Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lugosi

    MODERÁTOR

    válasz darvinya #55237 üzenetére

    Lehet, hogy ezzel valamennyire népszerűtlen leszek, de elgondolkozva egy kicsit a dolgokon, azt mondom, hogy megértelek!
    Sajnos a legtöbb esetben hiába jelented a hibát, hiába élsz panaszbejelentéssel, úgysem történik semmi. És ez nem telenor-függő kérdés. Sokszor falrahányt borsó. Akkor meg minek fárassza vele magát az ember. Viszont jó, ha van egy olyan hely, ahol kiengedheti az ember magából a feszültséget, és leírhatja, ha valami gondja van, megkönnyebbül. Kb annyit ér el vele, mintha az ügyfélszolgálatot hívná, csak tizedannyi idő. Ha akarja a cég, akkor ezen a felületen keresztül is értesül a hibákról, ha nem akarja, akkor nem. Szerintem ez részben akarás kérdése.

    A telenor ügyfélszolgálattal kapcsolatban pedig csak egy saját sztori. Megpanaszoltam valamit, kedden jött egy levél, hogy nekik van igazuk, csütörtökön egy másik osztályuktól, hogy nekem. Szerintem erről ennyit. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák