Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz MaxxDamage #44080 üzenetére

    A francba :B
    Megkérdezték müszakis kollégát is és azt mondták, hogy ez egy alap "védelni" opció amit kikapcsolni nem lehet, mert ha kikapcsolnák (ha tudnák is) akkor nem tudnék belépni az önkiszolgáló ügyfélszolgálatra.. :U
    pepe091: neked volt igazad ! ;) :(((

    mindenesetre várom Vangelis kolléga bővebb leírását a folyamatról amit említett ! (megpróbálnám én is.. hátha) :R

    (#44084) zoli62: azt mondta a T-s emberke, hogy másik T-s számra (ami valós és aktív) át lehet írányítani és arra megy az SMS.. (de nincs másik T-s számom, csak telenoros ... (ez a baj , részemről , ide írta be: (#44071)

    más:
    Készülék bizt. megkötéshez csak a telefont kell vinnem és bemutatnom (+ dokumentumok amiket kaptam a "csomagban, T-s szerződések stb..) vagy komplett doboz és tartozékok is kellenek oda ? :R

    L

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Új hozzászólás Aktív témák