Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Ryzen 7 / 5 / 3 1***(X) "Summit Ridge" (AM4)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nincs elég CPU-ja a garanciális cserékhez az Intelnek?
Hirdetés
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
Hihetetlenül erősnek ígérkezik az S25 Ultra
ma Tovább javultak a teljesítménypontszámok, az órajelek már-már gyanúsak.
-
Mozgásban a Dynasty Warriors Origins
gp A franchise legújabb része a tervek szerint januárban érkezik.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füge007
senior tag
Igen 40K körül van, de nem kerülhető, mert a motor megfelelő működéséhez szükség van rá. Érdekes ez a Cli nekem is 80 ezer körül jöttek ki a begségei, azokat orvosoltuk, azóta komolybajom nem volt most 200 ezer van benne. Van velük gond, de melyik kocsival nincs, a fogyasztása viszont kárpótol hosszú távon.
Füge
-
Füge007
senior tag
80 ezer környékén jöttek ki a gyerekbetegségei, 4 porlasztócsúcs csere, EGR szelep csere, ez 250 ezres tétel volt, úgy hogy nem itthon vettem a porlasztócsúcsokat. Majd 90 ezer környékén elkezdtek rázni az első féktárcsák, cseréltem őket innmár nem gyári renaultra, a gyári ami 3x annyiba került eldeformálódott. Ezek ki lettek cserélve azóta komoly bajom nem volt vele, pedig ha valaki akkor én sokat megyek vele. 110 ezernél vezérműszíj, vizpumpa, bordás szíj csere, de ez természetes.
Jelenleg már elérhető a porlasztócsúcs felújítási Delphi elemekkel, így ezt is olcsóbban lehet orvosolni mint annó.
Nem örültem neki gondolhatod, de ha azt kérdezi valaki megérte megvennem ezt az autót határozott igennel válaszolok. 200 ezer kilóméter alatt sokat( 1 tank 1000-1200 Km / 50 L gázolaj) spórolt nekem, és útközben soha nem robbant le!
Füge
-
forceberg
veterán
Ha már Shell!
Pestről, ahogy megyünk ki az M5-ösön, a mellette lévő Tesconál van a Shell kút.Olcsó, és eddig jónak tűnt az anyag. De az utolsó két tankolás eredménye furcsa eredményt hozott...
A jelenség:
Eddig: ha épp bejelzett a gázolajszintre, akkor kb. 55 litert tankolt minden kút az első kattanásig. Ha mentem még a jelzés után, akkor kb. annyival ment bele több, mint amennyit mentem.
A mostani előtti tankoláskor: a múltkor a bejelzés után mentem vele kb. 60-70 km-t, azaz max. 3 literrel mehetne bele több, mint az 55 liter, azaz kb. 58 helyett 60.87-ig ment el! Eddig régebben a csúcs tankolásom 60.2liter volt ,de akkor koppra kiürítettem és akutas a kattanás után még nyomott bele.
Most pénteken meg a kútra érés előtt kb. 1km-rel jelzett, hogy éhes a kocsi.
Belement 58l.
Azaz, amikor 58-nak kellett volna belemennie, akkor 61 ment, amikor meg 55-nek, akkor 58 ment. Azaz 55-60 literen kb. 3 litert csalnak az eddigiekhez képest.E két utolsó tankolásomon kívül eddig mindig bejött körülbelülre az a számolásom, hogy mennyi fog belemenni.
Akárhogy számolom, ez 1000Ft tankolásonként, mindjárt drágább, mint a többi kút...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Füge007
senior tag
A porlasztócsúcs hiba nehéz indulással jelentkezett, 4-5 indult csak be, plusz az elektronika is jelezte ha megléptem nagyon a gázpedált! Turbónak bírnia kell, szerintem ez sima EGR hiba, de persze meg kell nézetni szakemberrel.
Shell üzemanyagot tankolok én is, jó benyomásom van róla.
forceberg 2 hete szolnokon jártam így, de ne csodálkozzunk, ilyen a mi kishazánk sajnos.
[ Szerkesztve ]
Füge
-
Füge007
senior tag
Szerencsére már javítható hiba a Delphi kiadta a hivatalos javítókészletet hozzá, nem tudom miért vártak erre éveket De hát az üzlet nagy úr a gépjárműiparban is!
Igen ha jó és az üzemanyag is OK. - 27 ben is pöccre indul, legfeljebb 2x izzítok rá.Csodák még vannak, meleg van és tágul a tank
Füge
-
Füge007
senior tag
Minden kocsival van nyűg és para is. A legjobb, haver Mercedesnél dolgozik műszaki vizsgáztató. Jön a tulaj 18 millás benzines merci, 2 év alatt 3x hozta be tréler, vörös fejjel ordít, hogy kineveti a szuzukis amikor ott vészvillogózik az út mentén. Na ez a gáz, egy ilyen nagy értékű nem kényes dizel lerohad. Olyan kocsim még nem volt, amire nem kellett költeni, a kocsi ez ilyen, még egy kerékpárt is szervízelni kell, nemhogy egy kocsit.
A legkevesebbet a renault Twingómra költöttem, most barátnőm használja, szerintem még évekig gond nélkül.
Következő kocsim is dizel lesz ez nem vitás, szeretem, hogy dinamikus, emelett nem eszi le a gatyám. Ha meg kiszámolom a ráfordítást, és a megtett Km-ert azt mondom ez belefér.
Épp elkezdtem nézelődni ezügyben, valami nagyobb min 150 Le dizelben gondolkodom.
Füge
-
Szplöttyy
senior tag
Clio II-d van ugye? Nővéremnek, egy 1,2 16V 3ajtós példány volt, annál rendszeresen kigyulladt, olyankor ülés alá benyúl, oldalégzsák csatlakozóját megmocorgat, lámpa elalszik, örül. A mostani 5ajtós Clio II-je már nem produkál ilyet, valszeg azért mert nincsen folyamatosan döntögetve/tologatva az ülés.
Smoke & Torque
-
biker
nagyúr
48kw, emelkedő, 140
naaaa
a 100lovas 1.6 scenic 5-ben lassult padlógáznál 130-ról horvátországban. 110-nél vissza 4, azzal már ment 130-atElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
hát a kőröhegyi völgyhíd nem emelkedő.
menj fel M0 annahegyi, vagy az Érdi emelkedőn 5-ben úgy, hogy gyorsítasz
vagy M3 miskolc felől gödöllő környékén.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
mycso
Topikgazda
Régebben nézegettem mindenféle chip-el foglalkozó oldalt, mert egy pillanatra nekem is megfordult a fejemben.
Egyébként szinte mindegyik cég/gyártó ezt a dumát írja: "nő a lóerő/nyomaték és csökken a fogyasztás illetve a motornak cseppet sem káros" (egyébként valami autós műsorban láttam egyszer egy tesztet, asszem személy és teherautót is néztek ott igazolta a "nagyobb teljesítmény - kisebb fogyasztás" dolgot a teszt).
Ettől függetlenül én nem nagyon hiszek ebben, illetve a második felétől tartok, hogy nem káros a motornak....Azt kellene megtudni, hogy milyen/mennyi garanciát vállalnak, és természetesen, hogy ezt mire vállalják...csak a ketyeróra vagy esetleg az autó motorjának valamely alkatrészére is.
gabx76: mi lett az új masina??? (kép is jöhet ám )
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
A kerékcsapágyra gondolsz ugye????
Azt féktárcsával együtt szokták cserélgetni általában...illetve árban is jobban lehet úgy kijönni. Nekem pl külön a csapágynak valami 18k körül volt darabja, a tárcsáknak valami 10k volt darabja, amik meg egybe voltak azok 23k-tól kezdődtek.
Nekem is nagyon érik a hátsó tárcsa+kerékcsapágy...illetve ma megbíztattak, hogy valószínűleg toronycsapágy + első lengéscsillapító.
Viszont a motoromat meghallgatta egy hozzáértő, és megdicsérte, hogy hangra nagyon jónak tűnik főleg a kilóméter ismerete tekintetében...
Én nemrég cseréltettem az első kerékcsapágyakat, azoknak valami 8-10k körül volt darabja.
olaj: nálam az 1.5dci megane-ban 15k km a szervizciklus számláló...itt valószínűleg csere a lég+üzemanyag szűrő is.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
érdemes leszedni és kitakarítani, az enyémet a baleset elött 1-2 héttel csináltuk meg, nem volt vészes azokhoz képest, amiket már látott a szerelö, de volt rajta korom rendesen, darabos is. semmi tünet nem volt, csak a diag írta ki, hogy valami határérték meg van haladva az EGR-nél (milyen szép magyaros ).
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
ja, azt nem tudom biztosan, hogy az e a gond, de ezt érdemes megcsinálni, lehet. föleg, ha nagyon füstöl. nekem nem füstölt és 4,1-et ment most eddig vegyesben, aminek legnagyobb része város volt.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
Nem tudom pontosan most mennyiért diagolnak rönyóéknál de az lenne a biztos ...mert hiba kód alapján rögtön kiderülne mi a ludas...bár ha kormól én biztos hogy a porlasztóra gyanakodnék...ami nem olcsó mulatság
AMD Power: ez egy renault emblémás Qashqai Bár nekem is tetszik
-
rob210
Topikgazda
Minden képen service kódot kell nézni, mert nem biztos, hogy a porlasztócsúcsaid miatt kormol.
De ha az a gond akkor erősen szíjjazd fel a gatyád, mert az nem lesz olcsó mulatság.
Ez a lámpa egyébként a katalizátor hibajelzője, azaz el van koszolódva.
Ilyenkor szoktak lambdaszondát cseréltetni a tulajjal aminek semmi értelme.
Meg kitisztítják a gépet van valami adalékuk amit beletrutyiznak.De jó, hogy nekem nem dieselem van.
Renault power
-
Füge007
senior tag
Az EGR szelep biztosítja az összeköttetést a kipufogócső és a szívórész között és szabályozza a visszavezetett kipufogógáz mennyiségét. Amikor a kipufogógáz egyes összetevőit visszavezetjük a friss, beszívott levegőhöz, az égési hőmérséklet csökken az égéstérben (benzinmotoroknál ≈650 C°-ra, dízelmotoroknál ≈450 C°-ra). Az alacsonyabb égési hőmérséklet megakadályozza a nitrogénoxidok kialakulását. EGR rendszer használatával a csökkent NOx emisszió mellett, benzinmotoroknál csökken a tüzelőanyag fogyasztás is, dízelmotoroknál pedig mérséklődik a zajszint.
Az EGR szelep meghibásodására utaló jelek: Motorfüstölés, hidegindítási problémák, motorteljesítmény csökkenés, motormegtorpanás, rángatás bizonyos motorterheléseknél.
Az EGR szelep meghibásodásának okai: Mechanikai hiba: Ilyenkor a szelep elkokszolódása (kipufogógázból származó olajköd és korom lerakódás) miatt nem tud lezárni az EGR szelep, csökken a visszavezetett kipufogógáz mennyisége, ezáltal olyan motorüzemállapotoknál is kipufogógáz kerül a motorba, amikor nem szabadna pld: a hidegindítás vagy az üresjárat során. A vákuumcsövek, és a nyomás-átalakítók meghibásodása is kihat az EGR szelepre. Elektromos hiba: Ilyenkor a nagy hőterhelésnek kitett vezérlő elektronika megy tönkre.[ Szerkesztve ]
Füge
-
Füge007
senior tag
Vezérmű szíj a vezérlés hajtásláncában van, a főtengelyről hajtj a vezérműtengelyet, a bordás szíj pedig a főtengelyről meghajtja a generátort, klímakompresszort, szervoszivattyút, nem egy a kettő! Cserénél viszont egyszerre cserélik, 5 év illetve 100.000 Km ha jó gondolom a csereperiódus.
Füge
-
tresh
addikt
Értem én de nem tudom az elő életét se a cliodnak ill a tied diesel és azért a benyásokkal kevesebb gond szokott lenni..gyújtótrafó csere a szutyok sagem kuka és utána semmi extra..mellesleg én elfogadom ha nem vált be a clio csak nekem pozitív tapasztalatom volt igaz benyásokkal
-
tresh
addikt
Na igen ezért szoktam azt mondani hogy egy 10000ft-t meg ér az hogy egy független szakszerviz bevizsgálja vagy egy szakemberrel átnézetni aki látott már ezt azt, szerencsére én autók között nőttem fel édes apám révén így láttam ezt azt...mellesleg fogyasztás terén én az 1.4hdi-t tarom etalonnak...4 lityóval eljár ami nagyon baba kis 206-ossal szoktam mászkálni
zsizsef: benyásnál szerintem 15000km-max 20000 deisel 20000-30000 / év normálisnak mondható de az tény hogy láttam már 1.4 cordobát 2,5 évesen 220ezer km el
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen