- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Videós, mozgóképes topik
- Steam Deck
- Házimozi belépő szinten
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- 3D nyomtatás
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Francia91
veterán
válasz SupernovaHUN #3879 üzenetére
Ez még mindig egy pluszba bekötött szivargyújtó csatlakozó, sicher
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
A citromsavas tankpucolás nagyon fasza, én is azzal csináltam pár tank tisztítását
Arra kell vigyázni, hogy pucolás után öblítsd ki, és szárítsd ki a tankot
100 g citromsav elég egy tank vízhez, valamint én 2 adaggal mostam ki, mindkét adag kb 24 óráig volt benneUtángyártott kipufogó nem nagyon ajánlott, közel sincs a gyári minőséghez
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
"ha csutka gazt huzok neki, akkor szinte menni sem akar. Nem dadog meg semmi, csak nem huz meg annyira sem. Vissza kell engednem egy kicsit a gazt, hogy normalisan huzzon. Ez is valami karbi problema ugye?"
Nem feltétlen, ha tövig rántod neki a gázt 3.000 - 3.500 rpm alatt, akkor azért nem olyan a gyorsulása, mert besokall, túl sok üzemanyagot kap
dik:
Tuning webáruházból vettem intercooler-hez való szilikoncsövet
Címet délután tudok írni[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
Nem lett még próbálva, mert tartaléknak vettem, mivel a leesztergált csonkomon van sorja, és picit megkezdte a jelenlegi kék csőnek a belsejét. Rendeltem ilyet, hogy ne akkor kelljen keresgélni, ha megvan a baj, hanem pikkpakk kicserélem. Meg kellett másnak is ilyen cső, így berendeltem többet
No, ilyet vettem, csak akkor épp kizárólag pirosban volt, telefonáltak, hogy jó-e úgy
Hosszra ebből 2 db jön ki ETZ-re (35-40 mm hosszú kell belőle, de ez a 80 mm-es a kapható legrövidebb darab)
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
-
-
-
Francia91
veterán
válasz HANDO88 #3970 üzenetére
Nem értem mi a bajod, ha 5 liter környékén fogyaszt, az teljesen rendben van. Nem szabad tőle nagyon elvenni sem. Nekem a 32-es PWK karbival eszik 5,2 litert, pedig ottvagyok 100 kilós kb, meg utast is szoktam vinni, a fülét is húzom a motornak, utassal nem ritka a 100-110-es tempó, meg szólóban is. Tátra túrán csomagokkal, hegyekben a 30-as KOSO karbival 5,3-as átlagom volt, az megint teljesen rendben van. Ha azt várod, hogy benzinpárlaton is menjen az MZ, akkor csalódni fogsz
Az 5 liter környéke teljesen rendben van. Én akkor kezdem sokallni, ha bekacsintgat 5,5 liter fölé az étvágy[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
Te jobban örülnél, én meg tisztaban vagyok vele, hogy akkor megy rendesen, ha kap enni
Nem véletlen nem megy a motorod 90-től felfele olyan szépen, vagy nem ezt mondtad nekem?
Mert én 90-nél ötödikben ha húzok egy nyélgázt, csodálatosan gyorsít 120-ig
De nem is veszem el tőle a kaját. Az 5 liter környéke pedig gyári érték. Akinek meg sok, az ne MZ-t vegyen"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
-
-
Francia91
veterán
válasz sarkany01 #4014 üzenetére
Onnan ne vegyél tuninghengert, sok jót nem hallottam arról az oldalról
Berta dugóval semmi baj, az MZ kupások legjava az azzal versenyzik
Nekem is Berta van, nincs vele bajom[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz offnine #4023 üzenetére
Szia!
Oldaltáskában akkor gondolkozz, ha van valamilyen csomagtartó konzolod, hogy megtartsa a táskákat. Nélküle nem sokra mész.
Ha csak oldatáskázni akarsz, ahhoz elég a magyar kispiari Krauser konzolNekem így nézett ki
A konzol pedig így néz ki a motoron
Lényegében sokféle oldaltáska jó rá, ha van csomagtartó konzolod, az megtámasztja
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
Na, otthon vagyok, gép előtt
A 250-es ETZ-ről írok, mert azt jobban ismerem, a kis ETZ-vel csak mentem.- Nemtudok olyan típusról, amit el kéne kerülni, ha van is olyan, olyat nem találsz itthon
- Vásárlásnál a váltóra kell odafigyelni, menet közben végig váltogatni, meg visszafele, mert tipikus jelenség., hogy a 3-ast nem veszi be (nagy ETZ-nél). De külön felsorolnivalót nemtudok írni, amit tudsz, át kell nézni rajta. A legnagyobb melléfogás talán a főtengelyről leforgott kuplung, mert ott főtengelycsere. Gyári új főtengely fehér holló (és drága) kategória, az utángyártott elvileg használható, de természetesen nincs olyan, mint a gyári
- Az alkatrészutánpótlás tényleg trágya, példának kezdhetjük a féknyereggel és a főfékhengerrel. Egyikhez sem kapsz normális cuccot. Ha a gyári főfékhenger elkezd ereszteni, vedd le róla, és vegyél egy Grimeca másolat főfékhengert. Ha szükséged van rá, itt linkelem Neked, amennyiben Mz-t veszel. Féknyereghez nem kapsz norméális karmantyút és porvédőt a boltban. MZ kupások által lehet venni normális karmantyúkat, de boltban ne keress. amit ott kapsz, azok szemetek. Dugattyúból, hajtókarból kapsz aránylag használhatót (dugattyúból Berta vagy Almot). Érdemes vadászgatni a gyári alkatrészeket bontásokból pl Jófogásról, persze tudni kell, hogy mit szabad megvenni, és mit nem.
- Felújított blokknak sokat ki kéne bírnia. De nem mindegy, hogy Te most itt mire gondolsz? Csak a henger-dugó párosra, vagy az egész blokkra? Egy fúrt hengernek, megfelelő illesztéssel, megfelelően bejáratva 40-50 ezer km-t el kéne mennie. A blokknak többet kéne bírnia
- Arol 2T szintű olajat ne tegyél bele, tulajdonképpen az API-TC szabványnak felelljen meg az olaj (hátulján fel vannak sorolva ezek). Én pl Mol Sprint 2T félszintetikus olajat használok, gyári (1:50) keverési aránnyal. Nem kell sűrűbbre keverni, még bejáratás alatt sem, aki azt mondja, az hülyeséget mond
- Ha nincs agyonkopva a gyári karburátor, akkor 5 liter környékén kéne fogyasztania egy 250-es ETZ-nek. Ha szar a gyári karburátor, akkor az utángyártott új felejtős, mert az még a gyári kopottnál is szarabb tud lenni
Nekem nem gyári karbim van, de 5,3 literrel eljárok túrákon, vagy utassalA 250-es ETZ jobban ajánlanám Neked, mint egy 125-ös vagy 150-es ETZ-t. 21 lóerő, a mai közlekedéshez megfelel, 90-100-as tempót lazán tudsz vele tartani, a tartósan nagyobb sebesség (110-115) meg nem a legjobb neki. Főleg ha városon kívül mennél vele
Pár dolgot érdemes egyből modernizálni rajta, pl elektronikus feszültségszabályzót dobni a gyári mechanikus helyére, a gyári bimetálos irányjelző relét cserélni egy autóéra pl, ami 12 V-os, és még akad pár apróság
Nekem 251-es ETZ-m van, de ebbe sok pénz és meló van, túrákra és napi közlekésre megcsinálva. Kigyógyítva a betegségeiből abszolut megbízható motor
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
-
Francia91
veterán
válasz sarkany01 #4064 üzenetére
Főfékhengerben a karmantyú nagy eséllyel megadta magát, vagy halad a megadás irányába
Ha gyári, eredeti a főfékhengered, akkor nehéz ügy lesz normálisan megcsinálni, érdemesebb egy másikat venni, ami nem a gyári forma
De először meg kell bizonyosodni, hogy tényleg a főfékhengernél van-e a probléma. De a leírt jelenség alapján 90%, hogy ott van a kutya elásva
Hová valósi vagy? Van egy ilyen, a linken szereplő főfékhengerem tartalékba, ha nem vagy messze, egy próbára fel tudjuk tenni[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz sarkany01 #4068 üzenetére
Nem egyszerű normálisan megcsinálni, ha ki van kopva a háza, kész szopás.
8 ezer Ft-ért jobban megéri a Grimeca főfékhenger, amihez normális féklámpakapcsoló is jár
De ez az én véleményemJó erősen húzni kell a dugattyút kifele, fogóval, amivel rá tudsz fogni. Ha van sűrített levegőd otthon, akkor azzal rásegíteni a fékolajtartály felől a két kis furat egyikén (a másik kis furatot pedig befogod. De ha könnyen kijön, vigyázz, mert repül szépen ki a levegőtől!
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz HANDO88 #4080 üzenetére
Csakhát van alul is csapszeg - tűgörgő, meg felül is...
Csak a mondandójából nem derült ki, hogy melyikre kíváncsi. Mert ahogy írtam, ha a felsőre gondol, akkor azokat a dugóval együtt kapnia kell.
Az alsónál meg a hajtókarral"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz HANDO88 #4082 üzenetére
Én meg Bertával kaptam
De csörögni fog bármelyik, nem tudsz mit tenni neki. Nekem kb 500 km-ig nem csörgött, azóta elég jó (34.000 km van benne kb), de nem zavar, amíg van erő a motorban, mert bitang jól megy még mindig :)[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz sarkany01 #4097 üzenetére
SAE és a 80W90 jelölésnek egymáshoz semmi köze
Vagy SAE80-as olaj, vagy 80W90-es olaj. A kettő tök másAmúgy ahogy a kolléga is írta, 10W40 vagy 15W40-es olaj jó az MZ-khajtóműveibe, de arra figyelj, hogy ne legyen benne kuplung adalék, az már a modern kuplungszerkezetekhez jó, az MZ-nél csak problémákat okoz
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- LEGO klub
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen