Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
-
Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
gp Az érdeklődők már május második felében belevethetik magukat a harcokba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zirowe
nagyúr
Dead Space-t próbálta vki gx600on?
Megy minden fullosan?We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
válasz vranyek #9353 üzenetére
Zsír
Alig várom már,hogy meglegyen ez a játék,nagyon felpörgettek a vélemények és a videók.
De persze 42"os full hd-n fogom tolni Gondolom akkor(már ha van a játéknak ilyen)az 1920*1080ast is bírni fogja majd a gép?We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
vranyek
aktív tag
a gép szerintem tuti! miért ne bírná? csak a monitor korlátozza a felbontást 1280 x 800-ra, de a kártya bőven viszi!
GTA 4-et várom nagyon, nincs crysis grafja,viszont hatalmas épületek és rengetek mozgó,élő dolog van benne,remélem,hogy magas beállítások mellett,és és 1280-as felbontáson szépen megy majd,nekem nem kell se csillagos égig emelkedő felbontás , se 130 fps sebességAmúgy Dead Space-t én is nagyon várom,hogy meglegyen,mert hihetetlen véleményeket hallottam már róla haveroktól, állítólag kegyetlen parázós
[ Szerkesztve ]
OnePlus 7 Pro; Toyota Prius III.
-
Zirowe
nagyúr
válasz vranyek #9355 üzenetére
Miért korlátozná le a hdmi kimenet a grafikát?
Hát,én nekem már félig megvan magyarul a dead space (gondolom nem warhead féle szinkron,hanem csak felirat).We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
kadettmester
tag
válasz Tikakukac #9324 üzenetére
Tikakukac és Szaki1!
Egy műszaki cikkeket forgalmazó boltban dolgoztam több mint 3évet...Tapasztalatom szerint sincs összefüggésben az infrastruktúra és a szervízhálózat! Erre nagyon jó példa a Fujitsu szervize. Bármilyen hiba van a géppel futár megy érte házhoz az előre egyeztetett időpontban és viszik BRNO-ba!!! Ahonnan általában két héten belül vissza is jön!!!
Az MSI esetében sem a forgalmazókat kellene hibáztatni és bántani. Higgyétek el ők megtesznek mindent. A mai harcos világban minden vásárló számít! De sajnos nincs semmi a kezükben amivel igazán tudnának a szervizekre hatni.
Nem ők döntenek róla ki a márka magyarországi garanciavselője. Esetünkben az ALBACOMP. Bárhova is viszed be az MSI-det, tuti SZÉKESFEHÉRVÁRON fog kikötni. És abban is biztos vagyok, egy országnyi MSI és ALBACOMP laptopot javítani nem kis idő! És nem a forgalmazó hibája, ha a gép nem készül el időben. Követelőzhetsz te akármennyire, megnézném én azt a kereskededőt - legyen akármennyire ismerősöd - hogy mikor fog a szervíz miatt 200-300k-t visszafizetni, mert te szeretnél elállni a szerződéstől. Jöhetnek a nagy emberek, meg az ügyvédek, és a bírók... Hiába! MA MAGYARORSZÁGON NINCS OLYAN TÖRVÉNY, AMI A KERESKEDŐT ARRA KÖTELEZNÉ, HOGY 72 ÓRÁN TÚL BÁRMIT IS VISSZAVÁSÁROLJON! Legfeljebb amit tehetsz, beírsz a várárlók könyvébe. A te példányoddal elballagsz a legközelebbi fogyvédhez. Ott vagy foglakoznak veled vagy nem! De ha foglakoznak is, semmit sem tud tenni a fogyvéd a kereskedővel, mert (ha nem hülye) szabályosan átvette a termélket és elküldte szervízbe. A fogyvéd felszólíthatj a szervizet, de legytöbb esetben valamelyik békéltető testület elé kerül a dolog. Legvégső esetben bíróságra, ahol ha bizonyosságot nyer, hogy a kereskedő vétlen a dologban, még a perköltségeket is a nyakadba varrják. Na ennyi most a helyzet Mo-n. Legtöbbször NEM a kereskedő a hibás, ha motyód késik. -
Zirowe
nagyúr
válasz vranyek #9358 üzenetére
Jó,de ilyen játékot nem fogok 15,4"on játszani,oda már kell a 42"+a sötét szoba és az 5.1!
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
szaki1
tag
válasz kadettmester #9357 üzenetére
Van rá esély, hogy a Bp-i bolt küld egy garanciafutárt 100 km-re és elviszi a rossz gépet és visszahozza kijavítva INGYEN???
Vagy ezt is nekem kell lenyelni?
Az a cég, aki valamit is ad magára és vevőt szeretne az megoldja a garanciális javításhoz kapcsolódó szállítást, úgy hogy az a vevőnek NE KERÜLJÖN SEMMIBE!Van erre esélyem?
-
Zirowe
nagyúr
Az a cégnek egy plusz kényelmi/vevő csalogató szolgáltatása lenne, és semmiképpen se kötelessége,vagy valami olyasmi,amire kötelezni lehetne.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
kadettmester
tag
1, Szerintem nincs!
2, Igen, sajnos.
3, Csak a termék átvétele és a szervízbe juttatása a bolt kötelessége. De hogy te hogy jutatod oda az a te dolgod.
Kivétel ha a forgalmazott termék magyarországi garanciaviselője készségesebb. Lsd. Fujitsu. Sajnos az Albacomp nem ilyen készséges. Nem tudom az MSI magyországi forgalmazója, hogy tudott pont velük szerződést kötni?! Itt is érdekeket látok megbújni... -
szaki1
tag
válasz kadettmester #9362 üzenetére
Ha így állnak hozzá a boltok a vevő jogos garis dolgaihoz, CSAK ADDIG FONTOS AMÍG FIZET, UTÁNA MEG LE VAN SZA............ akkor azok a boltok nézhetik a vevőket a lyukon keresztül, mert azok onnan többet semmit nem fognak venni!!! és még a rossz hírüket is terjesztik!
EZ HIÁNYZIK NEKIK????????????
Akkor megkapják!Meg persze az msi is nézhet a lyukat.át...!
-
kadettmester
tag
Akkor a MM miért működik még mindíg? Pedig rendkívül híresek arról, hogy nem szeretnek gariztatni.
A boltnak ugyanúgy plusz költség tőled elhozni. (sajnos tudom saját tapasztalatból, hogy az albacomp a szervizes cuccot nem szedi össze a boltokból) Erre még rájön az is, hogy a szervízbe is saját költségen kell a boltnak eljuttatnia. Majd mindez visszafelé.
De nem minden márkával van így, ne általánosítsunk! Ha másmilyen szerződés jött volna létre annak idején az MSI magyarországi forgalmazója és a garanciaviselője közt, akkor ez lehetne másképp is!És mondom mégegyszer: legtöbbször nem a bolt tehet arról, hogy a cuccod még mindíg sehol. Az ő kötelességük: átvenni, elküldeni. A jobbak néha rákérdeznek a szervízvre, ugyan mizu a cuccal, de többet ők sem tudnak csinálni.
Szerintem te is jobban jársz ha felveszed a kapcsolatot közvetlenül az albacomppal. (persze ha a garjegy ki van töltve) Időt takarítasz meg, ha kihagyod a boltot. -
Zirowe
nagyúr
Ja,Magyarország Msi felhasználói fogjunk össze,és írjunk egy peticiót az Msi-nek,hogy váltson szervízt
Ha mindenki mellékellné a széria számát is a levélben,még hihetőek is lennénk.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Jim Tonic
nagyúr
Én kérdeztem őket magyar bill. ügyben semmi válasz. Aztán rákérdeztem, mi a f@sz nem volt érthető a kérdésemben, erre válaszoltak, hogy nem fognak nekem alkatrészt beszerezni. Ezekután tippem sincs, hol lehet alkatrészhez jutni MSI notikhoz.
Borzalmas a magyar helyzet. Áldom magam, hogy kint vettem.
Marad a matricázás.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Ha valaki eladná a most megjelent tesztben is szereplő piros gamer egeret, megvenném.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
kali
legenda
-
Coolmat
őstag
szaki1 (ill. kali): 3.4a-val néztem először, de meglestem most 2.01-el is (de hülye verziószámozás ez, hogy a régebbi verzió a nagyobb számú), ezzel már jól ismerte fel a dolgokat, de 3%-ánál az első tesztnek lefagyott. Szóval valamit még mindig nem szeret ebben az architektúrában a Memtest.
A szervizelésről annyit, hogy előre kár szidni őket, hogy biztos 2 hónapig tartják bent, ha 1 hónapig ülnek rajta na akkor lehet anyázni, de előre inkább ne, még előfordulhat az is, hogy nem kell Tajvanról hozniuk cuccot, hanem éppen van készleten. Valaki írta nemrég, hogy az Albacomp most indított egy olyan programot, hogy ingyen kijönnek a cuccért. Hogy ki és mikor írta ezt az más kérdés, ha lesz kicsit több időm visszakeresem.Edenyke: Dead Space natív felbontásban fullon megy a GX600-on (Vista alatt). Full HD-ban nem vagyok biztos, puding próbája az evés... És mellesleg tényleg jó játék lett
A kártyaolvasós gondodra: sztem ott lett elkutyulva valami, hogy mindenfélét alapból beleintegráltál az XP telepítődbe, és ez jól megkeverte szegényt. Nem kell túlzásokba esni, elég ha a SATA drivert meg mondjuk a Bluetooth modul INF fájlját (bár ez se feltétlen szükséges) integrálod, a többit feltenni win telepítés után kb. fél órás procedúra, és kevesebb hibalehetőség. Lehet, hogy az USB portos rejtély is ebből fakad, ha a teljes alaplapi chipkészleted integráltad. -
kali
legenda
válasz Coolmat #9373 üzenetére
ez így nem gaz, hogy a régebbi verzió a nagyobb számozású, hiszen a két változat nem csak verziószámban tér el egymástól; memtest86+ vs. memtest86 külön eltérő honlappal; memtest.org vs. memtest86.com...stb.
-
Medige
csendes tag
Sziasztok! Az Msi notebook-omra ráfolyt egy kis víz tényleg nem sok, egyből letöröltem illetve hajszárító.... Az asd gombok környékére, szerencsére látszólag működik minden! Lehet belőle probléma? Hogyan tudnám megnézni hogy károsodott-e? Mik a tapasztalatok? Előre is köszi!
(GX600) -
sublot
csendes tag
Nekem csak a telefonomra folyt rá víz, de én is azt csináltam mint te. Garanciális volt még ezért elkültem szervízbe. Később felhívtam a szervizest és Ő mondta, hogy nem a víz a gond mert az elpárolog, hanem a só. Érdemes desztillált vízzel utánna még "leöblíteni" mert a só lehet, hogy csak fél év múlva, de elkezd dolgozni.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz kadettmester #9357 üzenetére
Elhiszem, hogy emiatt nem a forgalmazó lenne a hibás, de ha mondjuk egy Acer laptopot képesek elküldeni a világ végébe meg vissza 1-2 héten belül és meg is javítják, helyben meg majdnem 2 hónap egy RAM, vinyó csere enyhén vicc kategória. Tegnap úgy 1 percembe került faterom laptopjából kiszedni a ramot megtisztitani, és szépen visszarakni, nyugis tempóban. Azt meg nem hiszem el, hogy annyi hibás laptop lenne az Albánál, hogy nem bírják a tempót. Életemben nem cseréltem noti alaplapot, de ha 3X olyan nehéz mint egy asztalinál még az sincs több mint 1 óra. Meg lehet nézni milyen laptopokat gyárt ez a cég, ez is mutatja a szerviz minőségét, a topikjukban azért lehet hallani extrém meredek sztorikat is róluk. De sajna igen, a kereskedőt terheli a felelősség, miért ad el olyan dolgokat amikről tudja, hogy úgy sem tudja teljesíteni? És nem kell visszavásárolnia, elállsz a szerződéstől az eredeti állapotokat kell visszaállítani,noti náluk, pénz nálam effekt. Ha nem tesznek neki eleget asztalverés, ha ez sem felszámolási per is mehet neki. Ha ezt rendesen valaki beadja és van érzéke hozzá hogyan hasson az emberekre, tele lesz a gatya a boltban és még egy vásárlók könyvébe irosgatás megkoronázza a napját az tuti. Ki lehet egészíteni fogyvédekkel, egyebekkel de az már hab a tortán. Dobok egy linket ide ahol a 38. hsz. ben szépen kifejtik, hogy igenis van jogod elállni a szerződéstől 3 nap után is szépen megfogalmazva hivatkozva a törvényre.
Amúgy siralmas a helyzet, a GX701 frissebbik verzióját 230k alatt nem lehet elérni, holott simán 200k-nak kéne lennie. Lehet másik alternatívát kell keresnem
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
csibor
őstag
válasz zsoltika86 #9378 üzenetére
Nem tartom valószínűnek
-
kali
legenda
válasz Tikakukac #9377 üzenetére
ez egy konkrét esetre vonatkozó vélemény - ami mellesleg egy több, mint két éves sztorihoz kapcsolódik -, így ez alapján nem lehet általánosítani! csak így kiragadva egy véleményt a történetből, nem ad átfogó képet az egészről. gondolom végig olvastad az egész sztorit...
enyhén túlzásokba estél, például azt a felszámolási pert beszéld ki jobban a jogi dolgokkal (is) foglalkozó ismerőseiddel...
aki ilyen mélységekben akar hadakozni, annak sok sikert az akár több évig is tartó pereskedéshez, és kitartást - mint időben, mint pedig pénzben -, valamint kívánom, hogy sikerüljön végre valakinek egy precedens értékű ítéletet "hozatnia", ami legalább a későbbiekben megkönnyíti a a hozzá hasonló cipőben járó sorstársai dolgát!
mondjuk utóbbi sajnos elég nehéz lesz, hiszen gyártója válogatja, hogy milyen szerződést köt a kereskedelmi ággal, és milyet a szervízhálózattal. ilyen többszörös áttétel pedig annyi jogi kiskaput rejt - per szempontjából főként az idő húzására -, hogy jobb bele sem gondolni...
leírhatnék néhány sztorit a fogyasztóvédelemmel, meg a békéltető testülettel kapcsolatban, de többnyire csak elszomorítanálak. volt olyan, hogy valakinek sikerült végigvinni az igazát, papíron ő volt a nyertes, de végül azt mondta, hogy bár inkább hagyta volna az egészet, és ment volna bele az első felkínált verzióba...[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
A felszámolás lehet túlzás, de lehet, hogy erre már is összecsinálja magát, ami elég valószínű vagy pedig majd én behajtom az árát. Kisvárosban élek lehet egyik reggelre eltűnne a cégtábla na jó azért nem. Esetleg elhíreszteljük mi történt és az amúgy is kicsi forgalom megszűnne, és ezt ő sem akarhatja. Ellenben ha mindenki tudja, hogy mekkora jó fej a bolt akkor még akár nőhet is a forgalom ezért az ő érdeke is. Egyébként ha az ember magabiztos sokkal jobban mennek a dolgok minden téren. MM-ben tesóm mp3-ját kellett gariztatni, mert a jack egyszerűen kihúzta a dugóját. Erre azt mondták nem garis mert helytelen használat. Jah, persze csak úgy kijön egy füles kihúzásától. Egyből főnököt kell kérni meg kicsit lódítani. Mondtam neki most akarunk plazmát venni, de ilyenek miatt már nem hiszem, hogy meg merjük venni. Egyből jött a garipapír előfele, meg velünk 3 eladó plazmát nézni. Meg is néztük és "majd visszajövünk érte jövő héten" mondattal távoztunk. TV-t azóta se vettünk, ellenben még mindig azt mondom, körülnézés, kérdezősködés, és okos vásárlás, ha pedig gond van asztalcsapkodás és az idegeire kell menni az eladónak egyszer úgy is elege lesz és fizet vagy cserél. A szervizzel meg ő veszekedjen én boltból veszem a gépemet nem szervizből. Az egész fórumot átolvastam és ha sokat járnak az eladó nyakára 90%-ban visszaadja a pénzt a maradékban pedig extrém követelések vagy makacsság miatt hiúsul meg. Bíróságra meg szerintem nehezen kerülne sor, addigra vagy kész a cucc, vagy az eladónak lesz elege.
Kérdés: Szerintetek a Gx701-ból az eredeti változat /090/ és a frissebb /095/ változat között mekkora gyorsulás lehet? Az FSB nőtt 677Mhz-ről 800-ra +1giga Ram, nagyobb /és elvben márkásabb és lehet gyorsabb/ vinyó, és fél Ghz-el gyorsabb procit. Az árkülönbség meg úgy 30k. Ötleteket várok
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
EQ
tag
Sziasztok!
Felhívtam MSI szervizt Székesfehérváron, hogy S.O.S. meg tudnák e nézni a laptopot, hátha csak valami vezeték lóg bele a GPU ventijébe és azért nem megy. Amikor mondtam, hogy nagyon sürgős lenne, mert 2 nap múlva utazok el külföldre, akkor a szervizes kinevetett és azt mondta, hogy az emberek 80%-a ezt mondja. Meg még azt is, hogy ezek a dolgok (venti nem megy) teljesen MSI típushibák. Azt is mondta, hogy az MSI semmilyen raktárkészletet nem biztosít nekik még ilyen kis szar alap ventiket sem.
Arra jutottam, hogy sajna nem tudom megvárni a 2 hetes szervízidőt és itt Dániába viszem el gépet szervizbe. Valakinek van valami tapasztalata külföldi szervizeltetéssel? Tudom, hogy elvileg világ garis az MSI, de nem lesz abból probléma, hogy Magyar országon vettem és mégis Dániába viszem szervibe? Milyen papírokat kell ilyenkor magammal vinnem? A szervizkönyvet meg a számlát is? Maradt még 2 vonalkódos matrica, azt is fel kellene ragasztani valahova vagy annak nincs jelentősége?
Na megyek, mert 90 fokos GPU-val fél az ember nehogy meghaljon valami.
Előre is köszönöm a válaszokat.Üdv.: EQ
A számítógép jobb, mint a szex.
-
Tikakukac
titán
Azt hiszem valahol le van vezetve, hogy is kell leszabályozni az Nvidia karikat én mindig is Ati párti voltam de gondolom az Nvidia vezérlőjében ha leveszed az órajelet akkor csökkenni fog a hőmérséklet is és elég lesz a passzív hűtés is neki. Ebben az esetben játékra nem, de netezésre meg Office-hoz bőven elég lesz a teljesítménye. Amennyiben hivatalos Msi szervizbe viszed tuti nem lehet belőle baj, de azért papírt kérj róla ha nem adnának. A kinevetésre pedig legszívesebben a hibás ventit belenyomtam volna a pofájába a heatpipe rendszerrel együtt amennyiben személyesen lettem volna ott. Legalább kicsi átérzést vagy legalább normális magatartást mutasson, ne flegmázzon meg poénkodjon. Minden ilyen esetről írni kéne az Msi-nek, hogy ugyan már legalább vacak ventiket küldjenek pár darabot raktárra ha már úgyis típushiba. Sok szerencsét a szervizhez, meg jó utazgatást
Jah és lehetőleg minden tartozékát vidd, ki tudja mit fognak kérni tőled
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Balázs1986
addikt
válasz Jim Tonic #9387 üzenetére
Azért, mégis azt mondanám, hogy egy 64bites Vista telepítés jobb lenne, vagy ha erre nincs mód, akkor egy szűz 32bitest upgradelni, amin még driverek sincsenek, meg semmi. Mert egy teljesen felkonfigolt után mégiscsak ottmarad egy csomó szemét, amire semmi szükség. Arról nem is beszélve, hogy a vírusirtó / tűzfal jó eséllyel nem fog menni. Upgradeltem már Microsoft terméket (igaz XP volt ) de úgyis az lett a vége, hogy labilis lett -> format és új rendszer. Csak tanács volt
-
kali
legenda
válasz Balázs1986 #9389 üzenetére
mi e az izé, kicsit zavaros ez az egész...
32 bit verzióról 64 bit verzióra váltani csak teljesen új telepítéssel lehet - úgy, hogy előtte törölni kell a már meglévő rendszert - csak azonos architecture esetében mehet rátelepítéssel felfelé az upgrade! -
Balázs1986
addikt
Én se 64bitre upgradeltem anno az XP-ét, csak SP3-ra, és attól is labilis lett. De amikor azt írta, "upgradelhető", azt hittem, arra érti, hogy Vista 32bit -> Vista 64bit...gondoltam akkor biztos lehet Vista alatt ezt is. De ezek szerint félreértettem valamit és nem úgy értette az upgradet hogy 32 -> 64.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Balázs1986 #9391 üzenetére
ilyen esetben általában úgy értendő az upgrade lehetősége, hogy megvásárolod például a notit egy vista (akármilyen) 32 bit oprendszerrel, és minimális felárért vehetsz hozzá vista (pont olyan) 64 bit telepítőt/licenszet (mellesleg Jim Tonic nem magyarországon vette a notit!)
[ Szerkesztve ]
-
kadettmester
tag
válasz Tikakukac #9377 üzenetére
Ezt írtam én is. Nem kell általánosítani! Az MSI egyedi eset. Sajnos! Gondolj bele! Ha neked egy óra lenne egy alaplapcsere, nekik cirka 3/4 óra. Napi 8 órában, ebédidőt is beleszámítva, meg tud csinálni egy ember 16-ot egy nap. De legyen inkább 12, a járulékos teendők miatt. Na most nézzük az országban hány boltban, webshopban lehet MSI és Albacomp laptopot venni? Talán 7-8000-ben. Tételezzük fel, hogy ezekben a boltokban napi egyet meg is vesznek. Hibásodjon meg csak mondjuk 10%-uk hetente. Az 7-800 db. S mindez egy szervízre! Hetente! Akkor ennek a szervíznek legalább 58-67 szervizes embert kellene foglakoztatnia (és hol van még a mögöttes, kiszolgáló és adminisztratív személyzet?), hogy a beérkezett szervizes termék két nap alatt kész legyen. Esélytelen! És ez az eset amikor a szükséges alkatrész rendelkezésre is áll! Félre ne érts(etek) nem védeni akarom őket! Csak jó lenne, ha nem mindíg a bolt lenne a feketebárány, aki csak addig foglalkozik a vásárlóval, míg a cuccal ki nem lép az ajtón.Szerintem ennek a pénzvisszakéregetésnek meg nézz utána egy kicsit jobban. Lehet az ilyesztgetéssel juthatsz valamire, de egyszer akadj egy tökösebb eladóba vagy üzletvezetőbe (aki nem csak mímeli ezt a szakmát, nem hiányos a tudása), aki olyan frankón küld el a búsba, hogy örömmel vágsz neki az útnak. Hozzánk is jöttek még annó emberek, hogy adjuk vissza ennek meg annak az árát, mert már mióta a szervízben van. Nem tehettük meg, mert SEMMIFÉLE törvény vagy jogszabály nem kötelezi erre a kereskedőt! Ma már nincs 15 napos határidő, sem 30napos. Egy jogszabály úgy fogalmaz:"...jelentős kellemetlenség okozása nélkül kell a kijavítást elvégezni..." De kinek mi a jelentős kellemetlenség? Nyáron egy hűtőszekrény 1-2-3 hetes hiánya kellemetlenség ugyebár?! A vásárló ilyenkor KÉRHETI (fogyvéd, békéltető) a keletkezett kár megtérítését! Egy laptop hiánya nem tudom mikor válhat kellemetlenné? Ha tudod bizonyítani (fogyvéd, békéltető), hogy neked ez az eszköz elengedhetetlen a megélhetésed szempontjából, akkor lehet esélyed. Ilyenkor megintcsak KÉRHETED a keresetkiesés megtérítését. Egyéb esetben nem nagyon!
És igen, elállhatsz a szerződéstől, ha egyértelműen tudod bizonyítani, hogy a kereskedő hibájából eredően (nem küldte el, későn küldte el a szervízbe stb.) szeretnél szerződést bontani.[ Szerkesztve ]
-
kadettmester
tag
Kicsit más!
Olyan program kellene nekem amivel win alól tudom (mert biosban sajnos nem lehet) az fsb-t, a szorzókat, memória órajelet, gpu cuccait, meg az ilyen nyalánkságokat piszkálni!
Köszi előre is! -
Tikakukac
titán
válasz kadettmester #9394 üzenetére
Nem bolt a hibás a legtöbb esetben, habár tényleg jól esne egy kis együttérzés, és amit fentebb az egyik szervizes elmondott EQ-nak a telefonba, hát tényleg gyönyörű, hogy ilyen embereket felvesznek oda. Az a 10% nekem elég soknak tűnik első hallásra, mert ott már komoly gyártási problémák lennének. A fő gond továbbra is az, hogy az MSI nem biztosít semmilyen raktárkészletet a szerviznek. Hogy ezt mi a francért csinálja nem tudom, ha pl. a ventik szétkopása, leállása típushiba akkor legalább azokból küldjön vagy 10 darabot. Lehet 1 óra egy alaplapcsere, de ha nincs alaplap akkor csak néznek ki a fejükből a tulaj meg majd megőrül. Olyan jogszabály ami tényleg konkrétan kimondja, hogy na most innentől már tényleg visszajár a pénz vagy csere nincs, sajnos. Marad a trükközés, meg a fogyvédelem.
Valahol van egy ilyen progim elrakva majd holnapra megkeresem mert ma már hulla vagyok.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Balázs1986
addikt
válasz Tikakukac #9396 üzenetére
10% notebook esetén nem sok, figyelembe véve, hogy egy ilyen statisztika egy márkát teljesen lefog, nem néz meg külön minden típust, ergo az átlagosan előforduló hibákat egy kalap alá veszi az egy adott szériánál előforduló típushibákkal. Biztosan sokféle és eltérő statisztika létezik, nemrég találtam egyet amit most ide be is illesztek. Kicsit meglepődtem rajta, de itt az MSI jóval a HP és a Compaq előtt van, egy szinten az IBM-mel.
Meghibásodási mutató
Fujitsu Siemens 34 %
Toshiba 6 %
Acer 20 %
Compaq 6 %
HP 9 %
IBM 4 %
Albacomp 6 %
Dell 2 %
Sony 2 %
MSI 4 %[ Szerkesztve ]
-
adm
őstag
válasz Balázs1986 #9397 üzenetére
sokszor meg lett tárgyalva a ph-n, hogy ebből a statisztikából nem szabad következtetéseket levonni, mert egyetlen szerviz statisztikája. nem lehet tudni milyen körülmények közt és mikor készült.
16core - 32thread - 64gb
-
Balázs1986
addikt
Így kezdtem: "Biztosan sokféle és eltérő statisztika létezik..."
De akkor csak, hogy ne lehessen belekötni, legalábbis ebbe a két pontba ne :
- A Laptopjavitas.hu adatai alapján
- Frissítve: 2008.08.27."A C szerviz hivatalos partner és Albacomp szerviz besorolásával is rendelkezünk. Cégünk továbbá Lenovo Business Partner minősítéssel is bír. Több gyártó termékeinek a garanciális javítását és átvételét, bővítését is a pécsi szakszervizünkben végezzük (Fujitsu Siemens, HP, Dell, Albacomp, CHS asztali számítógépek)."
Ettől függetlenül igazad van, nem véletlenül kezdtem azzal a fent visszaidézett sorral.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJSZERŰ, AKCIÓSAN! HP Elitebook 820 G3, i5-6200/6300, 8GB/256GB SSD, HD/FHD/IPS, garancia!
- HP Elitebook 2570P Laptop
- szinte új MacBook Air M2 15 hüvelykes 256GB SSD Apple magyar 3 év garancia Midnight éjfekete
- Thinkpad Centerpines 90W-os töltő
- Lenovo Legion 5 Ryzen 5 6600H/16 GB/NVIDIA GeForce RTX 3050Ti/,512GB SSD/Win 11/GARIS 2026.10.30-ig