Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pravingo26

    újonc

    Sziasztok! Hát nekem elegem lett a vodafoneból egy életre. Amennyire rqgaszkodtam hozzájuk, most annyira akarok szabadulni tőlük. Tusom, hogy a rendszerük nem az igazi, de kiváncsi vagyok , hogy rajtam kivül járt-e még valaki úgy , mint én. Október 4- én bementem az üzletbe szerződést hosszabítani és készüléket szerettem volna kihozni. A szerződésem okt. 15-én lejár. Simán ment minden , a készülék a kezemben volt már csak meg kellett várni , hogy aláirjam. Na itt kezdödött el minden. A rendszerük nem írta át a hűségidőt. Ügyintéző telefonál utána közli velem, hogy mi a helyzet és hogy így a készüléket nem hozhatom el. És hogy sztornozni kell az egészet, ani kb 30 nap . Online felületen az új díjcsomagban vagyok és ott vírit a készülék is , amit nem kaptam meg. Felhivtam telefonon őket kb 1 órán kereaztül hallgattam, hogy mennyire fontos a hívásom és tartsam a vonalat . Tartottam amig nagy kegyesen felvették. Jöttek a szokásos szöveggel , hogy igy meg úgy sajnáljak , meg hát hogy ez rendszer hiba és persze utána neznek, hogy mi is a hiba és hol akadt el a dolog. Ma felhivnak és közlik, hogy meg kell várnom , amig a visszaforsítás megtörténik, ami kb november eleje lesz és utána újra indíthatjuk a dolgot. Meg persze ott van a készülékre rögzitve a kedvezmény , meg adnak havídíj kedvezményt is. Közöltem, hogy nem fogadom el az ajánlatukat okt.15-én mivel lejár a hűségidőm így szüntessek meg az előfizetést. Ekkor közli velem, hogy hiaba jár le a hűségidőm 15-én nem tudom megszüntetni az előfizetést , mert meg kell várnom amíg ez az egész dolog helyre áll és megtörtenik a visszafordítás különben a rendszer kiszámlázza nekem a készüléket, amit nem is kaptam meg. Na itt akadtam ki de rendesen. Meg tehet ilyent a Vodafone? Közeles vagyok várni addig, amig a rendszerük helyre hozza amit elszúrtak? Mi a garancia, hogy nov.elejére vissza lesz állitva a díjcsomagom. 2 hónapja rossz a rendszerük. Köteles vagyok kivárni , amíg helyte hozzák vagy álljak a sarkamra és igen is megszüntethetem az előfizetésem a hűségidő lejárta után? Kiszámlázhat olyant a vodafone, amit nem kaptam meg?

  • Pravingo26

    újonc

    válasz Bogyi007 #68273 üzenetére

    Így jártam én is. Október 4 óta nem tudták a hibát javítani. De a telefont kiszámlázzák minden számlával. A telefont meg sem kaptam.30 nap a hiba javítása azt igérték, a 30ik napon kaptam egy emailt , hogy a hiba javítása folyamatban van. December 13-án kértem, hogy akkor szüntessék meg az előfizetést. Igértek hogy 24, 48 órán belül megszünik, azután , hogy majd számlazáráskor, de nem szünt meg. Rengetegszer hívtam őket mire közölték, hogy nem tudják megszüntetni addig, amíg a telefont ki nem tudják onnan szedni, de nyugodjak meg majd kompenzálnak. Kérdeztem hogyan ,akkor nem kell fizessem a havidijat, közölték, de igen kiszámlázzák én meg szépen fizessem be és majd ha megoldják a hibát akkor majd jóváírják. Hónapok óta nem tudnak egy ilyen hibát orvosolni. Amit a Vodafone elrontott , hibát nem tudják helyre hozni az ügyfél meg fizessen. Red Free tarifacaomagban vagyok plusz a telo részlet, amit meg sem kaptam. Havonta 17 ezer ft-al károsít meg engem a Vodafone. Havidijat viszont nem tudják csökkenteni mert hibára fut az is( Vodafone szerint) Ha egyszer sikerül tőlük megszabadulnom soha többett Vodafone.

Új hozzászólás Aktív témák