Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
ottoyes
senior tag
válasz davenport #15497 üzenetére
Nekem DPI csomagom van,azt nem módosították.Eddig.Muternek van egy 180-as csomagja,és nehezen viseli/érti/fogadja el,hogy most miért kell számolgatnia a hívásokat irányuktól függően..ha letelik a hűség,akkor tuti szolgáltatót fog váltani...és teljesen igaza van,mert egy egyszerü párszázas emelést simán elfogadott volna,de ez az összetákolt,kusza,majd megmagyarázom ha reklamálsz rendszer full xar!
Ottoyes
-
aktív tag
válasz davenport #15562 üzenetére
Első körben elutasították az igényt. Erről sms érkezett.
A Telenor a T-mobile-ra mutogat, a telefonos ügyfélszolgálat (Telenor) szerint adategyeztetési probléma van, és újra kell indítani személyesen.
A személyes ügyfélszolgálaton (szintén Telenor) a Mammutban hebegtek-habogtak - merthogy a számhordozási csoport csak 9-17 óra között dolgozik, amit sehol senki nem mondott- nem tudták azt se megmondani, hogy a korábbi igény milyen státuszban van.
Új kérelmet javasoltak, ami a 9-e helyett így csak 16-án teljesül.
A T-mobile szerint adategyeztetés nem szükséges, csak valami "technikai probléma" volt. (mind a telefonos, mind a személyes, mind pedig a T-mobile flotta kapcsolattartójának tájékoztatás alapján).
Mindkét szolgáltatónál panaszt tettünk, melyben kötbérigényt terjesztettünk elő.
(Az külön említésre méltó, amikor a telefonos ügyfélszolgálat és a "személyes" teljesen mást mond + hirtelen kiderül, hogy az ezzel foglalkozó csoport csak 9-17 óra között érhető el). Ezen panaszok kivédésére talán a megfelelő kommunikáció (értsd: a számhordozási lapon rávésett tájékoztató) biztosan segítene.Kolléganő még rosszabbul járt, neki sms sem jött, nem tudott telefonálni,státuszáról még ennyit sem tudtak mondani.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz davenport #15617 üzenetére
Na, a második számhordozási kísérletet sem sikerült teljesíteni, pedig az első megpanaszolása után megigérték, hogy tájékoztatnak, meg hívnak, stb.
Most még sms-t sem küldtek arról, hogy miért nem sikerült.
Megy a bejelentő az NMHH-nak, aztán majd magyarázkodjanak nekik.No money, no honey.
-
-
alba-regia
aktív tag
válasz davenport #16661 üzenetére
"Teljesen igazad van abban, hogy valóban nem kellene hogy ilyen posztok legyenek, hanem egy problémamegoldó egymást segítő fórumként kellene működnie."
Pannon topic 2007. Az első pár hozzászólásba beleolvastam, és az Általad leírtak szerint működött még akkor a fórum. Nem csak a panaszokról és a szolgáltató szemétkedéseiről szólt.
Remélem, hogy holnap sikerül a több mint egy hónapja tartó számhordozás. Szorítsatok!
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz davenport #16959 üzenetére
Ja, és itt az ÁSZF ide vonatkozó rendelkezése:
9.1.4.3. Megszűntetés az Előfizető kérésére
Az Előfizető csak az alábbi módokon mondhatja fel előfizetői jogviszonyát:
Szóban a Szerződés adminisztrációs csoport felhívásával: a megszüntetés
e módjával kizárólag azon egyéni (lakossági) előfizető élhet, aki a Telefonos
Ügyfélszolgálaton (1220), valamint a djuice Információs Vonalon (1440) hétfőtől
péntekig 9-17 óra között elérhető Szerződésadminisztrációs csoportot felhívja.
Amennyiben az egyéni Előfizető így kéri az Előfizetői Szerződés megszüntetését,
akkor a hívás során szükséges megadnia az előfizetéséhez tartozó
ügyfélszolgálati jelszavát, a megszüntetendő előfizetői hívószámot és azt a
napot, amikortól a szolgáltatást nem kívánja igénybe venni (megszüntetés
dátuma).
Személyesen a Szolgáltató bármelyik Értékesítési Pontján írásban, felmondó
nyilatkozat aláírásával.
Írásban, levélben: Amennyiben az Előfizető így kéri az Előfizetői Szerződés
megszüntetését, akkor a megszüntetési kérelmen szerepelnie kell a
megszüntetendő előfizetői hívószámnak, a Telenor azonosítónak, a megszüntetés
dátumának és az Előfizető aláírásának (üzleti, intézményi Előfizető esetében a
képviseletre jogosult aláírásának).
Elektronikus levél útján: Az ilyen módon benyújtott megszüntetési kérelmet
legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással kell ellátni, a levél tartalmára
vonatkozóan pedig az előző pontban foglaltak az irányadóak.Itt valami nagyon gáz, mert visszanézve a korábbi ÁSZF-eket is ez van benne.
No money, no honey.
-
sifarr
senior tag
válasz davenport #16960 üzenetére
Két hozzászólásodra válaszolok egyszerre.
Így csak ezen jogszabályok együttes értelmezése adhat megfelelő választ a kérdésre.
Egyetértünk. Pont ezt írtam lényegében, hogy el lehet térni a ptk-tól, az általános szabályozástól, ha erre más jogszabály speciális szabállyal lehetőséget ad.
Ezért kértem wwenigmától, hogy mondjon olyan jogszabályt, ami arra ad lehetőséget, hogy a szolgáltató a szerződés bontására kizárólagos lehetőségként a telefonos ügyintézést írhatja elő. Mert a homáros palinak végig azt mondták, hogy csak telefonon lehet bontani.
Ilyen jogszabályt még senki sem idézett be.
Mert nincs.Te viszont beidézted a Telenortól a vonatkozó ászf részét.
Mi van benne leírva?
Szóban is bonthat az ügyfél. Ezt felajánlja a Telenor és ha az ügyfél él vele, akkor létrejött az egyező akarat a felek között.De!
a) Szóbeli felmondással csak a lakossági előfizető élhet, tehát az üzleti nem. A homáros ügyfél üzleti ügyfél volt!!!!!!
b) Mindenkinek (lakosságinak, üzletinek) joga van a papíralapú személyes felmondásra. A Telenor ászf-e szerint. Tehát ő vállalja ennek biztosítását.
c) Mégpedig minden értékesítési ponton van joga személyesen felmondani a szerződést! Tehát nemcsak a Telenor saját üzemeltetésű ügyfélszolgálatain, hanem Telenos logós boltokban, ahol pl. telenoros előfizetést lehet kötni, készüléket vásárolni.Tehát a homáros ügyfél esetében, amikor megtagadták a felmondás átvételét, akkor a Telenor a saját ászf-ét sértette meg az ügyfél kárára.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- MINI ITX GAMING/STREAMING PC RYZEN 5 7600X RTX 3080TI 32GB RAM MESHLICIOUS
- GAMER PC i5 6600K 16GB DDR4 SSD+HDD GIGABYTE 1070 8GB GDDR5 256BIT WINDFORCE
- Apple watch series 5 40mm gps + cellular rose gold I Ingyenes Foxpost csomagküldés!
- ESR Rebound 360 Magnetic Keyboard Case (ENG) - iPad Pro / Air
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5/RX 6600 vagy RX 6600 XT 8Gb/500Gb M2 SSD/700W 2-3 Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest