Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
- A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
- Mini-ITX
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Androidos fejegységek
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Mindenképp pucold ki az EGR-t. Ezek a dízel vasak zárva tartják az EGR-t padlógázon, hogy ne legyen ott sem nyomás veszteség. Padlózva nem fogja produkálni a hibát, csak részterhelésen, amikor simogatod a pedált.
Ez a hibakód elektromos eredetű, a régebbi dízeleknél teljesen elektronika mentes volt az EGR. Egy nagy szelep, amit egy erős rugó zárva tart, a rugó ellen egy vákuumdob dolgozik, amit a motorvezérlő felügyel. Minél több vákuumot enged oda a vezérlő, annál jobban kinyit. Az újabbaknál ezt megspékelték egy érzékelővel, ami tudja, hogy hány százalékra nyit ki az EGR. És itt jön is a gond. A motorvezérlő, süket néma és vak, de tud számolni. Ha tudja az EGR szelep nyitását százalékban, a hozzá tartozó turbónyomást és fordulatszámot, akkor figyeli hozzá a beszívott levegő mennyiségét és pontosan tudja mennyi gázt vezetett vissza, ami addig nem gond, amíg az EGR tiszta, mert ülnek a számítások, de amint berakódik, elkezd több levegő áramlani a légtömegmérőn keresztül, és az ECU eltárolja az adott hibát.
Lehetséges okok valószínűségi sorrendben:
Eldugult, retkes EGR.
EGR szelep nyitás szenzor hiba, itt nem segít a takarítás, csak az új EGR,
Vákuum probléma, vahy kábel hiba a szenzorhoz vagy a vákuumos mágnesszelephez.Első körben pucolás, utána élő adattal ellenőrizni, hogy mennyi az elvárt beáramló levegő mennyiség az ECU részéről és mennyit mér a légtömegmérő(MAF specified, MAF actual). Ha a légtömegmérő többet mér, szorul a szelep, vagy vákuum probléma, ha azonos a két érték, akkor szenzor hiba az EGR-ben.
Lehet csereberélgetni is az alkatrészeket, de én jobban szeretek biztosra menni, nem költeni feleslegesen az ügyfél pénzét.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Sokszor a freeze frame is sokat mond, ott van milyen fordulaton, milyen terhelésen, milyen EGR szelep állásnál írta be a hibát. Szerintem csak a gyári diag meg nem tudom renaultnál a delphi tud-e ilyet. Az olcsó torque és társai nem biztos hogy hozzáférnek a teljes tárolt hibához.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
- Villanyszerelés
- PlayStation 4
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- World of Tanks - MMO
- Xbox Series X|S
- Metal topik
- Ukrajnai háború
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest