Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz giigz #26633 üzenetére

    Ne felejtsd el, hogy kint él és kint valóban gombokba kerülnek az alkatrészek, mindegy mihez kell.
    Csak itthon nyerészkednek aljas módon a forgalmazók.

    Eleve gondolj bele, ha a Bárdinál megkapsz egy gyertyát mondjuk 1200.- ért de van kedvezményed akkor már csak 720.- és azon is igen kemény hasznuk van még.
    Tehát ez itt ami Magyarországon van az rablás.
    Nem egy nem két fórumon olvashatod, hogy turbót, motort hengerfejet kuplungot e-bay ről vesznek az emberek mert postával együtt is fel harmada az ára.

    Magyarország én így nem szeretlek :W

    Renault power

  • mycso

    Topikgazda

    válasz giigz #26633 üzenetére

    Mondjuk benzinesről beszélgettek és bizony a benzines M2-ben nincsen kéttömegű :U
    Benzines M1-M2 alkatrészárak között, azért nincs olyan ordító különbség...

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

  • Ck.

    addikt

    válasz giigz #26633 üzenetére

    Az a baj giigz, hogy túlságosan a végletekben gondolkodsz. Egy átlagos évi karbantartás során nem fogod a sokszorosát otthagyni se a Laguna II-nél, se a Megane2-nél. Egy kettőstömegűt hányszor cserélsz az autód használati ideje alatt? 1x, szerencsés esetben 1x sem. Nem ez alapján kell megítélni az autót.
    Ennyi erővel én se vettem volna meg sose az A6-ot, mert annyi pénzem nincs egyben, hogy ha beszarik az adagoló, a 6 csúcs, az automata váltó, a klímakompresszor, az állófűtés, minden egyszerre, akkor meg bírjam csináltatni. Ilyen elven több, mint 1 millának kéne a zsebben lenni, csak a javításokra. Felelősen kell gondolkodni autó vásárlásnál, de ez már a ló túloldala lenne.

    Ami sokkal inkább meggondolandó és bármikor váratlanul sok pénzt felemészthet, azok a rejtélyes, minden ok nélkül előjövő, megszűnő, majd ismét előjövő, sokszor felderíthetetlen elektronikai problémák, amik pl. egyes Laguna II-eseket súlytanak, főleg az első szériából. Sokkal inkább ilyesmi a meggondolandó, mint sem egy olyan alkatrész cseréjének az ára, amit a használati ciklus alatt talán 1x meg kell ejteni, nem többször, de lehet, hogy sose. Márpedig a kettőstömegű, turbau, porlasztócsúcsok, adagoló, PD-elemek, stb. tipikusan ilyenek, sok pénz, de nem törvényszerű, hogy hozzá kell nyúlni.
    Az olaj, valamint a gyertyák, szűrők cseréje, fékbetétek, féktárcsák pedig nem fognak kardinális különbséget jelenteni.
    Na mindegy, nem látom értelmét további vitának, megyek inkább kiglancolni a Lagunat, nemsoká itt a bontós érte. :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák