Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Moleman

    addikt

    válasz dellfanboy #84418 üzenetére

    Köszi a választ!

    Sajnos fel kell számolnom a járműparkot, mert baloldali közlekedésre váltanék, bár a motoron csak a fényszórókat kéne kicserélni, ha kivinném (jobbos lámpával nem használnám, háklis vagyok rá). Viszont 2000 fontért meseszép Fazerek vannak odakint, úgyhogy akkor már inkább ott vennék, hazai rendszámmal úgyis csak 6 hónapig lenne szabályos.

    A Fazer nekem indokolatlan szerelem, sose ültem rajta, de minden, amit olvastam, tetszik vele kapcsolatban. Újabb FZ6-on vizsgáztam, az nem tetszett, de a karbis rókaszemű nagyon kéne. Télen még 450-ért is voltak gyönyörűek, most viszont 700-tól kezdődnek a jók. :(

    Azért néztem ekkora motort (első körben 1200-as Banditot kerestem ;]), mert eredetileg sok-sok évre terveztem, alpesi túrákkal, később talán utassal is, és nem akartam közben kategóriát váltani. Majdnem 30 vagyok, már nem leszek hülye, hogy megöljem magam vele, viszont pillanatnyilag még egy 250-es is képes megijeszteni, tehát az 500-as biztosan elég lenne jó ideig, az erejét tekintve. A végcél még nem tiszta, FZS1000 vagy V-Strom irányba tippelném, de kezdésnek annyi pénzt most semmiképp nem szánnék rá, ruhából is még csak a belépő kategóriára futotta.

    A CBF500-at is nézegettem, annak szabad az aljából szemezgetni? Jelentősen jobb motor lesz arányaiban 6-700-ért, mint az 5-10 évvel öregebb PC32 450-ért?

    Amúgy igazad van, ideje lenne végigüldögélnem őket, nem csak a monitor elől csorgatni a nyálam, végre megvan a pénz, már csak próbálgatni kell. :) A motorbérlés is jó ötlet, régebben nézegettem, de aztán inkább a vásárlásra koncentráltam. Lehet nem is ártana, gyakorlásképpen, hogy ne az eladók szeme fényével bénázzak sok hónap kihagyás után. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák