Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -ZeeZee-

    senior tag

    válasz donjohnson #89924 üzenetére

    Én 2 hónapja "küzdök" egy hívásrészletezőért. Első hónapban tört hónap, jól van, megvárom, lehet, hogy teljes hónap kell hozzá. Tegnap bementem, hogy most már teljes hónap van, hívásrészletező még sincs. Srác ellenőrzi, be van kapcsolva, a számla alján kell lennie. Mondom, akkor bocsi, számlát nem néztem, mert külön oszlopban van, hogy részletező. Nem, mondja határozottan a srác, meg a mellette ülő "csaj", a számla alján lesz, jó hosszú lesz a számla. Ok, elváltunk, mert siettem, otthon belépek, nézem a számlát: 3 oldal. Na, akkor most sincs részletező, mehetek megint vissza. Már a szerződéskötés sem ment simán, mert aki felvitte a rendszerbe betűt tévesztett és nem láttam semmit, mert nem az én email-emre jött a levél, hanem a semmibe. Dehát emberek vagyunk hibázunk, de miért kell immár negyedszer bemennem hozzájuk, kivárni a soromat, hogy aztán rendberakják azt, amit ők szúrtak el? Egyébként végtelenül kedvesek, segítőkészek, de már rühellek megint betérni az üzletbe, mert csak gond esetén megyek (mondjuk másért miért is mennék...)

Új hozzászólás Aktív témák