- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- OLED TV topic
- Androidos fejegységek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Foolti
csendes tag
Sziasztok!
ETZ 125 (bar gondolom ugyan ilyen a tobbinel is) tirisztoros gyujtas beallitast csinalt mar valaki? Gyanitom, hogy nincs rendben az enyemen. 2 hete vettem a masinat es fel szeretnem ujitani.
Elore is koszi!
[ Szerkesztve ]
Foolti
-
Foolti
csendes tag
teko99, hevizms, koszi a valaszokat!
Valamiert tirisztoros volt a fejemben, de igen, a kis fekete dobozos, nem kalapacsosra gondolok
A fo ok amiert a gyujtasra gyanakszok az az, hogy gyorsulas utan amikor visszaengedem a gazt tovabb durrog a motor. 12 eve volt egy nagyon popec allapotu 150 -esem, az csak neha-neha durrantott 1-1 et amikor motorfekeztem, ez viszont folyamatosan csinalja. Valahol olvastam, hogy van akinek ez kifejezetten tetszik, es szandekosan elallitjak az elogyujtast, hogy ezt csinalja a masina. Engem viszont kifejezetten idegesit.
Vegul talaltam egy jo leirast, es megcsinaltam magamnak: gyertya ki, holtpont megkeres (csavarhuzoval a gyertya helyen), visszaenged 3mm -t (azt irtak, hogy 2.5-3.5mm kozott javasolt, gondoltam bekozolom), szikra megkeres, alaplap rogzit. Ugy tunt jo is lett, mintha konnyebben is indult volna (vagy lehet csak ezt szerettem volna hinni )
A frissen beallitott gyujtasommal nagy orommel el is indultam egy proba korre. Az elso kanyar utan kicsit jobban odahuztam a gazt, motor felporog, gyorsulas 0. Eloszor azt hittem ureset talaltam, aztan szomoruan konstataltam, hogy csuszik a kuplungom
Persze nyilvan nem a gyujtas beallitas miatt Elotte valo nap csereltem le a valtoban a szinte megfeketedett, atom suru olajat, zsir uj resz szintetikus Castrol 10w40 -re. Az akkori probakoron fura mod minden rendben volt, bar teny, hogy sokat nem mentem vele. A masnapi gyujtas beallitas utan viszont elkezdett csuszni de nagyon.
Elmentem motoros boltba, gondoltam veszek valami surubb valto olajat. Az elado srac mondta, hogy neki is ETZ -je van, es 10w40 -el tokeletesen megy, tokeletesen mennie kell. Akkor lehet baj, ha kopottak a lamellak, vagy elotte nagyon suru olaj volt benne. Mondta, hogy szet kellene szedni megnezni, mert ha kopottak a lamellak akkor cserelni kell, ha pedig suru olaj utan higat ontottem bele es azert csuszik, akkor meg meg kell takaritani.
En sajna meg nem vagyok igazan kepben, 1,5 hete van nalam a motor es meg nem melyedtem el a szereles rejtelmeiben (Tervezem, hiszen eppen projekt motornak, felujitani vettem.) Az elozo, altalam surunek gondolt olajjal viszont ugy viselkedett, hogy hidegen ugrott egyet a motor mikor sebessegbe raktam. Jo nagyot, az elso feket is be kellett huznom, es jo nagy gazt adni, hogy ne fulladjon le. Ha bemelegedett mar tokeletes volt. Ennek okan azt gondolnam, hogy a kuplung nem kopott ( ) inkabb az olajjal lehet problema.
Szerintetek?
Koszi!
Foolti
-
Foolti
csendes tag
Koszi a valaszokat! Kozben kiderult, hogy nagyobb volt a riadalom mint a problema
Motorral, csuszo kuplunggal jottem be dolgozni. Az egyik piros lampanal megfigyeltem, mintha nagyon kinn lenne a fogaspontja a kuplungnak. A kovetkezo piros lampanal lehuztam a kuplung karon levo vedot, es lattam, hogy tokig ki van tekerve Beljebb tekertem, kopptol vissza egy ~4mm -t, es tokeletesen kiemel, es nem is csuszik
Azt gondolom, hogy az elozo, trutyis olajhoz allitotta be ugy az elozo gazda, de a friss, jo fajta olajjal mar rendben van, nem kell annyira kitekerni
Ettol fuggetlenul leveszem majd a deknit es kitakaritom.
Foolti
-
Foolti
csendes tag
Na az mar nem az otthon a garazsban butyolgetos kategoria
Foolti
-
Foolti
csendes tag
Huuu latom meg sok kerdesem lesz
Kovetkezo temam: Kicsit ugy erzem, mintha nem lenne valami rendben a futomuvel. Bizonytalannak erzem a gepet, plane kanyarban, az az erzesem mintha ki akarna csuszni alolam. Arra gondoltam, hogy mengezem, hogy jol be van -e allitva a hatso futomu, mert mintha egy kicsit jobbra nezne. Hogy tudom ezt jol leellenorizni? Sajna a hosszu lecet melle teszek megoldas nem jatszik, mert nincs olyanom
Az elso gumim nagyon ramaty, azt holnap cserelem, de szerintem nem az okozza.
Szerintetek?
Foolti
-
Foolti
csendes tag
A hatso gumi egeszen rendben van. Az elsot most csereltem le 300 -as K65 -os Heidenaura, egesz mas lett az utfekvese A hatso futomu szerintem kicsit jobbra nez, bar ezt csak ranezesre mondom.
Viszont szerintem az elso telok elegge gatyan vannak. Ha behuzom az elso feket es lokok egy nagyobbat a kormanyon, lekoppannak. Jol gondolom, hogy nem kellene? Ugy emlekszem, hogy a regi gepemen nem koppant le ennyitol, bar akkor meg csak 55kg voltam, mostmar komoly 65
Lesz meg melom a tankkal is... kicsit visszabb olvastam itt a forumban es volt, aki a citromsavas megoldast javasolta a rozsda kezelesere. Szerintetek ez jo leiras ehhez? [link]
Valamint mit javasoltok kipufogo ugyileg? A gyarit tegyem rendbe, egessem ki, kromoztassam ujra, vagy vegyek utangyartottat? Ez utobbi esetben milyen minosegueket lehet kapni?
Foolti
-
Foolti
csendes tag
Hu ez tenyleg brutal tiszta. Mielott citromsavaztad razogattad kaviccsal / csavarokkal a belsejeben, vagy egybol kapta a citromsavat?
Foolti
-
Foolti
csendes tag
Koszi a tippet, azik is a tanksapka elso proba gyanant
Foolti
-
Foolti
csendes tag
Elso telokra visszateve: szilent csere a folyasra es folyadek feltoltes eleg neki? Mit erdemes meg csinalni rajta?
Foolti
-
Foolti
csendes tag
-
Foolti
csendes tag
válasz hevizms #3904 üzenetére
24 oraval kesobb mar szinte tokeletes, de Francia91 javaslata alapjan kap meg 1 kort. Eleg makacs, amit kiontottem belole is ilyen fura zoldes szinu, rozsdas, dzsuvas trutyi. A mai haladast elnezve tuti nagyon jo lesz a vegen
Mas tema: ha az oldal sztenderen van a gep, akkor folyik az olaj a vato / berugokar mellett. Miert lehet ez szerintetek?
Foolti
-
Foolti
csendes tag
2x24 ora aztatas, elso alkalommal 125g, 2. alkalommal 100g citromsavval. A kulonbseg szignifikans, de meg messze nem tokeletes. Szerintetek kell neki a 3. 24 ora?
Ami furcsa volt szamomra az az, hogy az elso adaggal latszott, hogy pezseg szepen. Kiontottem, kimostam mososzeres vizzel, majd azt is szep tisztara oblitettem. Ezutan ujra feltoltottem, ez alkalommal 100g citromsavval, viszont egyaltalan nem pezsgett mar.
Foolti
-
Foolti
csendes tag
Sziasztok!
Az normalis jelenseg (gondolom nem), hogy hiaba csavargatom a levego csavart nem tortenik semmi? Alapjaraton ketyeg szepen a gep, tok mindegy, hogy hideg vagy meleg a motor. Ha becsavarom tovig sincs semmi, ha a gyari 1.5 fordulat helyett 3.5 -re csavarom ki, akkor sincs. Menet kozben sem erezni kulonbseget, egyforman megy.
Valamint:
Valahogy nem huz jol a motor. Regebben (10 eve) volt egy 150 -es ETZ-m, sport kipufogoval. Annak ha oda rantottam a gazt, iszonyat jol huzott. A vege alig volt 90, azt is csak megfelelo korulmenyek kozott, de 70 -ig nagyon jol huzott. Ez a mostani gep 125 -os. Eleg lomha, alig gyorsul, viszont van benne ero. Azt a kicsi gyorsulast stabilan hozza, 100 -ig (legalabbis 95 es 105 kozott integet a gyari oraja ). Ezt mindig, minden korulmenyek kozott hozza, csak eleg oregesen. Ez miert lehet szerintetek?
Egyebkent azt a fura jelenseget csinalja gyorsitaskor, hogy ha csutka gazt huzok neki, akkor szinte menni sem akar. Nem dadog meg semmi, csak nem huz meg annyira sem. Vissza kell engednem egy kicsit a gazt, hogy normalisan huzzon. Ez is valami karbi problema ugye?
Koszi!
[ Szerkesztve ]
Foolti
-
Foolti
csendes tag
válasz Francia91 #3915 üzenetére
Nem csak 3000-3500 alatt, hanem a teljes tartomanyban. 80-90 kornyeken erezheto a kulonbseg a gyorsulasban, ha tovig huzom vagy picit visszaengedem.
Az elozo postom tobbi reszerol mit gondolsz? Miert lehet az, hogy nem gyorsul megfeleloen? Vajon miert nem reagal semmit a levego csavarra?
Foolti
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000