- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Gaming notebook topik
- E-book olvasók
- Fujifilm X
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
eami
addikt
minden jól működik rendszer Vodafone lett az egyedüli ahol nem lehet elorendelni az s22 szériát? ok, nem ment ma a Google náluk, de csak nem Google docsban tartják az új ajánlatokat....
-
Renwick
őstag
válasz #08176384 #68548 üzenetére
A magyar Voda kb. egy kerekítési hiba a cégcsoporton belül, ha kapnak egy jó ajánlatot, szemrebbenés nélkül rámennek az exitre.
Az 5G-s kiépítések mindhárom operátornál belassultak, jelenleg kb. semmi értelme nincs pénzt pumpálni bele.I see you blaming each other -- And I love you still
-
#76055552
törölt tag
válasz Nikaré #68556 üzenetére
A magyar piac a voda teljes piacának 1%-át sem éri el....
Az anyacég a huawei kukázása mellett döntött...a valós 5G pont e miatt nem épül (a dss nem 5G, inkább csak marketing).
A magyar állam nem fog támogatás adni a vodának a huawei eszközök cseréjére, hiszen tudjukki ott van a digiben és a telenorban, magyarán ellenérdekelt a voda megsegítésében.
Közép és hosszútávon a voda az exittel járna a legjobban. Én így látom. -
Renwick
őstag
válasz #76055552 #68557 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy a kormány stratégiai partnere a Huawei, és eddig többször elhangzott, hogy nem akarnak semmilyen módon diszkriminálni vendorokat, szóval a Voda-Hua páros ebből a szempontból elég speciális helyzetben van itthon.
Nyilván itt is mindenki lélegzetvisszafojtva várja az áprilisi eseményeket, azok után vélhetően sokat fog tisztulni a kép.I see you blaming each other -- And I love you still
-
viktorhu
veterán
válasz Renwick #68552 üzenetére
A voda-központ egy időben teleszórta a corporate szektort EU-szintű ajánlatokkal. Ez azt jelenti, hogy a két multi megállapodik, és a munkavállalók egész Európában átkerülnek a vodás szerződésbe. Ha elkezd kivonulgatni a voda európai piacokról, akkor vagy vissza kell vonulnia az ilyen tömeges üzletektől, vagy költhet majd állandó jelleggel roaming partnerekre az érintett országokban.
-
#08176384
törölt tag
válasz Renwick #68552 üzenetére
A magyar Vodafone pont az a cég akinek igenis fejleszteni kéne. Sokat mozgok vidéken és egy katasztrófa a mobil internet szolgáltatásuk számtalan helyen. Egy kezemen meg tudom számolni, ahol jobbak minőségben mint a másik kettő. Itt a minőség a legalább 10 megabitet jelenti, ami azért így 2022-ben igen kicsi igényszínt. Számtalan helyen 0-3 megabit a Vodafone összes mobilnet teljesítménye. Erre én sem tennék 5G szolgáltatást, mert az is botrányos lenne.
[ Szerkesztve ]
-
-
#08176384
törölt tag
válasz Renwick #68563 üzenetére
Nagy része biztos az, de akkor is botrányosan gyenge. Nagykátán pl pont tegnap jártam. Telekom 160, Telenor 75, Vodafone épphogy 10 megabit és szinte bármelyik kisebb településen a Voda nagyon gyenge. Ennél kisebb helyeken meg az 5 is jó érték. Az is gyakori, hogy nem mennek ki a hívások a tök nulla sebességen és kézzel kell leváltani a telefont 3G-re telefonálni.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
A munkám miatt nem gyakran a kocsi az iroda és egy egy egyeztetés után Vodafone alatt fel sem tudott épülni a céges VPN kapcsolat, annyira lassú volt a sebesség. Jelenleg is egy saját Telekom kártya van a gépemben és visszaadtam a céges Vodafone internetet. Először a gépre gyanakodtam, hogy biztos nem acélos a beépített internet modem, de nem, az iPhone 13 pro is ugyanezeket a sebességeket adta Vodás kártyával.
[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
válasz #08176384 #68565 üzenetére
Nekem pont fordítva volt rossz tapasztalatom, vodáról telenorra váltva veszítettem sok helyen lefedettséget, amerre járok. Szerintem ha ennyire fontos a mindenhol mobilnetes elérhetőség, mint Neked (meg nekem is volt a járványidőszak előtt), akkor a megoldás a két külön sim használata (a másodikon nem kell sok net, csak backupnak kell). Elég nagy biztonságérzetet ad, ha bármikor át tudsz váltani.
-
Joker88
őstag
ma próbáltam telefonálni az ügyfélszolgálatra,hogy szeretném megtekinteni a decemberi számlámat,amit befizettem január elején (13.-án)
hát, 1 óra várakoztatás után sem sikerült beszélnem egy élő ügyfélszolgálatossal. (még jó hogy ingyenes )In loving memory of Garrett Lockhart
-
4Grider
nagyúr
Nekünk bemutatták július 24-én, aztán 25-én úgy szétverték a rendszert, hogy a mai napig nincs meg a számla. Augusztus elején az összetákolt rendszerben fizetni lehetett, de mivel az előző - megszüntetett rendszerben - mutatták be (24 óráig), így muszáj volt kifizetni. Azóta sem tudta belőlük kiverni a könyvelésünk a számlát...
-
4Grider
nagyúr
Az elektronikus számla bemutatásának két módja van (vagy/vagy):
1., Kibocsátói oldalon megőrzött
2., Befogadói nyilatkozatban jelzett email címre megküldéssel.
Itt az első volt, mivel soha nem küldött nekünk a Voda számlát. Ha a NAV tudomására jut, akkor nem fog örülni annak, hogy "előfordulhat ilyen". Kb. mint ha a könyvelésem elhagynám... -
félisten
-
asdf_
veterán
válasz 4Grider #68570 üzenetére
Az még mindig nincs meg? Beszarás... A NAV-nál remélem felnyomtátok őket. Meg ha végre valaha meglesz, akkor mit csináltok? Önellenőrzés az érintett hónapra és újra beadni a bevallást (ez ugye rögtön nem ingyenes, ezt majd a Voda fizeti, teszem fel a költői kérdést)? Mi lesz, ha nem lesz meg májusig, akkor hogyan lesz beszámoló?
[ Szerkesztve ]
-
ggabor02
aktív tag
válasz viktorhu #68566 üzenetére
Mostanában hulladék az összes.
Van egy céges Telekomos korlátlan kártyám, mellette egy saját Telenoros korlátlan előfizetés. Valamint játszásnak egy Digimobil. Korábban volt Voda is.
Az utóbbi időben Budapesten a Telenor sebessége olyan borzalmas, hogy nem is használom, inkább átraktam a céges kártya mellé egy telefonba a Telenor kártyát, így a Telekom adja az adatot.
Múltkor a Digi kétszer-háromszor nagyobb sebességet produkált. Pár napja arra nem volt elegendő a sebesség, hogy az Aliexpress app-ban nyomjak egy visszaigazolást. 10 percig szórakoztam vele. Rámértem, 0,01 Megabit/sec volt a feltöltés. Néha a letöltés ilyen, nagyon ritkán le is fel is pocsék.
A Telekom is szívás mostanában. Rendszeresen nem vagyok elérhető, pedig itt az ablakkal szemben a cella, a munkahelyen szintén. Bekapcsoltattam a kártyán a VoWifit, hogy itthon elérjenek. Ma már azt is kikapcsoltam, mert 10-ből 3-4 hívásnál valamelyik irányban nincsen hang. A munkatársaimnál ugyanez a helyzet a város sok más pontján. A Digi Wowifi teljesen tökéletes.
Ismeretségi körömben jelenleg a Voda működik a legstabilabban. -
vakt
csendes tag
válasz 4Grider #68572 üzenetére
Ma a NAV ÜFSZ a következőt adta elő mielőtt megszakadt(?) a vonal:
-ha a Vodafone adóalanynak számláz akkor az az online számla portálon a bejövő tételek között látszik és egyenértékű a számlával
-magánszemély esetében ugyan nem adott az előző lehetőség, de a számlakibocsátóra így is mindenképpen vonatkozik a 8 éves megőrzési idő
-a szolgáltató hozzáállása lehet nem szép, de konkrét panasz nélkül nem vizsgálódnakTesz valaki bejelentést?
-
asdf_
veterán
-ha a Vodafone adóalanynak számláz akkor az az online számla portálon a bejövő tételek között látszik és egyenértékű a számlával
Ez szép és jó, csak a NAV online-ból messze nem olyan részletességű a számla, mint ami azon a jópár oldalon van, amit pdf-ben vagy papíron kapsz, így az alapjan nem tudod a számlát lekönyvelni (mert mondjuk az, hogy mobilparkolás 10 db. 7452 Ft. az kevés ahhoz, hogy látszódjék, hogy pl. egy barom voltam, és a céges telefonnal fizettem a privát autó mobilparkolását, mert az nyilván nem vihető be a könyvelésbe, vagy mondjuk van egy olyan tétel, hogy mobilvásárlás 1 db. 4500 Ft, no, az most mi volt szerinted?). Most mutatnék példát, ha épp nem egy Tájékoztatás számla késedelmes kibocsátásáról email birtokosa lennék, a jövő héten már a következő számlámnak kéne elkészülnie, ehhez képest még a múlt havi sincs még sehol. Már megint...
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
Az online számla soha nem volt egyenértékű a számlával, mivel ott tételeket ugyan látsz, de számlaképet nem.
A B2B online számlázás talán két éve van, de legalább négy éves az előfizetésünk, a számlamegőrzés határideje pedig 8 év. Szóval nem csak egy számlánk hiányzik, ha az online számlával is tudnánk költséget levonni. -
vakt
csendes tag
"Szóval nem csak egy számlánk hiányzik, ha az online számlával is tudnánk költséget levonni."
Bejelentés?
-
viktorhu
veterán
válasz ggabor02 #68575 üzenetére
Nekem is a voda a legmegbízhatóbb. A telenoros az elsődleges kártyám, de sokszor át kell váltanom a vodásra, és olyankor úgy is felejtem sokáig, mert azzal nagyjából sehol sincs probléma. Aztán észreveszem, vissza telenor, és a következő munkautazáskor megint kényszerből vissza a voda.
-
#08176384
törölt tag
Tegnap este óta megint nem működik az online ügyfélszolgálat. Újra be kéne aktiválni egy esimet és karbantartás jelenleg is. Én ezt már nem hiszem el….
-
eami
addikt
válasz baloghgabor #68583 üzenetére
augusztus óta folyamatosan kapjuk az élményeket :|
-
-
#08176384
törölt tag
Legegyszerűbb lenne lekapcsolni a hálózatot és nulláról felvinni az adatokat. Néhány év és a béta szoftver talán RC státuszú lesz náluk Egy ilyen szituáció mint ami náluk van, egy rendes nyugati cégnél elképzelhetetlen a világ nyugati felén. Se számlák, se szerződések, hibás hálózati működés. Hónapokig nem utalják vissza az előfizetők túlfizetését. Októberben megszűnt szerződés még él náluk…. Nekem is október óta tartoznak közel 50e Ft-tal + egy duplán számlázott havidíjjal, a kötbért meg sem említem…
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Amúgy a Vodafone olvassa a fórumot. Remelem egyszer egy felelős vezető is beleolvas és rendet tesz náluk. Pl. az én ügyekben pl elszólta magát a számlázás, hogy egy nap lenne valakinek az egészet rendbe tenni és számtalan hozzám hasonló ügyfél van és majd sorra kerül a dolog. Ez pont egy hete volt.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz #08176384 #68587 üzenetére
nálam most valamiért felvették (tegnap három órán keresztül hallgattam a fürelizt) de közölték, hogy rendszerleállás van, nem látnak semmit, próbáljam óránként.
tekintettel arra, hogy banki szolgáltatások is állnak, george is beleállt a földbe, szerintem ez lehet nem a voda sara most, lehet valami szerver vagy authentikációs szolgáltatás halt le országosan
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz DeFranco #68592 üzenetére
A bankok azért akadoznak, mert ma megy ki millió számlára a választási pénz, plusz a nyugdíjat is ma utalják. Már pedig a sok ember, aki már tegnap estére várta a százezreket, de még reggel sem volt a számláján, elég gyakran nézegeti a banki frontendeket, amit meg azok egyre nehezebben bírnak.
-
DeFranco
nagyúr
-
asdf_
veterán
No igen, minek belekezdeni valamibe, amikor még a korábbi átállás is félkész csak...
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080