- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Azonnali fotós kérdések órája
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Plazma TV topic
Hirdetés
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz
forceberg #62013 üzenetére
Igen, de nem érzem fényesebbnek.
[link]Most teljesen egyszerű filléres GE W5W ment a helyükre mindenhova. [link]
LED-es menetfény tényleg jó lenne, de... szeretem hogy külső fényintenzitástól függően indításkor automatikusan felkapcsolja a tompitottat, vagy nem.
Egy DRL-nek is akkor látom értelmét, ha nem vakít másokat, a helyzetjelző, és a tompított helyett automatikusan felkapcsol indításkor, majd szürkületkor automatikusan felkapcsolja a tompítottat, helyzetjelzőt, és a DRL teljesítményét drasztikusan leveszi. Nah. Az utólagosoknál nem ezt látom. Éjszaka teljes diszkivilágításban DRL teljes fényerőn, tompítottal, helyzetjelzővel, néha megspékelve egy kis ködlámpával. Aztán a retinád kiég, és nem veszed észre a sötét ruhás gyalogost, biciklist.
Az ilyeneket szedné ki a rendőr. De nem teszi.Bezzeg... Reggel egy ejnye bejnyével megúsztam, hogy nem volt jobb hátsó helyzetjelzőm, rendszám világításom, meg jobb első helyzetjelzőm egy bizti miatt. Épp mentem T40-es hosszúszárú torx-ért az Obi-ba, mert az istenért nem tudtam elég nyomatékot kifejteni a T kulccsal, hogy meginduljon az aksi tálca csavarja, ki tudjam cserélni a biztosítékot. Mivel tiszta kosz volt a kezem, a rendőr elfogadta.
Közvéleménykutatás:
Rob tedd offba, ha promóciónak, reklámnak, vagy bármi olyannak számít, amit nem szabad a fórumon. Nem lepődnék meg, ha újabban már ez is annak számít.
Van itt olyan, akit érdekel gyári M2, C2, Twingo fejegységhez olyan CD tár helyére való adapter, amihez androidos és apple telefonnal USB-n lehet csatlakozni, a fejegység üzeneteit amit a kijelzőre tesz a telefonon mint notification megjelenik (rádió állomás, frekvencia, stb) Az 1. generációs RS monitorhoz hasonlóan kirajzolja az alap telemetria adatokat, és a telefonon tárolt alapértelmezett zenelejátszó alkalmazáson keresztül eléri a zenéket, plusz ugye kihangosítóként is funkcionál. Mivel a kocsi CAN buszaira ül rá, kb ugyan azokat ki lehet vele olvasni amit egy ELM-mel, de nem ez a cél. Mellékesen tervben van, hogy pl a Torqe is soros portos ELM eszközként lássa.
Az egy dolog, hogy magamnak, és egy ismerősnek mókolom Clioba, de ha van rá igény, akkor ha kész, diploma leadva, szívesen termékesítem kis szériában, vagy elküldöm annak akit érdekel. Dilemmában vagyok, mert egyrészt Msc diplomamunkának készül, és magamnak szívesen költök rá, de gyanítom, hogy azért (tisztelet a kivételnek) "csóróautós" nem költene egy ilyen kiegészítőre 40-50E Ft-ot. Vagy szimplán csak osszam meg a kész terveket, és menjek OpenHW-be, és majd mindenki megépíti magának? Nem egy olyan dolog amivel 2019-ben kaszálni lehet, vagy 10 embernél többet érdekelne, pláne amikor 20e ft-ért kapni USB-s fejegységet. Mert akkor úgy kell dokumentálnom, EMC laborban beméretni, és automotive teszteknek alávetni, meg a terveket is arra kell optimalizálni, olyan alkatrészeket használni amik teljesítik a kritériumokat.(#62055) Cane
WD40-et neki, és lejön egy ronggyal.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"