Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Videós, mozgóképes topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Gaming notebook topik
- Objektívek topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
3000 fordulaton a világon semmi gondja nincsen ha 5.ben gázt adsz neki, most én sem kamiont fogok előzni vele 50-ről 5.ben.
De nem használtam 3800-4000 fordulaton 3.ban, nem volt szükségem rá.
Ha kiértem városon kívül ott is mindent megtudott oldani 100-ról 5. és 6. sebességben, ritka volt hogy vissza kellett kapcsolni 4. és 3. sebességbe.
Persze ez attól is függött hogyan akartam használni, ki akartam e pörgetni a sebességeket előzésnél, vagy inkább a nyomatékra hagyatkoztam.
Ami nekem nagyon tetszett benne mondjuk egy CB600N-el szemben az alacsony és közép tartományban érkező nyomaték.
Összemértük párszor egymásét menet közben.
Az SV 3.ban tolt akkorát mint a CB 2.ban és ez így ment minden sebességben, 6.ban ment úgy az SV mint a CB 5.ben.
Valójában az SV-ben két dolog volt ami nem tetszett, nekem kicsikét kicsike volt, az újabbon kényelmesebben helyezkedem el, az ülése az nagyon nem megfelelő kialakítású, injektoroson sokkal jobb.
De a blokk az nagyon szuper benne, jobb az injektorosénál, a motor könnyű, terelgetni egyik oldalról a másikra iszonyat könnyű volt.
Első futóműve nem olyan jó mint az injektorosé de sehol nem hagyott cserben.
Tatán voltam kipróbálni az MT-07-et, hát ott a blokkot dicsérték jobbra-balra hogy a legjobb a piacon ebben a kategóriában.Aztán amikor elvittem egy próbakörre gondoltam magamban ezek még nem mentek karbis SV650-el?
Semmivel nem tudott többet, sőt alul még kapkodott csak ott ahol a 650 már ment.
Egyszóval a régi SV egy nagyon kellemes karakterű motor, számomra üdítő gép volt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
zgospel
őstag
"ha már a monitoron látod, hogy egy motor karaktere nem neked való"
Ugye ezt te se gondolod komolyan?
Meg én nem is erre értettem, hanem arra, hogy ülök a monitor előtt, hogy hm de jó lenne 20-30 lóerővel erősebb motor, aztán negyed óra múlva azon kapom magam hogy már a 15-ös R1-et is megvenném, mit nekem 200 ló. Aztán felülök egy 150 lovas nakedre és leesik a fejem.Egyébként micsoda szerencsés hétvégém van, lottóznom is kellett volna
Ma a Mátrában 4 oda-visszát kergettem egy Aprilia Tuono Factoryt. Kibebaszott jó motor
Ha van rá igény szívesenírokokoskodok hosszabban róla, ha már -Mike- nem szokotthttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen