Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TODI1111

    addikt

    válasz sifarr #87314 üzenetére

    és sfdrakex.
    Lehet, hogy én is hasonlóképpen gondolkoznék mint ti ha nem az én pénzemmel játszanának. :) Látom nem nagyon értitek, hogy fehéren feketén le van írva törvényileg, hogy mi az eljárás. Ezt ők nem tartják be.

    "Egyébként 2022-ben miért nincs számlád? Számlákkal/csekkekkel postára rohangálsz fizetni?"

    Ehhez nem sok közöd van, de elárulom, hogy nem rohangálok számlákkal és csekekkel a postára. A feleségemnek van és arról fizetünk. Mivel szintén a törvény írja elő, hogy

    "Az összeg visszatérítésére a kereskedő olyan fizetési módot köteles választani, amelyet a fogyasztó is választott eredetileg a fizetésre"
    Ezért nem akartuk számlára utaltatni az összeget. Gondolom tisztában vagy azzal, hogy ekkora összeget nem lehet egyszerre automatából kivenni, tehát vagy több nap, vagy szabadságot kell kivenni (a feleségem is tovább dolgozik mint a banki nyitvatartás) ahoz, hogy a pénzünkhöz jussunk.

    "Tényleg nem érted, hogy egy ekkora cégnél nem annyi az utalás, hogy Icuka leül és klikkel kettőt"
    Te pedig tényleg nem érted, hogy ez egy folyamatban lévő ügy?
    Nem akkor szembesültek vele, hogy vissza kell fizetniük a pénzt.Mivel törvényileg határidőhöz vannak kötve (14 nap) és gyakorlatilag "egész héten foglalkoztak" az üggyel (Békéltető Testület). Illetve bejegyzést rögzitettek az ügyről arra kérve, hogy a készülékkel fáradjak be bármely Yettel kirendeltségre és a bejegyzésre hivatkozva érvényesítsem az elállási igényem.

Új hozzászólás Aktív témák