Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz kali #27793 üzenetére

    megoldódott a mobilinternetes probléma...
    a korábban kipróbált három előfizetésen túl is ellenőriztem közben a dolgot, és bizony volt olyan, akinél ment adott helyen a t-s mobilinternet, lte és 3g hálózaton is.
    a telefonok és a sim kártyák cseréje után a hiba leszűkítve adott három előfizetésre/sim kártyára, ezeknél irány a my t-mobile, ahol bizony nem jelezte a limitbővítő opció aktív állapotát, és hiába a csomagban alapban is foglalt adatforgalom, az is kikapcsolásra került, amikor a limitbővítő opció inaktív lett.
    megoldódott a probléma a net&roll 1 gb lte - ismételt - aktiválásával.
    mindegyik előfizetésre április 01-én lett aktiválva a net&roll 1 gb lte limitbővítő opció, kapcsolat pontok felhasználásával. az addig okés, hogy forint alapú fizetésnél minden hónapban megújul a bővítés, de a kapcsolat pontos fizetésnél ez nem történt meg, még azon az előfizetésen sem, ahol amúgy bőven több pont volt/van, mint amennyi a bővítős havi díj. ott rendben is van a dolog, ahol nem állt rendelkezésre elég pont, de ahol igen, ott aktiválhatta volna ismét a rendszer a bővítést.
    mindegy, a fenébe a pontokkal, gyűljenek csak, immár forint ellenében aktiválva a bővítés, mindegyik előfizetésen.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák