- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Egérpad topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Fizetős formában tér vissza a Wayfinder
gp A készítők átdolgozzák a korábbi free-to-play játékot, az új korai kiadás júniusban érkezik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
it 2050-ig 35-50 százalékkal kell fokozni Japán áramtermelését, méghozzá az AI és a chipgyárak növekvő igényei miatt.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz atosan #65079 üzenetére
1.4 csak akkor ha rövideket mész vele. Jól megy az a motor is ha tényleg nincs más, de meg kell szokni a kényelmetlenségeit. 1.6 jobban összehangolt teljesítményileg.
Jellegzetes hibái a gyújtótrafók, Beru vagy Denso ami jó, a többi pár év alatt áthúz szigetelési hiba miatt és kuka. A hátsó torziós rugók hajlamosak elöregedni és lelapulnak, kis súlyra is leül az autó, végül el is törnek és tehermentesítőre ül.
Felső holtpont jeladó csatlakozója hajlamos kontakthibás lenni és akkor nem megy sehova az autó. Motor és váltótartó bakok hamar feladják a harcot, de aki elviseli hogy a váltó lötyög a kezében annak sokáig kibírja.
Vezérműtengelyek végén a szíjtárcsa ha hegesztett az esetleg elengedhet, de ezt csúnya hanggal jelzi is.
A fojtószelep és alapjárati motor szokása elkoszolódni, alapjárati problémákat okozva, pucolni kell. Tűzfal szigetelése lóghat, azt rögzíteni kell mert rosszabb kigyulladhat.
Diffi az a sok km-es autókban már búghat, ha csak pici hangja van akkor még elmegy olajcsere után sokat.
Kipufogót érdemes középen is rögzíteni, mert nagyon leng alapból és elől a rezonátorcsövet idő előtt szétszedi, nem drága, de a fél autót bontani kell alul miatta.
A fűtésradiátor hajlamos kilyukadni, ha nem cseréltek hűtőfolyadékot normálisan, ez is fél autó bontása. A váltórudazatnál a váltóolaj ereszthet egy idő után.
Légzsák visszajelző hiba az ülés alatti csatlakozó vagy a kormányösszekötő szalag, nem komoly dolog.Rozsdára nem hajlamos maga a kaszni, a kipuff, a rugók, a rugótányér, fékek csak ezek rohadnak, de nem vészesen csak mint minden autón.
Nem tudom minden eszembe jutott-e, de a hibáinak 90%-a olcsón és könnyen javítható. Összességében nagyon jó konstrukció és elpusztíthatatlan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- GTA VI
- GTA V
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- PlayStation Plus 2024 Extra/Premium - A teljes májusi lista
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen