Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mycso

    Topikgazda

    válasz forceberg #84157 üzenetére

    Mert bár sokan mondják, hogy nem km-ert, hanem állapotot veszünk, azért ez nem teljesen ilyen egyszerű. Nagy futás = több használat (pl. lámpák, futómű alaktrészek, ablakemelők, önindító, ilyesmi, amiket nem is gondolna az ember)

    Nekem 9 évesen járt 360k km-nél és bizony rengeteg dolog "elhasználódott benne" pl: a szélvédő 4 éves korára úgy nézett ki, mint amit szétflexeltek (jó 250k km-nyi autópályázás)
    Nagyjából egy része ugyan az mint nálad (első ablakok, generátor, klíma kompresszor, szalag kábel, kipufogó tartó) + önindító, fényszóró csatlakozók, hátsó lámpa kontakt + panel szétégés, EGR visszavezető cső repedés, résolaj csövek szétmálása, ilyesmi.
    Stabpálcák félévente, tompított izzók fél-1 évente, helyzetjelzők félévente csere....
    Ajtó behúzók hámlása, ajtóban az összes kapcsolóban behalt a világítás, stb.
    Jah, meg a gyári fej, ami mínuszokban nem kapcsol be, csak ha tápot lehúztam egy picit róla.

    No meg ugye egy másik szegmensből: turbó, kuplung, lendkerék, hengerfej...

    Viszont amire büszke vagyok pl. a gátlók gyáriak voltak még és jók (pedig az 5 évnyi ültetőrugó biztos adott annak is), illetve az ülések nagyon szépen megőrizték a formájukat, se szét ülve, se szakadás, a kormányt és az ajtóbehúzókat leszámítva az egész beltér egészen jó állapotban volt.

    [ Szerkesztve ]

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

Új hozzászólás Aktív témák