Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
gp A Sony rendszerében már látható, hogy kapott egy frissítést a játék, valamint a trófea rendszerét is aktiválták.
-
PROHARDVER!
A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
aktív tag
válasz LuckyL #10927 üzenetére
Amikor régebben az újraütött alvázszám AF néven futott, az elég komoly értékcsökkentő tényező volt, külföldre se nagyon tudtál menni vele, mert voltak országok, ahol nem ismerték el. Az egyik fórumban írja valaki, hogy most már az eredetivel megegyező karakterű alvázszámot kap a kocsi (TSC), igaz a régit érdemes megtartani, az alkatrészrendeléshez. Az viszont végképp nem értem, hogy miért a megvásárlás után intézik az eredetvizsgát emberek, ez nagyon felelőtlen dolog szerintem.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
PETEE78
senior tag
válasz LuckyL #10927 üzenetére
A márkaszervizes újraütés valóban téves volt. Nem ő találta ki.
A mozaik utcában af alvázszám lesz a vége jövő héten megy és megcsináltatja.
(+eredetvizsga meg+műszaki)A biztosításnál nem lopásra, hanem törésre gondoltam.
Lényeg, hogy nem úgy árulta az autót, ahogy az hirdetve volt. Nem jelezte sehol, hogy az alvázszám olvashatatlanná korrodált. Megállapítható, hogy nem ma kezdett rohadni, innentől kezdve véleményem szerint "megleckéztethetem" azt az eredetvizsgálót, aki ezt elfogadta, valamint az eladót is, hiszen ezt nem jelezte számomra. A rohadás nem egy hónapos,( ez bizonyítható) hanem több éves és a számok közül 2 totálisan nem olvasható.
Igazad van az eredetvizsgát megcsináltathattam volna. Nem egy simlissel, hanem egy olyan emberrel állok szemben, akivel a márkaszervizekben megvetettek minden legdrágább alkatrészt és a végén egy vezérlés cserére rámondtak neki több százezret, amitől szegényke megijedt és gyorsan eladta az autót, mert már annyit kellett rá költeni. Ja és már nem akart költeni az alvázszámra se, csak ezzel, hogy így oldotta meg sokat nem nyert. Az autónak láttam az összes számláját amit eddig elrakott évekre visszamenőleg és ellenőriztük a beépített alkatrészeket is amit lehetett.. kb 2x annyiért számlázták neki az alkatrészeket. hm...
A legnagyobb simlis léhúzókkal dolgoztatott (több szakember szerint is).A reklamációmnak úgy gondolom van alapja.
You are being revived