- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen notebookot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- Bluetooth hangszórók
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
alvaro
senior tag
válasz
Topiccsendőr #19604 üzenetére
Igen ám, de a fajlagos fogyasztás függvénye nem egydimenziós: a leghatékonyabb pont egyik koordinátája valóban a nyomtékcsúcs szokott lenni. Azt azonban - úgy tűnik - kevesen tudják, hogy a másik koordinátán a motor terhelése található. A legjobb részek pedig a nyomatékcsúcs környékén magas terhelésnél találhatók. Az alacsony terhelésű állapotok (benzinmotornál) fordulatszámtól függően rossz, esetleg nagyon rossz hatékonyságúak.
Szerk. még annyival kiegészíteném, hogy magas terhelés alatt ilyen 80% körüli dolgot értek, a nyelezett motor hatékonysága ismét romlani szokott. Így alakul, hogy a feladatra "túl nagy" gép is többet eszik a kelleténél, meg a túl kicsi is, amit már nagyon kínozni kell.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #19604 üzenetére
Hasznos
. Köszi!
Egyről beszélünk, csak másképp. A lényeg annyi a részemről hogy, az utazó sebességnél, kisebb fordulaton használható a motor. Az áttétel apró módosításával, és a görgő súlyának a változtatásával, alsó fordulaton megindul a motor, és nem kell a csúcs közelében járatni. Persze mindennek ára van. ez a gyorsulás rovására megy. Hosszútávon nem városi motorozásnál megéri. Persze ez is típus függő melyik rendszer mennyire engedi forgatni a motort. Az enyémnek 7200rpm-en lenne a nyomaték csúcsa. Nah most ha 130-nál ott forogna elég rövid életű lenne a vas. 5500 felett nem érzek nagyobb erőt, csak nagyobb fordulatot. Eddig 4800-5000rpm-el forgott a motor 100-as tempónál. Most 4200 körül van. nem érzem hogy nekem szükségem lenne még a "hiányzó" fordulatra. A lényeg ha lehet kíméletesebben is használni akkor mért ne tegye meg az ember?
A tuning lényege a nagyobb teljesítmény, ennél pedig az élet tartam növelés, és a takarékosság.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Honor Magic V2 - origami
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Amatőr csillagászat
- EAFC 24
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- További aktív témák...
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--