- Dell Precision munkaállomások
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Socket AM5
- Notebook hűtőpad
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple asztali gépek
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
ma Június 27-én lesz a kínai bemutató, de minden lényegi infót közzétettek a Weibo csatornájukon.
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
Erre tartunk egy hatóságot, amelynek az lenne a dolga, hogy nem csak olyan kamubaromságot hoz szabályként, hogy a panaszkezelés (egyáltalán, mi a *%+!"+=* az???) gombot nyomva 5 percen belül ügyintézőhöz kell kerülni, hanem mondjuk olyat, hogy bárhogy számolva a két legforgalmasabb óra (és havariahelyzet+vis maior) kivételével, aki az ügyfélszolgálatot hívja, annak max 15 percen belül élő, az üggyel foglalkozni tudó (tehát nem felvettem és továbbkapcsolom) emberrel KELL tudni kapcsolatba lépnie, különben büntetés. Vagy pl. olyat, hogy üzleti érdekből bizonyos dolgok elintézhetőségét a weboldalas ügyfélszolgálaton lehetetlenné tesszük, így fölösleges terhelést borítunk a telefonos ügyfélszolgálatra (pl. Telenor prepaid tarifaváltás).
(persze ehhez az is kellene, hogy az előfizetők se legyenek olyan hülyék, mint pl. a múlt heti Digi leállásnál, hogy azon panaszkodik FB-on a Digi oldalon, a Digi saját, a hibára reagáló postja alatt valaki, hogy a tv már megy, de telefon még nincs, így nem tud hibabejelenteni. Mindezt azután, hogy órákkal korábban körbement a teljes online sajtón, hogy Digi leállás van. Erre odamegy, elolvassa a Digi ügyfélszolgálat írását, hogy igen, műszaki hiba van, tudnak róla, dolgoznak rajta, és ez alá beírja,. hogy még nem jó a telefonja és így nem tud hibabejelenteni. Hogy lehet valaki ilyen eszméletlenül ostoba? )[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Dell Precision munkaállomások
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Tudományos Pandémia Klub
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Filmvilág
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
- UniFi U6-LR, U6-Lite, UAP-AC-PRO, 4xUF-RJ45-10G, 22 patch cable
- Eladó Konfig I7-6700 16GB DDR4 128GB SSD 500GB HDD GTX1660 6GB!
- AMD Gamer Config: Ryzen 5 5600X, 32 GB DDR4, RX 6750 XT 12GB, 1TB SSD+2TB HDD
- Gainward GeForce GTX 1070 Phoenix 8GB
- Újszerű HP 250 G7, FullHD,core i7 7500u,IntelHD,8GB DDR4 Ram,SSD, új akku,új töltő