Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #89309696

    törölt tag

    válasz atosan #65079 üzenetére

    1.4 csak akkor ha rövideket mész vele. Jól megy az a motor is ha tényleg nincs más, de meg kell szokni a kényelmetlenségeit. 1.6 jobban összehangolt teljesítményileg.
    Jellegzetes hibái a gyújtótrafók, Beru vagy Denso ami jó, a többi pár év alatt áthúz szigetelési hiba miatt és kuka. A hátsó torziós rugók hajlamosak elöregedni és lelapulnak, kis súlyra is leül az autó, végül el is törnek és tehermentesítőre ül.
    Felső holtpont jeladó csatlakozója hajlamos kontakthibás lenni és akkor nem megy sehova az autó. Motor és váltótartó bakok hamar feladják a harcot, de aki elviseli hogy a váltó lötyög a kezében annak sokáig kibírja.
    Vezérműtengelyek végén a szíjtárcsa ha hegesztett az esetleg elengedhet, de ezt csúnya hanggal jelzi is.
    A fojtószelep és alapjárati motor szokása elkoszolódni, alapjárati problémákat okozva, pucolni kell. Tűzfal szigetelése lóghat, azt rögzíteni kell mert rosszabb kigyulladhat.
    Diffi az a sok km-es autókban már búghat, ha csak pici hangja van akkor még elmegy olajcsere után sokat.
    Kipufogót érdemes középen is rögzíteni, mert nagyon leng alapból és elől a rezonátorcsövet idő előtt szétszedi, nem drága, de a fél autót bontani kell alul miatta.
    A fűtésradiátor hajlamos kilyukadni, ha nem cseréltek hűtőfolyadékot normálisan, ez is fél autó bontása. A váltórudazatnál a váltóolaj ereszthet egy idő után.
    Légzsák visszajelző hiba az ülés alatti csatlakozó vagy a kormányösszekötő szalag, nem komoly dolog.

    Rozsdára nem hajlamos maga a kaszni, a kipuff, a rugók, a rugótányér, fékek csak ezek rohadnak, de nem vészesen csak mint minden autón.

    Nem tudom minden eszembe jutott-e, de a hibáinak 90%-a olcsón és könnyen javítható. Összességében nagyon jó konstrukció és elpusztíthatatlan.

Új hozzászólás Aktív témák