- Raspberry Pi
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Azonnali informatikai kérdések órája
- OLED TV topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Milyen egeret válasszak?
- Megjött a Philips 21:9 képarányú, 175 Hz-es QD-OLED monitora
Hirdetés
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Computex 2024: a Noctua elkészült a D15 felfrissített változatával
ph A cég csúcstermékének minden apró elemét optimalizálták, de nem ez volt az egyetlen érdekesség a standon.
-
Már tudjuk, hogy mikor érkezik a NieR: Automata második szezonja
gp Alig néhány hetet kell már csak várnunk és folytatódik az anime széria.
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tappancs2001
senior tag
válasz Tappancs2001 #51429 üzenetére
Sziasztok! Még egy dolgot szeretnék kérdezni. Amikor tegnap megkötöttem a szerződést a Hello Data Start díjcsomagra, az ügyintéző nem ajánlotta fel, hogy válasszak jelszót a díjcsomagomhoz, csak a My telenor appon úgy állította be a díjcsomagot, hogy jelszó nélkül be tudjak lépni. Ebben az esetben csak az ügyfélszolgálaton személyesen lehet új jelszót kérni?