- Milyen házat vegyek?
- Raspberry Pi
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Azonnali informatikai kérdések órája
- OLED TV topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Már tudjuk, hogy mikor érkezik a NieR: Automata második szezonja
gp Alig néhány hetet kell már csak várnunk és folytatódik az anime széria.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz Somatom #88439 üzenetére
Szerinted hány olyan panasz érkezik egy szolgáltatóhoz, ami arról szól, hogy az ügyfélnek vagy érdekkörének nem volt köze egy telefonos megrendeléshez? Nem is merem megsaccolni, hogy ezek hány százalékában van igaza az ügyfélnek...
Ez ráadásul egy jól kitalált csalás, a szolgáltató a háttérben időről időre és országról országra változik. Még az sem kizárt, hogy a csalást nem maga az aktuális szolgáltató csináltatja, hanem a magas értékesítési jutalékkal dolgozó orosz és távol-keleti alvállalkozói.
Igazából a megoldás az lenne, ha a mobil piactér szolgáltatás alapból nem lenne bekapcsolva senki előfizetésén. De akkor meg jönnének az ügyfélszolgálati hívások, hogy miért nem működik itt meg ott a fizetés...