Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
it Egyre népszerűbb Japánban a CatsMe!, ami egy AI-alapú mobilos app – és megmondja, ha fájdalma van a macskának.
-
Computex 2024: szabadon konfigurálható vezérlőpanel a Cooler Mastertől
ph A MasterHUB egy jópofa ötlet a streamerek és multimédiás szakemberek által használt egyedi vezérlők kiváltására.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Amúgy pont azon gondolkodtam hogy ugye a 106 pacis kettőstömegűvel van szerelve viszont a korábbiak szimpla ha megegyezik a fogszám a lendkeréken én simán kipróbálnám hogy fel lehet e dobni a fixet a kettős helyére Pl haver fiat brava ján is lazán dobtuk fel a régi fixet azóta is tökéletes a dolog
Lion01: mindig csepelen vagy estefelé? Kéne dobni egy talit hogy ránézz mekkora meló lenne a polir a gépsárkányomon
[ Szerkesztve ]
-
Sly189
senior tag
"tessék szépen 1800-2000 körüli fordulaton járatni"
EZ ÍGY VAN, városba 50 el nem szabad 5. be kapcsolni... lehet érezni a motoron hogy rázkódik, erőlködik. 4. vagy 3. Hiába jobban néz ki hogy azt írja a pillanatnyi hogy 2,4 L úgy se hisszük el, másrészt kinyírjuk vele a motort.
"alapjáraton 1 percig hagyjuk ketyegni mielőtt leállítjuk"
Minden turbós autónál így kell eljárni, én minden 20 percnél hosszabb út megtétele után így teszek
+ a tankolást is úgy kell csinálni, hogy tele, aztán 1/4 nél megint tele, nem 1000-2000ft ért tankolgatni a piros sávban játszadozni
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Az a 10k-s olajcsere periodus meg a regi olajra vonatkozott, tehat 10W40-re. Az uj szintetikus olajoknak tehat ami Renault-ba kell 5W, also hangon mehet bele 15k km, hosszu tavu hasznalat eseten (mi masra vesz az ember dizelt) 20k is tokeletes. Sok varossal okes a 10-15k km koruli csere, de orszaguton, palyan hasznalva 1ev/15-20k km szvsz Foka 20k-kent (1 ev) kapott uj 5W30-at, meg kell hallgatni a motort, mintha szalonbol jott volna ki, 8 eves letere is, mikor leadtuk, azt mondtak, hogy hibat kovetunk el, mert uj allapotban van az auto...
Persze akinek nincs jobb dolga, artani nem fog a 10k-s olajcsere, de kotelezonek semmikepp nem mondanam...
-
Gyurike
tag
Ezt mindenképp megnézem majd.
Javítsatok ki ha tévednék, de nem tippelnék UCH hibára, mert gombnyomásra indul az autó, ajtó nyit-zár, index és egyéb külső lámpa ég, csak belül nem kapok visszajelzést. Nem hülyéskedik, nem töröl feleslegesen az ablaktörlő vagy ilyesmi.
Az egyedüli (az ürességen kívüli) rendellenesség, hogy 2. gombnyomásra áll le a motor, de utána ugyanúgy indíthat, és 2 gombnyomással leállítható.De az akkusarukat, rögzítéseket mindenképp ellenőrzöm.
Akksi nem túl idős 2-3 éves, és jól bírja.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Hajtókarcsapágy egy hulladék a grandtour 2006 110LE-s darabban, már a miénkben is tönkrement egyszer. Sőt mint régebben írtam ~127ezer km környékén elszállt a motor is, bár ezt inkább baumgartner bácsinak tudhatjuk be szerintem, meg a csodás autójának amit eladott nekünk.
-
-=Tiger=-
tag
Szerintem a többiek keverik a szezont a fazonnal... :S
Ez egy egészségesen fütyülő turbo hang... Ami haldoklik és a végét járja az inkább sír. Nekem is kb. hasonló, de nekem más motor van benne és újabb.
Más... a céges kocsiknak is detto ilyen hangjuk van. Mégsem rosszak.
[ Szerkesztve ]
-
-=Tiger=-
tag
Ennyi. Mondtam, hogy ez nem hiba. Mióta megvan ilyen. Szerintem ha egy turbo döglődik annak azért vannak jelei. És az olajat se cserélem 10E-ként. Így is 2x cserélek egy évben. Nyílván ha valaki 10E-ként cseréli, rosszat nem tesz vele. Ami engem jobban izgat, az egy kis fémes hang a motor felől, viszont ez már azóta hallatszik amióta megvan. 4év+. (lehet ez már hajtókarcsapágy hang. Kövi olajcserénél tavasszal kicseréltetem)
Mennyi olajat eszik? Ez is nagyban függ attól, ki milyen gyakran cseréli. Lehet valaki lecseréli 10E-ként és azt mondja neki egy csepp sem hiányzik, nekem meg 20E-ként pár deci. Ha megfordítanánk a dolgot és én cserélgetném 10E-ként és Just 20E-ként lehet neki is addigra megenne pár decit. (ez csak egy példa volt)
-
Babcola
csendes tag
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Én két hónapja járok úgy hogy az anyós oldali megadta magát, beraktam egy fát , hogy ne jöjjön le. Fél éve volt a vezető oldali megcsináltatva, bontottat kellett vennem. Most vehetek a másik oldalira is sajnos, mert tavasszal - nyáron kibírhatatlan.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Annó ezt beszéltük is, hogy egy időben a benzinesek műszercsoportját rakták mindenbe (clio/thalia esetében is). Talán valamelyik autós oldal is foglalkozott ezzel.
Ablakemelő ha elhalt ebay-en van jó minőségű javítókit, olcsón. [link]
Általában a bovden végek szoktak leszakadni, vagy a műanyag dob, amire feltekeredik az szokott félrekopni és akkor megszorul.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#10726912
törölt tag
Valószínűnek tartom, hogy valamelyik végállás kapcsoló ne működik, vagy épp mindig működik, emiatt megy le-fel. Ajtó kárpitot bontsd szét apróra, (szisztematikusan természetesen) és keresd meg a hiba forrását. lehet, hogy egy kis kontaktspray, vagy épp a WD-40 a szoruló rész ellen megteszi a hatását.
-
_NCT
őstag
Nekem sajnos kapott jeget még tavaly nyáron az autó és letört a lapát végén pont az a műanyag rész, ami a gumicsíkot fogja oda, próbáltam megoldani, de sajnos kevés eredménnyel.
Én sem akarom már foltozgatni, csak sokalltam arra a kis darab xarra ennyi pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Főfék henger az elől van a rásegítő dobnál a tűzfalon.
A féknyereg tartalmazza a dugattyút ami megszorul a te esetedben.
Ez lehet azért, mert elkorrodált a dugattyú.
Magyarán elég lehet egy egyszerű dugattyú csere, vagy ha olyan állapotban van, akkor nyereggel együtt kell cserélni.Ezen látszik hol a dugattyú és ez a komplett cucc a féknyereg.
Ebbe mennek a fékpofák és van még egy nyereg felfogató kengyel is.
Ennyi az egész rendszer ez szorít rá a tárcsára.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
ADAM1337
nagyúr