Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fattyu

    veterán

    válasz Shin Chen #122020 üzenetére

    Azért ez így erős. 150 utazó a huskym. Ott érzem a határán annak hogy már szethajtom meg egy üzemi meleg aggyaneki de még nem kinzod állapotnak.

    a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

  • norbert1998

    veterán

    válasz Shin Chen #122020 üzenetére

    Most is lefoglal már a nézelődés, pedig bőven lenne más dologm :D
    De hát az ember ilyen, álmodozik. Mielőtt motort vettem volna, folyton valami izmos verdát lesegettem. Na persze abban ugyanilyen hülye háklis voltam, mint a motorral. (rövid sztori: 18 évesen vettem egy 15 éves Bravo-t, 1.2 ideges. Jól feküdt, jó a váltó, az érzés, de gyenge, cserébe nem fogyasztott sokat. Azt cseréltem a mostanira 2 évvel később, 1.5 dízel Megane 2. Ez se egy erőgép, de legalább a turbó töltése elhiteti veled, hogy erős. Nem olyan "sportos", mint a Bravo, viszont sokkal kényelmesebb. Ehelyett keresgéltem valamit, ami megy is, és a gatyámat se zabálja le, valamint fő kikötés volt, hogy nem divat"ország" terméke, azaz német japán offos. ) Folyton a hahut bújtam heti legalább 2 alkalommal, már csak hobbiból is, Abarth, Alfa, combos Renault-k, bármi, amire turbót raktak és benzinnel megy. De közben meg sajnáltam volna a Megane-t elherdálni, mert a csúf külső állapot kiváló műszaki tartalmat rejt. Szerencsére a motoron kiélvezem a túrákat, sőt, sokkal többet voltam idén kirándulni, mint az elmúlt 4 évben, mióta van járművem, összesen.

    Az a baj, hogy a legtöbb ember ha megtudja, hogy nem veszem meg a motorját, el is hajt melegebb éghajlatra. Ráücsörögni nem sokan fognak engedni.
    Terepezés alatt nagyjából ezt értem, egy rallisabb túrát, egy eldugott természeti látványosságot felkeresni akár utassal is, földúton, akár rosssz földúton is. A kisVara állítólag meg sem közelíti a nagy terepképességeit, és az egyszer biztos, hogy a nyomaték hiánya még rátesz egy lapáttal. Valószínű, hogyha 15 lóerőhöz 150-160 helyett 100-120 kiló párosulna, nem lenne ilyen gond. Egyedül még csakcsak megtartom, de a földiutaim egy része utassal adódik, fent említett okból kifolyólag, úgy már elég nehéz, de volt rá oélda, hogy sikerült épp lábtartónál megtartani a dőlését, utassal.

    2 hengeres túráaenduró A2-be csak az XL600V fér bele, nem? Kár, hogy az XTZ750 Super Tenerét nem árulták 48 lóval.

Új hozzászólás Aktív témák