- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
- Kompakt és hordozható számítógépházzal rukkolt elő a DeepCool
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Androidos tablet topic
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Haladó fotósok digitális fényképei
- Projektor topic
- Nem indul a gép
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
Hirdetés
-
Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
it Nagyot kaszáltak a shortolók, az úgynevezett Magnificent 7 közel 1 billió dollárt veszített a piaci értékéből a múlt héten.
-
Friss előzetesen a Destiny 2: The Final Shape
gp Érkezik az utolsó nagy kiegészítő, azonban a fejlesztők szerint ettől még nem lesz vége a franchise-nak.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Caldera
aktív tag
Van valaki Voda Simple Flottában Flotta Basic 1Gb Special tarifával, volna kérdésem PM-ben.
[ Szerkesztve ]
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
tkomlosi
aktív tag
Sziasztok!
Extra flottarol tudna valaki mondani valamit?
Adatlapjuk rengeteg személyes adatot ker. Meg az ügyfél biztonsági kódot is, ha az ember vodafone-os. Kicsit túlzásnak érzem, amit tudni akarnak. Másnál ez hogyan ment?Köszi!
-
-
ESP23
senior tag
Sziasztok!
A Vodafone-nál működik az online készülékrendelés?
Mert az ügyintéző nekem azt mondta, hogy ha tehetem inkább menjek be az üzletebe vagy hívjam vissza őket.[ Szerkesztve ]
-
Joker88
őstag
pénteken, a Voda Android appján keresztül befizettem a számlám ( febr.10-ig lehet befizetni)
meg is jött az sms,hogy befizetve..
Ellenben, ha weboldalon keresztül próbálom keresni a számlámat, nincs ott a korábbi befizetett számlák közt..
Ennyire kaki a VF rendszere,vagy tényleg "eltűnt" a számlám? Mobilbankom szerint a kifizetés teljesített,tehátn nem függő..In loving memory of Garrett Lockhart
-
hp16
tag
Sziasztok
Vásárolnék egy új Iphone 13-ast, amit egy cég készüléktámogatási keretből vásárolt, ezt én milyen módon tudnám a szolgáltatóval függetleníteni? -
Zsocy155
őstag
Sziasztok!
Volt mostanában valaki mobiljavítással, garanciális ügyintézéssel kapcsolatban személyesen ügyfélszolgálaton. Az is nehezen megy vagy a szerviz azért haladós?
Köszönöm szépen! -
Bogyi007
veterán
válasz theooracy #68238 üzenetére
Beleestem ebbe én is, Go+ csomagom van ami április 17-én járt volna le. Vasárnap akartam telót venni (Xiaomi Redmi Note 10 Pro-t), de online készletben sehol sem volt. Rendeltem végül egy Samsung A52s- Go Light csomaggal bolti átvétellel (ki nem hozzák - Covid alatt nincs Online szállítás b***k meg?! ), hétfőn boltot felhívtam, mondják nekik van az üzletbn Xiaomi is.
Viszont akkor le kell mondani az A52s rendelést ügyfélszolgálaton. Bő másfél óra után azt mondták, nem szállítva lenne a teló, hanem a Kiskunhalasi üzlet készletéből foglaltak le egyet, igy a rendelést a boltban kellene sztornózni.Ott kiderült hogy a rendelést Szériaszám hozzáadás nélkül csinálta a Vodafone.
A boltban a rendelést bő óra alatt sem sikerült törölni a rendelést (hiába a Together we can duma ), igy végül felvették hibajegyre.Ez volt hétfő délután, azóta 2x beszéltem az Ügyfélszolgálattal (ismét 1-1 óra várakozás persze) előrelépés nincs, de azzal próbálnak nyugtatni, hogy visszaállunk az eredeti állapotra...
Ezt kicsit nehezen hiszem, mivel az új számla persze már kijött február 3. fizetési határidőre, amiben persze Go Light csomag szerepel...
Még várok kicsit, de ebből szerintem felsőbb szintre lépés lesz. Nonszensz hogy a XXI. században egy online rendelést maximum 3 kattintásból nemhigy én, hanem egy Vodafone dolgozó nem tud abszolválni...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Bogyi007
veterán
Ha online rendelsz de üzletben akkor szerintem nem, akkor arra ugyanúgy az online vásárlási kondíciók élnek. Azt ugyanúgy csak a megrendelő/számlatulajdonos jogosult átvenni mint amikor futár hozza házhoz, ilyenkor nem lehet meghatalmazással átvenni a készüléket.
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Bogyi007
veterán
Fenti esetben az a lényeg hogy a 14 napos elállási jog is érvényes kelle(ne) hogy legyen rá...
Fentebb említettétek a 1401-es számot, lehet hogy érdemes lenne őket keresnem az esetemmel?
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
the.odzsy
aktív tag
válasz Bogyi007 #68273 üzenetére
3 hónapja küzdök velük egy elbaltázott kiszállításból eredő meghiúsult rendelés miatt. A telefont meg sem kaptam, de az árát már számlázzák (részlet fizetés). Több beszélgetés az üfsz-al, beragadt a rendelés, állítólag visszaállunk alapra. Na ez volt október 25.-én, azóta várom a visszaállást . Egy nagy rakás az ügyviteli rendszerük augusztus óta.
MAGYAR vagyok nem turista!!!
-
Caldera
aktív tag
Mennyire pontos a Voda adatkeret mérése?
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
4Grider
nagyúr
válasz Caldera #68279 üzenetére
Pont mint amennyire a számlázása. Én Telenor mellett használom online rádiózásra autóban, nagyjából 600 km alatt pont annyi mobilnet fogy mind a két szolgáltatónál ugyanazt az online rádiót hallgatva. Nyilvánvalóan a bitráta nem fix, így mindig is lesznek eltérések, de plusz-mínusz 10-20%-al nagyjából ugyanazok az értékek jönnek ki és hol egyik a több, hol a másik...
-
Bogyi007
veterán
Készüléket nem kaptam, így értelemszerűen nem fogom kifizetni a telefon törlesztőjét és az Ügyfélszolgálaton már 2x kimondta a Call Centeres hogy Igen visszaállítják a kiindulási állapotot - amire rákérdezésem után a Go+ csomagot is értette - (ezekről ugyebár hangfelvétel kell hogy legyen kötelezően) így ha nem akarnak elengedni április 17 utan, akkor megyek felsőbb szervekhez.
Egyetlen dolgot tudok elfogadni ezen kívül, a sztornózás után kapok még tőlük Xiaomi Redmi Note 10 Pro-t - vagy más nekem is tetsző készüléket.
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Pravingo26
újonc
válasz Bogyi007 #68273 üzenetére
Így jártam én is. Október 4 óta nem tudták a hibát javítani. De a telefont kiszámlázzák minden számlával. A telefont meg sem kaptam.30 nap a hiba javítása azt igérték, a 30ik napon kaptam egy emailt , hogy a hiba javítása folyamatban van. December 13-án kértem, hogy akkor szüntessék meg az előfizetést. Igértek hogy 24, 48 órán belül megszünik, azután , hogy majd számlazáráskor, de nem szünt meg. Rengetegszer hívtam őket mire közölték, hogy nem tudják megszüntetni addig, amíg a telefont ki nem tudják onnan szedni, de nyugodjak meg majd kompenzálnak. Kérdeztem hogyan ,akkor nem kell fizessem a havidijat, közölték, de igen kiszámlázzák én meg szépen fizessem be és majd ha megoldják a hibát akkor majd jóváírják. Hónapok óta nem tudnak egy ilyen hibát orvosolni. Amit a Vodafone elrontott , hibát nem tudják helyre hozni az ügyfél meg fizessen. Red Free tarifacaomagban vagyok plusz a telo részlet, amit meg sem kaptam. Havonta 17 ezer ft-al károsít meg engem a Vodafone. Havidijat viszont nem tudják csökkenteni mert hibára fut az is( Vodafone szerint) Ha egyszer sikerül tőlük megszabadulnom soha többett Vodafone.
-
asdf_
veterán
válasz Pravingo26 #68289 üzenetére
És az NMHH-nál jelentkeztél-e már panasszal? Nem mellesleg amúgy, minden egyes számlát meg kell kifogásolnod a befizetési határidő előtt, és jogszabály szerint(!!!) a kifogásolt részre fizetési haladékod van, amíg annak jogosságáról a szolgáltató nem dönt, azaz a **szomat fizetnék én be, nem olyan telefon részletét, ami nálam sincs.
[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
Az a baj, hogy a vodánál nem működik semmilyen visszajelzés, vagyis ha megreklamálod a számát, az nem fog eljutni azokhoz, akik majd felfüggesztik az előfizetésedet, meg késedelmi kamatokat kezdenek számolni, meg felmondják a szerződést nemfizetés miatt. Nincs mindenkinek idege ilyenen pereskedni, meg folyamatosan reklamációkat írni, mi is belefáradtunk kicsit anyuval - nem adtuk még fel a dolgot, de ha bekerültél a CRM-et vesztett vodánál a mókuskerékbe, onnan elég reménytelen a küzdelem.
-
DevKiller
senior tag
válasz 4Grider #68293 üzenetére
Az a fura, hogy ez a hozzá nem értés és mentalitás vagy csak 3-4 éve van jelen.
2016 környékén szerintem mindenkinél jobbak voltak, imádtam a szolgáltatásaikat.
Most mindenkit zavarnak el a teljes hozzá nem értésükkel.
Mintha holnap én arra ébrednék, hogy egy ekkora távközlési céget kéne vezessek, 0 tapasztalattal, azaz érzésem van...HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
the.odzsy
aktív tag
válasz Pravingo26 #68289 üzenetére
Én nem fizetem csak a számlán szereplő előfizetési díjat. Ezt ki is hangsúlyoztam, hogy nem vagyok hajlandó fizetni azért, amit nem is birtoklok. Így megy az előfizetés díja, és kapom az sms-t a tartozásról és a letiltásról. A végrehajtást leállították és ezzel a letiltást is. A személyes üfsz-en is ezt látták bejegyezve a rendszerükbe. Ne fizesd csak az előfizetési díjat, ki tudja hogy mikor rendeződnek a dolgok és egy csomó pénz felhalmozódik. Oldják meg ők a problémájukat!!!
[ Szerkesztve ]
MAGYAR vagyok nem turista!!!
-
Bogyi007
veterán
Hát szépek a kilátásaim azok alapján amit leírtatok...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
viktorhu
veterán
Igen, nem is akarom anyut 80 évesen magára hagyni (nekem már nincs vodás előfizetésem, neki van), de tényleg elfogyott az időm meg a türelmem. Sokat dolgoztam már vele, több mint egy évre visszamenőleg folyószámlát készítettem tartozik-követel oldallal (mindegyik befizetés igazolva otp-s folyószámla-lekérdézéssel vagy revolutos fizetési igazolással), ezt anyu tértivevényesen reklamációként beküldte azzal a kéréssel, hogy az egyenlegét ennek megfelelően aktualizálják, ennek most már kb. 40 napja, válaszra sem méltatják. És ez csak egy a sok próbálkozás közül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 256GB Space Black - Kártyfüggetlen, 1 ÉV GARANCIA, 100% Akkumulátor
- iPhone XS - 64GB - Space Gray - Független Eladó!
- Bontatlan ÚJ IPHONE 13 mini 128-512Gb gyári független Minden Szín Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- Újszerű, gyártói garanciális ASUS VIVOBOOK S 14 FLIP TN3402/Ryzen 5 7530u/16 GB DDR4/256 SSD/Tablet