Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MDanny

    senior tag

    válasz MDanny #76319 üzenetére

    Jött egy e-mailt tőlük, hogy az előző tájékoztatáshoz képest sem tudnak semmi újat mondani, nem tudnak javítani a lefedettségen. Pedig a bejelentés arról is szólt, hogy 2G-n sem lehet telefonálni normálisan, erről szó sem esik. Rá pár perccel jött SMS, hogy megkezdték a hiba kivizsgálását, kollégájuk keresni fog az általam megadott elérhetőségen. Elismerik, hogy nem jó, majd közlik, hogy előfordul az ilyesmi, de millió más helyen meg jó, ezért nem minősül hibának. Aztán az ügyintéző biztat, hogy ne hagyjuk annyiban, ez így nem stimmel, szerinte meg kellene tekinteniük, erre anélkül megint lezárják. No comment... :(((

    Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV

Új hozzászólás Aktív témák