Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz Pravingo26 #66377 üzenetére

    Természetesen nem kötelezhetnek semmire azzal kapcsolatban, ami az ő ügyviteli rendszerük hibájának a következménye. Csak ott a bökkenő, hogy ha a rosszul működő rendszer nem enged el, akkor hiába kapálódzol jogosan, még nem fognak tudni az ügyintézők elengedni, mert ők is a rendszer alapján kell hogy dolgozzanak. Ebben akkor sem lesz változás, ha kihívod rájuk a katasztrófavédelmet.
    Amit javaslok: Vetess fel panaszt (legjobb írásban, pl. a weboldalon bejelentve), amiben jelzed kártérítési igényed, ha a hűségidő után indított számhordozásod elutasítják. (Már ha tényleg el akarsz innen menni, az üres követeléssel ui. könnyen lebukhatsz.) És legyél türelmesebb, még így bő két hónappal a rendszerváltás után is...

  • Boond

    addikt

    válasz Pravingo26 #66377 üzenetére

    "Tartottam amig nagy kegyesen felvették"

    Azért belegondoltok, abba, hogy ők addig nem ping-pongoznak, meg szívatják az ügyfelet, hanem tényleg elfoglaltak lehetnek? (vélelmezem).

    " Ekkor közli velem,"

    Nekem a telekomnál volt olyan, hogy felhívtam őket reklamáltam (nem tudták levonni, majd jött a epack kedvezmény elmaradás, meg figyelmeztetés felszámolás.) Ügyintéző azt mondta, ha most befizetem, persze minden rendben lesz és köv hónapra nem lesz gond a kedvezménnyel sem.

    Eltelt 3 hónap vagy 4 mire ténylegesen beállt a dolog. Utána írtam egy panaszt, amit megvizsgáltak, és korrigálták a dolgokat, ami a mostani októberi számlán fog megjelenni.

    Tehát ebből kiindulva, én panaszt írnék, le írnám az egész story-t, minél több információval, alátámasztva - akár beszélgetések, ha van. És akkor valószínüleg utólag rendezik a dolgokat.

    DE mondjuk, ennyi erővel elfogadhattad volna az ajánlatukat, jobban jártál volna vele. Eleve egy csomó idegeskedéstől is megkíméled magad, másrészt meg számold ki a havidíj kedvezménnyel mennyivel jöttél volna ki jobban... gondolom 2 évre kötötted volna min.

    "Kiszámlázhat olyant a vodafone, amit nem kaptam meg?"
    Ha jól értem akkor van egy vásárlás és van egy törlés folyamat, ha utóbbit törlik, akkor vásárlásnak minősül, mintha megkaptad volna... Rendszer alapján igen(?). Jogilag, emberileg... már kevésbé...

    Amúgy mi tart ezen 30 napig?

    De szerintem ott rontottad el, hogy a kedvezményes ajánlatot nem fogadtad el... feltételezem jobban járnál mintha átmennél bárhova máshova. (bár erre még lehet lehetőséged, feltételezem... csakígy felháborodva... lehet rosszabbak a pozíciók).

    [ Szerkesztve ]

  • asdf_

    veterán

    válasz Pravingo26 #68289 üzenetére

    És az NMHH-nál jelentkeztél-e már panasszal? Nem mellesleg amúgy, minden egyes számlát meg kell kifogásolnod a befizetési határidő előtt, és jogszabály szerint(!!!) a kifogásolt részre fizetési haladékod van, amíg annak jogosságáról a szolgáltató nem dönt, azaz a **szomat fizetnék én be, nem olyan telefon részletét, ami nálam sincs.

    [ Szerkesztve ]

  • the.odzsy

    aktív tag

    válasz Pravingo26 #68289 üzenetére

    Én nem fizetem csak a számlán szereplő előfizetési díjat. Ezt ki is hangsúlyoztam, hogy nem vagyok hajlandó fizetni azért, amit nem is birtoklok. Így megy az előfizetés díja, és kapom az sms-t a tartozásról és a letiltásról. A végrehajtást leállították és ezzel a letiltást is. A személyes üfsz-en is ezt látták bejegyezve a rendszerükbe. Ne fizesd csak az előfizetési díjat, ki tudja hogy mikor rendeződnek a dolgok és egy csomó pénz felhalmozódik. Oldják meg ők a problémájukat!!!

    [ Szerkesztve ]

    MAGYAR vagyok nem turista!!!

Új hozzászólás Aktív témák