Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Akciókamerák
- Külső 3,5'' mobil rack-ek topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hugo85
aktív tag
válasz rob210 #34495 üzenetére
A hang szerintem onnan jön, hogy a icipicit szíj megcsúszik minden fordulatnál, ezért nyekken egyet élesen, ami megzabálja hosszabb távon és elkezd folyamatosan csúszni, mint most is. Hiszen ha máshonnan jönne a hang, mondjuk egy csapágyból, szerintem nem kopna ennyire gyorsan a szíj. Ez most egy valamivel több mint fél éves 6pks Dayco szíj, elvileg rávaló itt rakták rá, ez volt a harmadik szerviz.
A botos dolgot már hallottam, de ha a szíj adja a hangot, akkor úgy gondolnám nem segít, nem? Arra is gondoltam, hogy az ékszíjtárcsa, amit ráraktak igazából nem is rávaló, de eddig senki sem szólt emiatt.
Az, hogy a Xado esetemben "szart sem ért", amúgy azt is jelentheti, hogy valóban nem a szervo szorul, de akkor mi?
Klíma nem lehet, mert nem változik a hang ha ki-be kapcsolom, generátor elvileg nem, mert az nézték. Csak a szervo marad
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen