Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaboman

    nagyúr

    válasz HSM #99688 üzenetére

    3000 fordulaton a világon semmi gondja nincsen ha 5.ben gázt adsz neki, most én sem kamiont fogok előzni vele 50-ről 5.ben.
    De nem használtam 3800-4000 fordulaton 3.ban, nem volt szükségem rá.
    Ha kiértem városon kívül ott is mindent megtudott oldani 100-ról 5. és 6. sebességben, ritka volt hogy vissza kellett kapcsolni 4. és 3. sebességbe.
    Persze ez attól is függött hogyan akartam használni, ki akartam e pörgetni a sebességeket előzésnél, vagy inkább a nyomatékra hagyatkoztam.
    Ami nekem nagyon tetszett benne mondjuk egy CB600N-el szemben az alacsony és közép tartományban érkező nyomaték.
    Összemértük párszor egymásét menet közben.
    Az SV 3.ban tolt akkorát mint a CB 2.ban és ez így ment minden sebességben, 6.ban ment úgy az SV mint a CB 5.ben.
    Valójában az SV-ben két dolog volt ami nem tetszett, nekem kicsikét kicsike volt, az újabbon kényelmesebben helyezkedem el, az ülése az nagyon nem megfelelő kialakítású, injektoroson sokkal jobb.
    De a blokk az nagyon szuper benne, jobb az injektorosénál, a motor könnyű, terelgetni egyik oldalról a másikra iszonyat könnyű volt.
    Első futóműve nem olyan jó mint az injektorosé de sehol nem hagyott cserben.
    Tatán voltam kipróbálni az MT-07-et, hát ott a blokkot dicsérték jobbra-balra hogy a legjobb a piacon ebben a kategóriában.Aztán amikor elvittem egy próbakörre gondoltam magamban ezek még nem mentek karbis SV650-el?
    Semmivel nem tudott többet, sőt alul még kapkodott csak ott ahol a 650 már ment.
    Egyszóval a régi SV egy nagyon kellemes karakterű motor, számomra üdítő gép volt.

    Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

  • zgospel

    őstag

    válasz HSM #99688 üzenetére

    "ha már a monitoron látod, hogy egy motor karaktere nem neked való"
    :DDD :DDD :DDD Ugye ezt te se gondolod komolyan?
    Meg én nem is erre értettem, hanem arra, hogy ülök a monitor előtt, hogy hm de jó lenne 20-30 lóerővel erősebb motor, aztán negyed óra múlva azon kapom magam hogy már a 15-ös R1-et is megvenném, mit nekem 200 ló. Aztán felülök egy 150 lovas nakedre és leesik a fejem.

    Egyébként micsoda szerencsés hétvégém van, lottóznom is kellett volna :D

    Ma a Mátrában 4 oda-visszát kergettem egy Aprilia Tuono Factoryt. Kibebaszott jó motor :R
    Ha van rá igény szívesen írok okoskodok hosszabban róla, ha már -Mike- nem szokott ;]

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák