- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Mini-ITX
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reac^
őstag
[link]
Soak!
Erről beszéltem hogy SLI blokk a venuson pont ütni fogja a pcie-be illeszkető második VGA-t.
Mondjuk még nincs SLI-m
De mindenképp akarok...
Nem lehetséges úgy elfordítani hogy a csatlakozós résza a SATA csatlakozók fele legyen? Ezt te tudnád megnézni a legjobban, hogy lehet e annyit csusztatni a lefogatókkal stb hog még épp elférjen
Leszerelned nem kell elég 1 vonalzó is. Nagyon megköszönönném
A PWMIC-kre p4es hűtőt barkácsoltál? Milyen módszerrel vagdostad ilyen szépen szét?1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
[link]
Navégre! Gratulálok!
Menne az még feljebb is! 1,5v pedig egyáltalán nem veszélyes még léggel sem
Sztem kicsit macerásan lehetne feljebb vinni. Chipset fesz +0,1 HT Link fesz +0,1 CPU-nak még egy kicsit ésszel. (Mondom én aki 1,73-at is adott cpunak, meg 3,3-at TCCDnek )
prószáld be 3000mhz-hez hozzáigazítani azokat a ramokat! hosszú kollégának ment 338 mhzen 3-4-4-8-1T at 2,8v al asziszem. Akkor most neked az lenne a cél hogy 9x333-at elérj minnél jobb időzitéssel. De sztem 2,8 és 2,9v mellett csak 3-4-4-8-1T a reális!
Ha megcsinálod akkor meglesz a 10000es memória olvasás. És akkor még jobban kurvaideges leszek, mert már 2 embernek sikerült
mod: jöhetne már a venus, meg az új vizem, asszem el kell érnem a 10000es readet1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
Na mi a probléma?
CnQ nem nagy cucc. Dbius tud róla mesélni. Annyi az egész hogy konkrét fesz beállitás helyett CPU VID SPECIAL-t kell állítani. Ami ugye ez esetben 1,35? (vagy mennyi az alap) tól fogja %osan növelni.
Ennyi
(Csak azért baszogatlak mert van még abba a konfigban erő)
Riszpökt1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
Igenám de most nem egy ultra-d szerű elrendezésről beszélünk.
Ez egy venus. Itt a két pcie foglalat között nagyobb a távolság... dbius képein is látszik hogy lazán belóg a második pcie ''túlnyúlásába''
Egyetlen esély az lenne egy ilyen sli blokknál ha vizszintesen a sata-k felé lennének a csatlakozók
De nemtudom elfér-e1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
-
Reac^
őstag
Alphacool SNB-A Silver Northbridge 5680FT
[link]
A képekről nem derül ki konkrétan milyen a belső felépítése... A felszerelt képen olyan a belső felépítése mint a plexi tetősnek. Viszont a blokkos képen pedig csak két járat megy.
Alphacool NexXxoS NBX-A Northbrid 7790FT
[link]
MB Alphacool NexXxoS NB-SLI 1 Northbridge 9000FT
[link]
És itt egy olyan kép amit annyira nem tudtam elmagyarázni. Csak kár hogy ez egy msi alaplap...
Igazából az SLi blokkot szeretném mert az olyan szép1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
#110: Tudom hogy az ultra-dn ilyen faszásan elfér. Annyira ''szép'' ahogy ki van centizve
De én szeretnék ilyen SLi-s blokkot mert olyan szép Én is asziszem hogy jobb igy muszály lesz ezt vennem
A nagy kérdés: Satak felé forgatva elfér-e? Megveszem aztán barkácsolok...
#111: Ez érdekes, de ha a két kártya hoszabb az adott esetben és vannak rajtuk arrafelé alkatrészek ugyanúgy halott dolog
#112: Nem hinném hogy mips blokkot vennék, akkor már ott van a sima alpakúl1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
Kérdésem [link]
Itt látható legfelső blokk (SNB-A). Belső kialakítására tsar kollégátol kaptam választ, tényleg két egyszerű furat megy benn végig. Nos meg tudnám tőle venni ezt a blokkot.
Kérdés leginkább hogy elég egy egy Venusra ahol nf4 csipszet annyi feszt kap amennyit nem sajnálok majd?1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
válasz .: JuSzT :. #227 üzenetére
Én emléxek valami ilyesmire, hogy: Optimalizálás sebességre vagy optimalizálás gyors eltávolításra. Valahol ott a tulajdonságok körül
Nemtudom megnézni mert tönkrement a pendrájvom, de azt tudom hogy vki 1x mutatta. Átállította és íráskor még jobban felgyorsult a 2.0-s pen, ami már akkor is 2.0-n ment1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
Miből gondolod hogy c2d-vel könnyebb lesz? Az is erősen alaplap függő. Amelyik alaplap meg tűri a tuningot az 35 fölött kezdődik, és akkor kell még egy ''nemhétköznapi ram'' is...
Én úgy vagyok vele hogy DFI-vel a legegyszerűbb tuningolni, akármilyen cuccaid vannak. Persze meghálálja a jó hűtést és a tuningra hegyezetett válogatott minőségi alkatrészeket1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
Vízhűtés hoz pár mhz-et és stabilitást köszönhetően az alacsony hőmérsékletnek
Tovább menjek?
Egy kupaktalanítás jobb esetben hozhat 100mhz-et tuningra.
Tovább menjek?
Egy venus is hozhat 100mhz-et, de ha nem is mhz-et hoz akkor stabilitást (az alu kondik miatt), és jobb ramkezelést (tccd)
Ebből kiderült hogy kurvára rá vagyok már izgulva a venusra. Úgynézki pénteken érkezik soak-hoz, én meg szombaton érkezem soakhoz
De az x2-t nem akarom kupaktalanítani, a venice-t is így vettem1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
Hűtésről annyit, hogy ha tényleg így van ahogy mondod, akkor simán szárnyalnia kellene a rendszernek... Ám én így is valószinűnek tartom, hogy egy nem drágább, ám jobb teljesitményű extra hűtővel jobban boldogulnál.
Értékvesztéssel teljesen tisztában vagyok. Te nem fox megérteni engem. Tudom, hogy hülyén hangzik de én ezeket a cuccokat most megtartom egy jóideig. Persze a fejlődés nem áll meg, de ez nem azt jelenti hogy amint kezd kimenni a divatból (elkezdi értékét veszteni) megválok tőle és áttérek a következő rendszerre megin és megin ráfizetéssel.
Meguntam hogy az utóbbi 1-1,5évben 3x újítottam ráfizetéssel (de általában szerencsésen kis különbözettel), és soha nem fejeztem be a gépem. Sosem volt öszerakva...
És ha belegondolok összteljesítményben annyit nem fejlődött az egész, ahonnan igazából kiindultam. A64 2800+ s754, DFI NF3 és 9800PRO... ebből lett később egy 6600GT. Ezt akkor és szerintem ma is ugyanúgy használnám. Mert igazából amennyit én játszom arra megfelelt. Most és akkor is leginkább a párhuzamos és időigényes munkavégzés volt a fő szempont. Így már X2...
Miért csinálom az egészet? Nem is a játékok hajtanak nem is a teljesítmény, hanem a kihívás a tuning és ami van ebben az egészben.
Másrészt a bukást egy nemmindennapos venus esetében én azért annyira nem nevezném bukásnak. Venus az venus marad, idővel ellaposodik a teljesítménye stb... de nekem ez most megfelel, és nem szándékozom eladni.1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
Ez is csak a DFI topikban fordul elő. Mindenben tudunk egymásnak segíteni
mod: Szombaton remélem meglesz a venus... bár időm nem lesz rá mert hétfőn szerdán csütörtökön vizsgázom, és ezen múlik hogy kirugnak-e
Amúgy ha meglesz a venus és haverom vga-ja akkor egy érdekes ''jelenséget'' fogok kinyomozni.
Azaz a ''mixed sli'' módszert.
Két különböző kártya sli-ben való futtatása...
Galaxy 7300GT DDR3 128 1,4ns 8pipe 500/1400
Galaxy 7600GS DDR3 128 1,4ns 12pipe 500/1400
[Szerkesztve]1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
Nem értem miért probléma ha mindennek plusz feszt kell adni? Tuningban ez is benne van, legalábbis a nagyobb mértékűben.
Ha alapfeszem maradsz akkor nem tudsz elérni bizonyos órajeleket és időzítéseket
Proci 1,5v-on tök normális, egyáltalán nem kritikus feszültség emelés. Még az 1,35höz képest sem!
Most adtam el az sli-d met. Azt kellett volna megvenned nem valami atisat
Amúgy néztem az aláírásodat és vízhűtésre utalsz. Akkor meg főleg nem értem hogy miért félsz a fesz-ektől?1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
válasz DeadMeat #365 üzenetére
Sli-re megvan a móccer van 1 cikk hogy kell csinálni. Át kell irni a kártya ID-jét hogy egyezzen, ám ez nem jár se pipe se mhz modositásokkal, csak a driver asziszi két ua kari van, de közben felépítésük különbözö lehet. Kérlexépen
Jah és a cikkben több félét próbálnak
Ez a tejjesitmény szerinti sorrend:
2x 7300gt ddr3 (8p/500/1400)
7300gt ddr3 (8p/500/1400) + 7600gs ddr2 (12p/400/800)
2x7600gt ddr3 (12p/500/1400)1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
-
Reac^
őstag
válasz vidobali #395 üzenetére
Első kérdés hogy a tuning előfeltételei mennyire biztosítottak?
- Jó minőségű márkás táp 400w körül?
- Megfelelő tuningos hűtés? Valami hítpájpost cuccal már lehet szépeket alkotni...
- Megfelelő ram ha 1:1-ben szeretnél tuningolni. (De ez nincs)
Léghűtéssel cpunak maximum 1,55v ajánlott. Chipsetnek dfi esetében 300as fsb fölött szoktak adni +0,1v-t.
Nem csak DFI hanem általában. HT sebességge mindig 600-1200mhz közötti tartományba essen. Ha kellemetlenségeket el akarod kerülni 800-1050 közé lődd be. Ezt a HT szorzójának viszavevésével (5-4-3) tudod elérni.
Mivel a ramjaid mezei 400asok, ezért sajnos visza kell osztani őket lehetőleg mindig 400 köré.
Illene tudni milyen magos a cpu-d, erről az everest ad felvilágosítást.De sok minden másról is.
Bekéne szerezni egy super pi nevű cpu val számoltató progit (evvel mérhető is a tuning jelentősége), egy occt nevű stabilitás tesztelő progit
És akkor elkezdheted növelni az ''FSB''-t. De ha vársz pár percet míg feltöltődnek az elemeim, fényképezek párat a biosból. Amúgy nekem is x2 3800+
mod: ja és olvasd el az #1 hsz-t
[Szerkesztve]1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
Höhö, ilyen tápom van nekem is
3200+ venice-t elvitt 1,73volton 3000mhz-en (50% overclock), és SLi-ben 2 7300GT 128mb ddr3-at húzva
ja
4 vinyóval
mod: Amúgy ha olcsón szeretnél jót akkor FSP-től valami 350-400w körülit nézz. A legjobb minőség viszonylag még olcsó is
[Szerkesztve]1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
válasz vidobali #399 üzenetére
Itt van pár kép kolléga: Geniuine Bios Settings vagy mi a rák, itt találsz meg mindent
[link]
[link]
A képeken láccik hogy az fsb-t 250re lőttem be, de ekkora 4x re visza kell venni az LDT (HT) szorzóját, így marad a gyári 4x250 = 1000-en.
A memória késleltetéseit dram koniforésön menüpontban találod.
Lehet azon a superramon is segíteni egy kicsit1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
Bluestorm drágább a mezei szériás 400wos FSP-hez képest de cserébe eleve uv kék harisnyázott minden ága, kék borítás, kék venti. Amúgy nagyon jó tápegyság
ára?
mod: havernak raktam ösze ilyen táppal core2duo és 7300gt sli konfigot, ha kell küldök képet.
[Szerkesztve]1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
válasz vidobali #415 üzenetére
Így az elején ha nem értesz a memóriához a memória időzítés értékeit bízzd az alaplapra. Amúgy a dram settingsen belül ezt az 5 értéket keresd. Ezek a legjellemzőbbek a memóriákra:
CL-RCD-RP-RAS-Command Rate
Ebben a sorrendben is szokták általában feltűntetni.
CL: 2-2,5-3 lehet
RCD: 2 től 6ig
RP: 2 től 6ig
RAS: 2 től 8ig
Command Rate: Enable (1T) Disable (2T)
Minnél alacsonyabb egy késleltetési érték annál ''jobb'' a teljesítmény.
Ám ez sok esetben a stabilitás rovására megy és fagyások jöhetnek elő.
Legjobban feszültségemeléssel lehet rajta segíteni.
---
Én most épp 2x512/566os adatával 2,92v-on itt járok:
500mhz 2-3-3-5-1T (Orthos 15perce fut)
TCCD-től ez nem rosz ugye?
[Szerkesztve]1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
És ha rákattintasz a nickem alatt a Logout blog-ra akkor pont egy ilyen harisnyázás menetét tekintheted meg
Én sokkallom a 16,5-et a bluestorm 400w-ért. Bár ha belegondosz eleve harisnyázott. Én a srácnak 13k-ért adtam a tápot
Képek mennek priviben
mod: nekem is használnom kéne a mod gombot, csak mindig lekések róla
[Szerkesztve]1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
[link]
Így néz ki a Dram Settings menüpont... amiről beszéltem
Helyből egymás alatt felfedezhető a ramokra jellemző 5 érték. Csak a sorrend kicsit más
Sorry a kép minőségéért valami gány van a géppel
---
Az én ramjaim ultra-d ben 650mhz-et mentek
---
Amoroso: Az nem futószalag hanem PCI express sáv. És igen nincs számottevő különbség sli használatakor 2x16 és 2x8 között. Prohardveren többször bizonyították cikkek keretén belül.
[Szerkesztve]1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
Ehhez mit szóltok? [link]
10x250 alapfesz1,35v ht4x(1000) ram 1:1 500mhz 2-3-3-5-1T full stabil
10x260 alapfesz1,35v ht3x(780) ram 1:1 520mhz 2,5-4-3-7-1T sem stabil.
Cpu stress megy kurvasokat a ram leáll 10másodperc alatt (Orthos). Megnéztem a memtestet, 15perc után meguntam, az full jó
Most ez mi?
Hogy lesz ebből 620mhz 2,5-4-3-7-1T?
[Szerkesztve]1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
10x250 alapfesz1,35v ht4x(1000) ram 1:1 500mhz 2-3-3-5-1T 2,91v full stabil
10x260 alapfesz1,35v ht3x(780) ram 1:1 520mhz 2,5-4-3-7-1T 2,91v nem stabil.
10x260 alapfesz1,35v ht3x(780) ram 1:1 520mhz 2,5-4-3-7-1T 2,98v nem stabil.
10x260 alapfesz1,35v ht3x(780) ram 1:1 520mhz 2,5-4-3-7-1T 3,01v full stabil.
10x270 +fesz1,40v ht3x(810) ram 1:1 540mhz 2,5-4-3-7-1T 3,01v nem stabil se ram se cpu
Ram nagyon furcsán viselkedik...
Venice mellett 620 és 640mhz között megvolt 2,5-4-3-7-1T-vel1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
Azé az is kemény hogy beállítok 1,425v-t cpunak smartg. meg 1,39v-t mutat. Ram-nál 3,09v biosból, smartban 3,04v
Ultránál is így vót...
10x270 1,425v (1,39v) úgy tűnik jó lesz 5perce megy orthi bácsi. Ha nem elég a fesz akkor ilyenkor már rég kivág1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
-
Reac^
őstag
válasz vidobali #449 üzenetére
Igen. Az úgy jó akkor látom rájöttél a viszaosztás lényegére. Sajnos nem tuningos ramokkal csak ez az egyetlen lehetőség.
Hőmérsékletben meg próbálj meg 60fok alatt maradni terheléskor
Károsodás az 90foknál sincs, kérlexépen én 1 hétig használtam ugy az x2-t hogy nem volt bedugva a pumpa... és 1 hét után kezdett el zavarni hogy mindig lekapcsol a gép.1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
válasz DeadMeat #451 üzenetére
Ne szivass, de ha nem szinkronban hajtasz akkor csökken a teljesitmény. Venice mellett ezt én nagyon szépen ki is mértem.
A linkelt kép kié?
Mert ez kérlexépen 11x273,3 = 3003 mhz. Ez szinkronban van1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
Új hozzászólás Aktív témák
- Asrock alaplapok jóárasítva, B660, H670, Z690 Frissítve 2024.04.27
- Fujitsu D3446-S22 C236/2xGBLan/2xDP/LVDS/M.2/ATX/24-7 Industrial extended Lifecycle
- DDR3 BAZÁR! Kingston Patriot Crucial 8GB 1600MHz DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Asus P7H55-V P55 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! ASUS ROG STRIX B450-F GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel