Hirdetés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- RAM topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Videós, mozgóképes topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- TCL LCD és LED TV-k
- Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
Hirdetés
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség a formálódó változásokkal.
-
Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
ma Hirtelen futott be a Galaxy Tab S10 család, 12,4"-es a legkisebb modell.
-
Mától elérhető a The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
gp A premierrel együtt megkaptuk a játékhoz a launch trailert is.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #12596 üzenetére
Szétszedtem a motort, a kereket meg sem bírtam mozdítani, ami ugye az ablaktekerő mechanikához csatlakozik.
Szétszedve (bár nem értek annyira az elektronikai dolgokhoz), szemre jó állapotban van, nincs megégve, nincs szaga, viszont vagy egy kiló grafitport vagy inkább grafitos-zsíros trutyit szedtem ki a belsejéből, most már simán tudom forgatni a kereket, amit a motor hajt.
WD40-el jó bőven tisztára pucoltam, majd kitörölgettem, aztán reggel szépen bezsírozom, mert a tengely 2 végén volt valami zsírféleség aztán rápróbálok, hátha csak ennyi, hogy megszorult a motor tengelye.
A megane1-el én is elvoltam/vagyok jobban.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Nos tegnap este, teljesen kipucoltam, megszáradt, felpolíroztam a réz részeket a motor belsejében, mert iszonyatosan néztek ki.
A forgó rész kapott egy csepp olajat, a tengelyt mind2 végén és a csigás-menetes részénél megzsíroztam.Ma nem igazán volt időm szerelgetni, viszont a csatlakozót azért rádugtam, szépen forgatja a motort
Ja és így, hogy eső után szétszedtem az ajtót, jelentem nekem is belül csurom víz minden (múltkor valakinek volt ilyen problémája, így megtudom erősíteni, hogy ez ilyen), viszont szépen kifolyik az ajtó alján. Nálam néha a térképzsebben van némi nedvesség.
Holnap ha normális idő lesz, akkor összerakom, viszont az ajtókárpitom a tegnapi kínlódás-szerelgetés miatt iszonyatosan össze lett koszolva, azzal még nem tudom, hogy mit fogok csinálni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Reaper04 #12623 üzenetére
Képeket akartam, de a szétszedésnél az idegtől nem volt kedvem, most meg amikor raktam össze, örültem, hogy végre működni fog, így megint csak nem.
(szerintem nem fontos a privi, hiszen renault topik)Egyébként valahogy így néz ki a dolog a vezető oldalon:
- visszapillantó belsejéről le kell szedni a műanyag burkolatot+ szigetelést (pattintós) itt a kábeleket, majd később tudod/kell széthúzni
- leszedni a "kapaszkodó" burkolatát (pattintós), természetesen a kábeleket széthúzod ennek a tetejében és az aljában is van 1-1 csavar. (T30 torx)
- a kilincs közepén van egy takaró, az alatt lesz egy csavar (T30 torx), majd kipattintod (ezt nem fontos széthúzni, ha nem akarod teljesen levenni a kárpitot, csal leakasztani)
- kiszeded az ablakemelők konzolját (pattintós), itt is széthúzhatod a kábeleket
- kiszeded a zárható tárolót a két oldalában van 1-1- patent, ha belenézel látod is, utána csak ki kell pattintani, felfele húzva --> óvatosan, mert nem zsanéron nyílik hanem csak egy "kettéhajtott műanyag" látja el a zsanér szerepét
- az kárpit alján (ahol a lámpa is van), van 2db 10-es körüli hatlapfejű (jó hosszú csavar)
- a kárpit elején (a zár felőli részén, a felső részén) van egy T20-as torx
- hangszóró rácsot kipattintod, én a pedálok felől szoktam letépni, illetve a túloldalról nem is tudnád, mert oda bemegy egy nyelv a kárpit alá
- a hangszórót én nem szedtem ki, mert nem kellett, illetve itt a hangszórótakaró alat, a hangszóró bal-felső részénél található az ablakemelő motor 3 csavarja (kereszthornyos)
- és akkor ami leszopatott (ezt a csavart el is hagytam, így vissza sem tettem) --> ha az ablakemelő konzol likán benézel, a bal oldalánál látsz bent egy T30-as torx csavart.....semmivel nem férsz hozzá. Mint kiderült a visszaszerelés közben, hogy a műanyagról a szövet rész "letéphető" (pattintós), azt leszedve elvileg ahhoz is jobban hozzáférni
- elvileg itt már minden kiszedve, az egészet felfele kell megemelni, közben magad felé kell húzni
Ha alá nézel látod, hogy a kárpit mind2 oldalán, asszem 3-3 méretes kampószerű karom van beakasztva az ajtó fém vázába + vagy 4-5db masszív fémláb (lapos)-szerű valamire van rátolva az egész. (ezek miatt a felfelé + magad felé húzás)Asszem nem hagytam ki semmit...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Hááát mondjuk a M2, ha jól tudom, az egyik csillagját annak köszönheti, hogy sipákol, ha nincs bekacsolva az öv, majd egy idő után hangosabban sipákol...azért ez erősen vicc kategória.
Nyilván egy jól összerakott, a kategóriájában biztonságosnak számító autó, de azért ez sem minden.
Tavall volt itt nem messze (muhi környékén, autópálya lehajtó), egy 100kmh környékével közlekedő passat elé kikanyarodott egy M2, a vezető a megane-ban azonnal meghal, a passatosnak asszem semmi baja nem lett. (tehát sajnos ilyen ii megesik, csillagok ide vagy oda)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
mycso
Topikgazda
válasz gabx76 #12681 üzenetére
Nem feltétlenül a felni mérete számít, hanem pl az ET szám az ami sokkal gyilkosabb.
pl.: a gyáriak tudtommal ET49-esek, a mostani 16-osom ami rajta van, mintha ET38-as lenne, de általában ilyesmi ET-vel vannak nem gyári felnik, na ez sokkal jobban nyírja, mint egy nagyobb ET számú és méretben is nagyobb felni.
A futómű, az igazából szerintem soha nem lesz jó, ezeken ilyen....tavaly voltak nálam is a talpasok + lengőkar hátsó szilentek cserélve, idén külső kormányösszekötő + stabilizátor pálca (kutyacsont), tehát igazából teljesen mindegy. Sőt 1.5 éve a kerékagycsapágyak + toronycsapágyak is cserélve lettek.
Illetve mos nyárvégén az összekötő csere után egy futóműves átnézte, beállította, tökéletes volt.
De egyébként hiába van már szinte minden kicserélve + átnézve + beállítva, pl. fekvőrendőrnél ugyan úgy koppan valami....
(élete első részében a gyári alujával volt használva, ott is volt szilentezés és belő összekötők cseréje, pontosan 100k km-el ezelőtt...)Ja és gyári 17-es kerekekkel is árulták őket, tehát
A gátlóim valószínűleg már nekem is csere érettek lassan (312k km van bennük), tehát azokat sem tudom már elrontani (no meg a 4cm-es ültetés miatt kapják is az ívet...), igazából ezek nem érdekelnek, tönkre mennek ezek szépen 15 vagy 16-os felnivel is, hogy most pár hónap +/- (mert annyi), az már nem számít.
Ha tavasszal találok jó 17-est jó árban és az enyémet eltudom adni, akkor azonnal cserélem, ha nagyobbat találok,akkor arra.
De még sok minden történik addig, tehát kitudja még mi lesz.Az a 2-3 évente rendbe rakatni az egész futóművet, picit erős (illetve attól függ, hogy tartalmaz a rendberakás).
mod.: egyébként köszönöm az óvó tanácsokat, azért elgondolkodom rajta
mod2.: már csak azért is, mert itt nálunk borsodban nem utak vannak, hanem inkább "lépcsők" (de hát akkor is tetszik a nagyobb kerék... )[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz gabx76 #12683 üzenetére
Na a zörgésekkel, kopogásokkal énis így vagyok, hogy bár hallok sokmindent, párom már csak szimplán hülyének néz, meg azt mondja, hogy bebeszélem magamnak a hangokat....tehát lehet erre nekem is túl érzékeny a fülem.
A gátlóim még gyáriak, én nem vettem észre, hogy fosná az olajat, a futóműves sem mondta, meg nemrég amikor a rugók miatt darabokra szedtük a futóművet, akkor sem láttam, hogy baja lenne és igen 312-n áll a műszer.
Egyébként olyan 250k km-ig, szinte csak pályán volt használva (ezt biztosan tudom).Nekem ugye most 205/55R16, az egyenes futással ezzel a mérettel nálam nincsen baj.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
A dci fordulat sebességes témához, bár nekem 106 lovas 6 sebességes.
50 - negyedikben - 1500rpm - ez már teljesen autózható, innen már lehet gyorsítani is visszaváltás nélkül
50 - ötödikben - 1200rpm - ez is teljesen használható városban, ha csak csordogálunk
100 - hatodikban - 2000rpm“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Ha 1800 körül megbutul, az nagyon nem jó, 2000 környékén már nyomatékcsúcson van, 1800-tól már mennie kéne.
Sőt ilyen megtorpanások, dadogások már 1200-tól sem jellemzőek.Beindításkor, nekem is zörög, viszont nálam a leömlő flexi-kipuff cső között van valami tömítés/utánhúzás problémám. /fémes-nyikorgós zörgő hang/
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #12832 üzenetére
Biztosan nem, már többször ki is fejtettem. (max a nagyobb gumi ára az, ami elriaszt, visszatart a nagyobbtól)
Az ültetésre is mindenki azt mondta, hogy majd megbánom...végül is igazatok/uk volt, mert valóban megbántam, nem a -4cm-es kellet volna alá, hanem a -6-os.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
( #12844 ) Laraxior: majd valamikor a hátsókban is ki akarom cserélni, akkor csinálok képeket, egyébként csak a megfelelő izzó/led kell hozzá, egy kis kézügyesség, meg forrasztó páka.
( #12845 ) Josi: én ott nem találom, meg amikor kellett volna akkor sem találtam róla sehol, semmit (az első kettőben ki is szakítottam a nyákról a fémszálat)
( #12846 ) FerNandor: már régebben sokszor lett említve egy PH-s renault tali, egyszer tényleg össze kellene hozni egy ilyet.
( #12848 ) MMA87: á, igazábol nem is mertem volna vakon megvenni a -6ost (pedig így utólag belegondolva jobb lett volna, bár ott már illett volna a gátlókat is cserélni), no meg ez volt jó árban.
nekem bejön ez a fehér belső világítás, no meg természetesen állítható a fényerő. Maxra húzva, este mondjuk ki sem látok az autóbol
Amiket beraktam az ablakemelő kapcsolóiba SMD ledeket, azoknak viszont picit erős a fénye, de mondjuk még éppen az sem zavaró.
Fateroméknak a ph2 M1-ben sárga (narancs) a belső világítás, az is elég jól néz ki, de nekem a fehér jobban bejön.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Reaper04 #12888 üzenetére
Ha a PH1-es a megane2-d és projektoros a lámpa, akkor az valóban gyárilag xenonos lámpatest, tehát amit az első képen linkeltél.
A második képen a sima mezei halogén lámpatest látható.
A projektoros lámpa + halogén = sz@r, tehát semmiképp sem akarj bele halogént rakni, illetve nem is tudnál, hiszen a csatlakozód a xenon izzóhoz való, ahhoz alakítja át a feszültséget is.Tudtommal H7 a tompított és H1 a távolsági izzó xenon és halogén esetén is a megane2-nél. A távolságid az neked is mezei halogén H1.
Valamelyik könyv valóban azt írja, hogy csak szervízben, bár lehet otthon is:
A kerékjárati ívben kell a szerelőajtót kipattintani, majd ott felnyúlni és bent lecsavarni a lámpa kupakját, leszedni az izzóról a csatlakozót, kiszedni az izzót, majd ugyan ez visszafele. Létezik bepattintós-mágneses izzó és a hagyományos (amikor ilyen U-alakú dróttal szorítod be).
Ja a kereket ki kell tekerni, hogy odaférj....“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Reaper04 #12906 üzenetére
Trafó nem kell, hiszen gyárilag lennie kell, mivel xenonos.
A bi-xenon lámpáknál van, hogy a távolsági is xenon izzó (egyébként látnod kell a fényén is).Egyébként megan2-höz a H7 xenonizzó megfelelőjét D2S izzónak hívja.
Lehet az lenne a legegyszerűbb, ha kiszednéd ami benne van, megnéznéd és olyat keresnél.Ja és szerintem párban cseréld, ha csak nem találsz olyat, mint ami benne van.
pl.: EZT találtam
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Reaper04 #12907 üzenetére
Lejárt a szerk, de közben megvan, amit linkeltél oldalt, ott is ott vannak a gyári foglalatos xenonizzók, már csak tényleg tudni, kell, hogy a tiéd milyen kialakítású: [link]
mod.:
(#12910) Füge007: Írta, hogy gyári xenonos és ahhoz kellene csereizzó.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Szia, szabályosan szerintem a távolságit nem cserélheted xenonra, bár így érdekes a helyzet, hogy gyári xenonos a vas...az biztos, hogy mindenképp utólagos h1-es szett kellene bele, trafóval.
Helyzetjelző, szerintem ennél w5w foglalatú, bár pl. megane1 ph2-nél viszont t10 a foglalat, meg kell nézni, azt még nem szedtem ki én sem az enyémből.
Szerintem lehet ledre is cserélni, amennyiben az FEHÉR színnel világít.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
EGR pucolás kész.
Sajnos képeket nem csináltam, mert nyakig koszos voltam, meg nem is volt kedvem fotózgatni....mire kicibáltam....nem kicsit volt koszos, szerintem ez nekem egyállású szelepként üzemelt, zárva volt...csak porszerű korom volt rajta, de az vagy egy centi vastagon.
fogkefe + wd40, és egyébként viszonylag tényleg egyszerűen kiszerelhető.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #12983 üzenetére
Nem mozgattam meg, de azt írják több helyen is, hogy azt nem szabad babrálni.
Nyilván most már tökéletesen fog működni, mert olyan lett, mintha új lenne.
Majd megyek egy karikát az autóval, hogy történt-e változás. Azért is pucoltam ki, mert mostanában valahogy nem volt az igazi....2000 környékén nem akart megindulni olyan hévvel, mint régebben.
Remélem, hogy csak ez volt a probléma...mod.: természetesen, csak ahogy kinézett, arra mondtam, hogy nem tűnt úgy, mintha ez nagyon sokat mozgott volna. Attól függetlenül, lehet, hogy működött...
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Reaper04 #13004 üzenetére
D2S lesz az, H7 a halogén esetébe kellene, vagy utólagos xenonnál.
De írtam fentebb, hogy szedd ki és nézd meg az a legegyszerűbb.A gyári D2S izzók, valóban 20-30k körül vannak, viszont amit visszább linkeltél boltot és vaterán is vannak 5k körül.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
A kúton, amit mértek -15 körülit (hűtőfolyadék), azt most az autószerelőnél megmérték azért a csere előtt, majdnem -30-as.....
Izzítógyertyáimból, viszont a 2 teljesen kuka, kettő, még mondjuk működik, így csere. Nem is csodálom, hogy tavaly télen a -10-15 fokokban nagyon nehezen indult, meg mostanában is a hajnali -2-4 fokokban is nehézkesen akart indulni.
Kíváncsi leszek, hogy kicserélve most télen mit fog produkálni a-15-20 körül.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz laszlo168 #13159 üzenetére
Huhh, az igen.
Én annó, csak a fűtőmotort szedtem ki, az sem volt kis mutatvány, de ez basszus tényleg nagyon szét van bombázva.(#13162) giigz: de kellene mutatni az időt, illetve ha van hőmérőd, akkor a külső hőfokot is.
Fejegység milyen van a kocsiban, ha a gyári CD/magnó van, akkor a "nagy üres részen" a rádió/cd/magnó/stb. adatokat írja ki használat/lejátszás közben (RDS, hanyadik szám, ilyesmi)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #13190 üzenetére
Semmi, csak mivel utángyártva nincs (1-2 gyártó van csak), ezért ennyit kérnek el érte.
Visszább írtam, hogy pl. a 86 lovas lendkereke kb. negyede annyi, mint a 106lovasé...jó-jó, hogy az erősebb egy picivel többe kerül (bár még abban sem vagyok biztos, hogy a 106-osnak erősített lenne a lendkereke), de nem 4x annyiba.
Ez egy ilyen jó kis átb@szás.
(#13191) MMA87: mondjuk, hogy kezdődik-e a kettőstömegű problémája, azt vásárlásnál is könnyen kiszúrhatod (persze nem garancia, hogy nem fog meghibásodni xy időn belül.) Illetve nem úgy működik, hogy amikor elkezd sz@rakodni, akkor gyorsan autó leállít és csere, hanem használod még 20k-50k-100k km-ert, majd széthullik és akkor cseréled.
pl.: alapjáraton, ha beáll normálra a fordulat, akkor rázza a kasztnit vagy tolatsz gáz nélkül és olyan érzésed van, mintha bakkecskén ülnél vagy le akarna fulladni úgy rángat (de természetesen nem a lefulladás miatt)Illetve van a klasszik, amit sok mindenki mond, hogy leállításkor ad egy koppanó/kottyanó hangot, bár szerintem ez nehezen kiszúrható/nehezen észrevehető.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Szia, az első és legkézenfekvőbb, hogy vigyétek el egy olyan szerelőhöz, aki ért is hozzá.
Egyébként
a füstöt + olajfogyást + a nem menést okozhatja a turbo (ez egy szerelő, nagyjából kiszerelés után ránézésre megmondja, de méregetve biztosan)
a füstöt + gyorsításkor hibaüziket okozhatja a csúcsok hibája (ezt diag után meg is kellett volna tudniuk mondani) --> nem feltétlenül kell cserélni, van hozzájuk felújító készletha már a harmadik turbó van rajta és még mindíg előjön a hiba, akkor elég egyértelmű, hogy nem a turbo hibája, hanem valami más okozza, viszont az okozat az lehet a turbók meghibásodása.
Tehát visszatérnék az első mondatomhoz, kellene keresni egy megfelelő szakembert, aki ért is hozzá, nem csak random cserélgeti az alkatrészeket.
viszont a 2l olaj/2-3k km, az elég erősnek tűnik.....olaj csepegés/folyás nincs???
más.: most raktam át a téli kerekeket...szegény autó hogy néz már ki a gyári 15-ös acéllal...
mod.:
(#13201) Coyot: 15w40-es olaj???? háát...az sem bele való.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Tehát jól értem és jól sejtettem, hogy az olajcsere hiánya, és a nem törődés végleg kinyírta ezt az autót.
Igen, mint minden autót, főleg ezeket a nagynyomású (CR) precíziós dízeleket.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Illetve a többieknek is válasz:
Annó, amikor voltam a Mesternél, ahol végül is kiderült, hogy az enyémen nem hengerfej felújítás történt 220k km körül, hanem a szokásos hajtókarcsapágy csere, akkor mondta Zoltán, hogy ezek a dci-k nem szoktak hengerfejesek lenni, sőt kifejezetten nehéz hengerfejesre vágni.
Illetve a delphi csúcsokra mondta, hogy szinte elpusztíthatatlanok.Csak gondolom megemlítem itt a nagy hengerfejesdi közepette, ugye mondanom sem kell, hogy látott/szerelt már "pár" renaultot
ui.: ettől függetlenül, lehet a kollégánál valóban ez lesz a probléma, csak úgy az általánosítás miatt említettem meg.
1.5dCi szeret 200 környékén hengerfejes lenni meg úgy kb mindene szétesni!
Majd reggel lemegyek az autómhoz és jól leb@szom, hogy már 110k km-el átlépte a széthullási határt, tehát jó lenne, ha azon nyomban szétperegne atomjaira.Komolyra fordítva, 200k km körül a 106 lovasoknál szokásos, hogy a hatókarcsapágy az ami darabokra pereg --> cserével orvosolható
Csúcsokból és nagynyomású ü.a. szivattyúból, ha nem delphi van és el van hanyagolva a gázolajszűrő csere, esetleg nem megfelelő gázolaj, akkor valóban 150-200k km körül előjönnek csúcs-szivattyú problémák
Ami a használatból ered, az pedig turbo/kuplung-kettőstömegű. Ezek elmennek akár félmilliót is, viszont ha nem megfelelően van használva, akkor meg lehet ölni 100k vagy 20k km alatt is.
Más problémáról nem tudok.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Nos, akkor én nem tartom magamban
A szerelődnek küldd el, eme két cikket:
Énekeljen velünk: éljen soká a turbó!
A csúcsnak nincs köze a csigához. A csigát első sorban kosszal és a nem megfelelő olajjal lehet kinyírni.
Tehát a levegőszűrő valóban szűrjön és az előírt periódusokban cserélni kell.
Amik a turbo szívó oldalára vannak visszavezetve, ott rend/fegyelem/tisztaság legyen.
Az olajat szintén a megadottak szerint, az előírt típusra cserélni.
Odafigyelni a csiga kenésére --> olajszűrőt is gyakran váltogatni, hogy tudjon áramolni tisztán az olaj - indulásra/leállításra odafigyelés.Nálad lehetséges, hogy a retkes/nem megfelelő olaj el sem jut megfelelő mennyiségben a turbóig...csak tipp, ezért kellene egy megfelelő szerelő.
(a többieknek: az első cikk közepén említi az 1.9 dci konstrukciós, vagy inkább körítésanyag problémákat)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #13241 üzenetére
Úgy rémlik, hogy azt mondta delphi van az enyémben.
Tutira nem siemens, azt mindenki szidja vw konszern autóinál is a siemens elemekkel van a sok baj. A densot meg japánokban használják.Közben találtam is megerősítésként egy iromànyt.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #13246 üzenetére
Bele néznék, de a csúcsokat a motor tetején az alatt a védő b@szás alatt találom.
Nem fogom megint lebontani a fél autót hozzá....le kell hozzá bányászni a cooler csövét, ami a tűzfal felőli végén nem bilinccsel, hanem valami drótos (patkó alakú) bepattintós sz@rral van rögzítve, természetesen nem hozzáférhető helyen....A napokban cseréltünk gyertyát, akkor ránézhettem volna.Egyébként valóban lényegtelen, amíg működik.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #13261 üzenetére
Egyébként mi történt, csak meghorpadt, vagy lepattant a festék is???
Csak azért kérdem, hogy muszáj fényeztetni, ha csak egy apró horpadás, én lehet nem is foglalkoznék vele..Bele lestem az autómba, nem látok semmilyen jelzést a szivattyún...így passzolom.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #13361 üzenetére
Honnan van ez fényképezve??? (mármint, előről, alulról, stb. ...)
Én a múltkor nézegettem körbe-körbe, de nem láttam címkét rajta.
Az ablakemelőm, megint megadta magát....azt tanácsolták a renaultclubon, hogy cseréljem....azért még egyszer szétszedem a motort, ígyis-úgyis le kell bontani a kárpitot, akkor meg mindegy.
Egyébként olyan, mintha szorulna, mert amikor nyomkodom a kapcsolóját, hallom, hogy próbálna megmozdulni....Szétszedem az egész ajtót, aztán beleöntök egy köbméter olajat. Nem tudom, hogy mi szorulhat, a múltkora amikor szétszedtem, ment minden szépen....
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Robotporszívók
- Ukrajnai háború
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- RAM topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- iPhone topik
- PlayStation 5
- A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen