- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- Mini-ITX
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- GoPro Topic
Hirdetés
-
Ma délután jön a következő Nintendo Direct
gp A Switch utódjáról nem lesz szó, az év második felében debütáló játékok lesznek a középpontban.
-
Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
it Az ír adatvédelmi hatóság kérése miatt a Meta befékezi az AI-modellek kiadását Európában.
-
700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
ma Újabb képeken a Samsung Ultra órája, a pletykák már az árát is tudni vélik.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #17117 üzenetére
20 perces haza utam 1 órával megtoldottam... mert ugye vannak a menő már nyári gumival megyek kollégák, a le nem takarítom az autót és csak előre meg hátra talán látok versenyzők és a kedvencem ennek a kombinációja
Nem akarom őket bántani de ha nincs megfelelő műszaki adottság autó terén és még vezetési rutin sincs nem értem miért olyan nehéz felszállni a buszra pl és avval haza menni egyszer ki bírhatja plusz legalább nem veszélyeztet másokat és magát se
rob210: igen néztem én is hogy ma randi nap van nekik is haza felé min 3 al találkoztam ...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
FerNandor #17123 üzenetére
áhh akkor is ez lenne hidd el sajnos a közlekedési "kultúránk" a béka segge alatt van...
Meg ugye páran azt hiszik 18 évesen hogy ők michelisz norbert és neki is befordul a bmw 100-al...hát nem.
Sok a felelőtlen sofőr..múltkor pont egy suzukis hölgyikének dudáltam át hogy a jobb hátsó kereke lassan a felnin megy persze nyári gumi és a két gyerek bent a háta mögött.. ez picit sokkoltMMA87: megérdemlik..előttem is gizda jános a nyári peres gumikkal próbált úton maradni..ja d ehogy a kopott nyárit latyakban meg fogni nem lehet senaj kellet az 1.2 e s corsa alá..
Ck.: elvileg vezetőoldali neked bal elsőbe ott az automata ami ugye egy pöccire magától fel/le húzza az ablakot na egy ilyen kell a túloldalra is meg egy vezérlő (riszató pl ami ezt kezeli )
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
áhh én már ezeket megtanultam kezelni ekkor van az hogy beteszek valami jó kis zenét a kocsiba lenyugizok nem sietek és minden tehetséges kollégát türelmesen megvárom mit szeretne kihozni magából.. hidd el néha csodákra képesek már gondolkoztam hogy az s2 ömet beteszem és felveszem mindig amikor épp autókázok
mycso:
édes istenem... igen ezek már csak hab a tortán..de a legszebb ha kétsávos és nincs felfestve az út na ott aztán komolyan mondom néha amikor még a masteren ültem is féltem pedig maxi volt
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Ahogy írtak rád sóztak egy ipari hulladékot és ezért megértem hogy mindenhol hirdeted de első sorban nem az autóhibája hogy gondatlan gazdái voltak előtte és te voltál az aki foglalkozni is szeretett volna vele nem cska hajtani még jobban szét esik.. csak már későn mert annyi baja volt mint itt 10 renaultnak együtt sem ..típus hibákért meg minden tpoikba/fórumba be lehet menni vw és társai pl így neki futásból..csak ott a szerettet erősebb mint a minőség így elnézik nekik
-
tresh
addikt
De nyilván az 1,5dci főtengely csapágyakkal sincs gond, az 1,6 benzines okoskerékkel se, a digitklima 5V nyomásérzékelő zárlata nem az ECU tápot nyírja ki, és áll meg a kocsi ott ahol van, a kijelző bedöglését pár ember már csukott sz
Kíváncsi vagyok hány embernek volt főtengelycsapággyal gondja rajtad kívül.. az 1.6 nál az okoskereket mindenki tudja hogy van cserélni kell és nincs gond nagy kaland de akkor egy alkatrész révén az egész autó le van írva részedről.. mint írtam már nem egy nem kettő dci és benyás rönó fut a családban többféle motorral gond nélkül..vitát nem fogok nyitni és nem is akartam csak már elfogadtuk egyszer a véleményed hogy neked negatív tapasztalatod van a renault-al(ami még mindig nem a kocsi hibája volt hanem az eladó aki hazudott róla/előző gazdája és aki azt mondta vedd meg..cirka 10k ért bármelyik renault szervíz átvizsgálja neked és elmonda mig a gondok vele és hogy mikor látott utóljára szervízt stb..) tessék átülni egy suzukiba abba csak olaj meg benzin kell és megy a sz@r franciával meg elégedettek lesznek mások ahogy én is
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Senki semmit nem tagad a hibákból és ha nem is így írtad le hogy sz@r az összes ez jön le mindenkinek aki olvassa a véleményed közte nekem is...pedig közel sincs ennyi baj velük..de tény van típus hiba mint minden nagyobb gyártónál akár pl ahogy írták toyota nem egy autót hívott vissza..
Akkor azt a szervizt is messziről kerülni kell mert nem hogy autókhoz nem értenek de még a saját típusáról se tudnak semmit..
Megjegyzem én nem támadni akarlak és megkérdőjelezni azokat a hibákat amik előjöttek a kocsidnál hanem biztatni hogy peches voltál vele mert ahogy franciából úgy japánból németből is lehetne fostalicskába ülni lásd AMD és még adnék pár ismerős számot aki szívesen elmondaná mennyi baja volt a vadi új autójával ami nem francia volt..viszont munka társam 1 évesen vett ugyan olyan senicet hajt mint te közel 250k jár kopó alkatrészeken kívül nem cserélt mást ja hát igen 10k ként minőségi olaj +szűrő és rendszeres karban tartás saját kezűleg neki is néha van egy két apróbb hiba de ezek ellenére se ülne másba pedig pénz lenne rá csak a család ragaszkodik hozzá ennyi
-
tresh
addikt
Már én is hogy megértettük a te nézőpontodat elfogadtuk hogy neked rossz tapasztalataid vannak és hogy a céges corollak istenkirály autók csak az nem 1,5 millióba kerül mint egy senic vagy egy megane és pl azokat is visszahívták a beragadó gázpedál végett ( A Toyota akár 1,8 millió autót is visszahívhat Európában a gázpedállal kapcsolatos problémák miatt. Még nem tudni, mi lesz a magyar tulajdonosokkal
A cég tájékoztatása szerint a visszahívás nyolc modellt érint, köztük az Európában legjobban menő Yarist, valamint a Corolla, Aygo, iQ, Auris, Verso, Avensis és RAV4 modelleket, amelyeket 2005. február és 2010. január között gyártottak)Akkor ezek szerint a toyota is sz@r autókat gyárt tele van típushibákkal... pont ezt próbáltuk neked elmagyarázni mindenhol van típushiba és vagy tudsz vele együtt élni vagy megoldod hisz mindenre van megoldás vagy nem veszel ilyen autót..
Zárjuk már le ezt a témát mert uncsi mondtam már tessék átülni jobb szebb nem rönóba és örömmel fogjuk venni hogy már minden tökéletes nálad is és boldog vagy az új vassal...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Jó én személy szerint feladtam ha te személyed elleni támadásnak vetted illetve szerinted ez a közösség nem képes feldolgozni hogy eladtad a renault-d és mindenki azt írja hogy hazudsz/
meg te vagy a hülye(bár ha itt tartunk emeld majd ki kérlek én hol írtam hogy mennyibe fájt a motorcseréd stb) pedig nem szimplán meg akartunk győzni hogy újra beleülhetnél egy renaultba és az gond nélkül vinne A-ból B-be..úgy érzem itt nem egy nem két ember segít minden rönós/nem rönós tagnak ahogy neked is és fordítva ahogy te..de ha ez nem így jött le akkor én kérek elnézést a saját és a többi két kolléga végett..befejeztem további szép napot! -
tresh
addikt
Lehet megbarátkozni a német fanoknak F1 be az újabb rönóval
-
tresh
addikt
Röviden méret/kor / ár függő
Astra: az 1.4 16v motorral szerelt remek választás lehet mind motorikusan (láncos hajtás 90LE) és még az olajat se eszi ki mint az 1.6 os társa ugyan ebben a típusban a beltér németesen fapados és ami ebbe az árba mozog amit írtál majdnem mindben min 200k belement már (ez is jelzi nagyon jó motorja van).
Golf IV: csak régi 1.9 TDi vel venném az 1,4-1,6 gyenge és leeszi a gatyádat is városba..előnye rengeteg alkatrész egész jó árakba...nem rossz gép de ebbe az árkategóriába még benzinesből is necces a használható darab szerintem.
Swift: relatív de fiatalabb példányokhoz juthatsz nagyon jó áron 2005 körüliekhez.. összességbe nem tudok mit mondani róla tényleg nem rossz igénytelen autó de nekem még mindig nem a zsánerem főleg mert még mindig nem hiszek a biztonsága terén (bár tény az se rossz már ezeknél ) ha fontos hogy új legyen és így nagyobb eséllyel ülsz jó állapotú autóba akkor egyik legjobb alternatíva.
Clio: sok bojrészer van az 1.4 16 v vel szerelt verzióból is mert megy mint a golyó és a fogyása is baráti ( nálam anno amikor hajtottam egy 2 hétig 7-7,5 klímával de haladósan
) Beltér szerintem ismerős előtted és a kényelem is talán a golf tudja felvenni vele a versenyt a másik 3 ból.. ami biztos hogy nagyon eltalált motorja van és megvételnél a sagem/valeo trafókat kukába kell vágni ( jó alku pont a kerekedőnél ha még nem cserélték )
Hirtelen ennyi jutott az eszembe clio vs swift be gondolkodnék
Ja és mielőtt valaki a torkomnak ugrana saját személyes véleményem.
-
tresh
addikt
Igen ugyan is F vs G astra között volt a váltás 1.4 16v lett a 8v -s ből és láncos na most ezek igazán igénytelen motorok ha opelről van szó csak ebbe lennék hajlandó átülni..
Viszont se G se golfból 900K körül nem kap használhatót ha ez a méret kell akkor m1/m2 is benyásba szóba jöhet szerintem kicsit jobb vétel főleg ha elég az 1.4
pl én ebbe is beleülnék vagy is valami ilyesmibe
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Igen elégé az aja de ha valaki megszorult lehet akad egy alkalmi vétel
Ettől függetlenül én is rob ötletét tartom jónak de azért az ilyen 700k-s árakból keményen kell alkudni..legalább is én azt tenném mert ismerem a típust és minnél több marad utána a kocsira annál több dolgot lehet rögtön cserélni karbantartani utána meg csak használni kell és élvezni..
-
tresh
addikt
Igen valahogy én is így látom bár a 4-es golf is jó gép de csak dieselbe lenne érdemes gondolkodni..rengeteg alkatrész van hozzá nevetséges áron, de ugye bár egy diesel révén ezekbe már 300k körül van és ha nem ismert az előélete nagyot lehet bukni vele, viszont a kolléga alig megy így neki csak a benya a járható út abba meg nem remekel a golf már csak azért is mert az 1.6 erőtlen és sokat eszik..a megane 1 ph 2 egy jó választás lehet neki főleg hogy igen jól felszerelt példányok vannak belőle plusz azért megy is ha kell
#17234 rob210: egy f*sza céges kombi m2-öt
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #17238 üzenetére
nem mondtam hogy rossz gép de van egy olyan érzésem hogy ennek nem csak egy gazdi taposta a cégnél plusz belteréről semmi kép az se ártana..mert így külsőleg egész pofásnak tűnik
De ha lehetne akkor 2 liter benya jobban kéne csak hogy haladjon is
FRENK1988 én is attól félek...mondjuk mosni biztos mosták
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
nekem ez szimpibb és még a futás is valós lehet
-
tresh
addikt
válasz
FRENK1988 #17246 üzenetére
Igen tudom de pl a lagunába ott az 1.6 is de hogy minek ?? (jó persze tudom olcsóbb vele a kocsi) de akkor is ahhoz kasznihoz vicc
Egy 1.8 16 v 12x LE -s m2 szerintem jó gép lenne vagy is nekem tuti elég lenne motor terén.
szerk közbe nézem m1 ph 2 be benne van az 1.8
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
azért termosztát ha rossz 3 litert nem eszik az autó ,max 0,5 többlet fogyasztás amúgy nekem is ilyen 80 környékén ugrál pedig cseréltem a csövek melegek de nem tudom hogy a termosztát rosszalkodik vagy a gomba hogy nem áll be a 90-es értékre stabilan menet közbe... még gondolkodok hogy lehetne kizárni mi a hiba ill hogy a gyári termo sztem valeo és nem azt tettem bele lehet nem csipázza nem tudom :S
-
tresh
addikt
na meg te a napi 10 km -rel nem is várható el hogy optimálisan fogyasszon kb mikor meg állsz akkor kezd üzem meleg lenni a motor/olaj nyomás stb és utána állna be rövid távokon a benya is enni fog
Más:
termosztát terén most akkor ki mit javasol? Ha jól emlékszem swag van bent ami elvileg unix-nál swag/febi ként van fel tüntetve..ha áll az autó jár a motor és tartom mondjuk 1500 körül a fordulatot szépen teszi a dolgát felmászik 90fokr a majd kicsit utána kapcsol a venti ahogy kell tehát ebből gondolom hogy a gomba jó..így azt a hiba forrást kilőném (bár 15 év után nem tudom mennyire pontos/öregedett meg). Ezek után le húztam a gombáról a csatit majd teszteltem az óra egység visszajelzését és szépen felmászik maxrra..tehát az is működik.. így evidensen csak a termosztát marad vagy is ezek alapján.. még azon gondolkodtam hogy ha kimosom a rendszert mert az se ártana (múltkor egy picit már takarítottam) lehet jobb lenne ez a történet.. kicsit ördögi kör számomra csak nincs kedvem kidobni megint egy féléve termosztátot bár pl 306 fórumon volt aki az összeset végig tesztelte és csak egy volt ami úgy nyitott zár ahogy kell és az nem a valeoszóval várnám az ötleteket urak persze ha van
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #17278 üzenetére
Igen arra gondoltam bocsi reggel van
A lényeg az hogy ilyen mértékű túlfogyasztásnak ezek lehetnek a főbb gondjai..amit én kétlek nála amit meg a fk ír azt tudjuk hogy olyan mint az időjárás előrejelzés jó hogy van de azért majd reggel megnézem milyen az idő
rob210: lehet kiveszem a most bent lévőt hétvégén és meg főzőm
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
SocketA #17319 üzenetére
Szerintem meg bordó inkább vagy tégla vörös
giigz: még nem találom bár nekem is kell izzót cserélni lehet akkor majd fényképezek és csinálok leírást róla ha nem találom meg. Ha jól emlékszem először a műszerfal két oldalán lekapod az első csipogók takarását ott van 3 csavar egyik ill másik oldalon majd utána lejön a felső műszerfal burkolat és szét lehet bontani a középső konzol részt is...de én se vagyok benne biztos egyik nap szét kapom szerintem úgy is mert a km/h órával is ügyködni akarok és akkor majd dokumentálom
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #17326 üzenetére
Ha jól értelmezem fizette majd nem volt rá keret az autó vissza a befizetett pénz bank zsebébe és értékesíti 700k ért mondjuk ami neki már plusz bevétel
Nem tudom csak érdekesnek találom a vétel árakat bár ahogy most nézegettem 700k tól 1 misi-ig igen csak meg van eresztve a piac m2 ből..amiből arra vélek következtetni hogy van ennyi rom van (persze kivétel tuti van ) vagy tényleg ekkorát esett az áruk. Igazából a klíma végett nézegetem milyen alternatívák jöhetnek szóba, de akkora szórás van ár terén is márkán belül hogy régen láttam ilyet..jó persze a kintről hozott autók nyomják le szépen az árakat..de hogy egy használható benyás clio annyi legyen mint egy m2 az azért nem gyenge főleg hogy max 100-200k eltérés van és akkor kontrának jön a laguna ami meg a mk2 től van max ennyire és azért ott már eggyel komolyabb a színvonal
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Ha már renault akkor ez nem maradhat ki
FerNandor: rákölteni nem az érték miatt kell hanem hogy egy megbízható autód legyen csak itt is a rá fordított összeg a lényeges
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- BestBuy topik
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- Parfüm topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- Telekom mobilszolgáltatások
- Metal topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!