Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Soulfly842

    addikt

    válasz bul07 #37956 üzenetére

    A kapcsolattartótoknak kellene felkeresnie a Telekomos ügyfélmenedzsert, hogy lépjenek ez ügyben... Könnyen elképzelhető a gyors és pozitív megoldás is.

    Bár... olyan hívás számmal gondolom alapban nagyobb forgalma van a testvérednek, így az új típusú next díjcsomagok is megoldást jelenthetnek.

    Hidd el, hogy a szolgáltató váltással sem leszel előrébb... A másik két szolgáltató már régen meglépte a hasonló megoldásokat flottás berkekben is és ez a legtöbb esetben sokkal fájóbbak anyagilag (Vodafone-nál több ezres kiegészítő opciós díjak, amik le sem beszélhetőek, ill a másik alternatív T-nél a másik topicban tudnának szépeket mondani, hogy mióta van kapcsolási díj még a lakossági szegmensben is)

Új hozzászólás Aktív témák