tudom, de van Piaggio blokkos is ebből.
Amúgy elég dinamikus 125öshöz képest, jól fogyaszt, nagy, kényelmes, sok a doboz hozzá. -
Grillo
senior tag
-
Grillo
senior tag
Ezt a sok retardált faszfejet: [link]
-
Grillo
senior tag
Szép. Kb. hány kiló a különbség így?
-
Grillo
senior tag
Na ja, ezt nektek mondom. Szerelő mondjon időpontot, aztán vagy megfelel, vagy nem.
Kawasatinál augusztus végétől októberig volt a robogó, úgy, hogy közben 2-szer is kész lett, aztán a harmadszori kész az tartott is 2 hetet, nem csak 1-1 napot.
Mondjuk ő megmondta előre, hogy nem robogóközpontú. Meg hogy rohadt hosszú a várólista. -
Grillo
senior tag
Nem azt mondta, hogy nem ért hozzá, hanem hogy nem a szíve csücske. Természetesen elvállalta, volt is ott nem 1 robogó. És láthatóan nem is volt nekik új a Scarabeo sem. Dicsérte is, hogy jól megy, de szar a láncfeszítő, hogy nem mechanikus, valamint több szériahibát felsorolt. El lehetett érni őket telefonon is, emailon is folyamatosan.
Nekem szimpatikus banda, csak a felhozatalt látva is inkább 10-20 éves motorokkal foglalkoznak idejük nagy részében.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Linux - haladóknak
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Konteó topic
- World of Tanks - MMO
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs