- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Megérkezett a Snapdragon X-hez tervezett Windows 11 lemezkép
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- RAM topik
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Milyen házat vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen notebookot vegyek?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- SSD kibeszélő
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #108311 üzenetére
De ezt miből gondolod? A fenti videóból?
Szerintem meg a nyomatékrugalmassági különbségek ilyen teljesítményszinten terepen már nagyon nehezen mutathatóak ki. Egyszerűen elforog a hátulja, gumitól függetlenül..
A legkíváncsibb arra volnék, h SM szettel szerelve, mit tudhat egy 450-es vagy EXC300 ellen, utcán mindenféle tartományban elgyorsítva. Félre értés ne essék, nem akarom temetni a robbanómotort, imádom az 1 henger hangját, de a világ e felé megy, és ez lesz a jövő. Muszáj lesz mindenkinek nyitni ebbe az irányba.. (Javaslom youtube-on Karotta csatornáját, iszonyú tartalmas "közlöny" videókat kreál a villanyautózás világáról, amely alapján azt kell mondjam, h a maradi gondolkodásommal is egyre inkább elfogadom és kezdem kedvelni a villanyhajtást.)
Az ilyen önjelölt zsenikre meg egyszerűen fel tudok nézni. Ugyanis ez közel sem barkács színvonal, mindent úgy épített meg ez a srác, mintha gyári e-moto lenne, a legkomolyabb részletekre is figyelve, mint pl. súlyelosztás..
Emellett nagyon tudom bírni az olyasfajta elszántságot, kitartást, amikor valaki meri vállalni, h neki a gyári, jelenleg itthon is kapható e-moto-k teljesítménye kevés és ő csinál magát jobbat.
Ez olyasfajta úttörői szint, amit mint pl. a KTM is meg fog lépni, de nyilván nem most, hanem valszeg évekkel később, h meglegyen a "látványos fejlődés" az "e" brand-en belül... És jön egy magyar srác, aki 2,5 gurításból megcsinálja. Qrva nagy.
Jah és akkor amire baromi kíváncsi leszek, ha már cross vonalon vagyunk most: mit fognak lépni cross gépeknél a gyártók a jelenlegi üzemórásságból fakadó jelentős alkatrészbevétel kiesésére?! Levetítve jelenleg egy SX-F vételára rendeltetésszerű használat mellett simán 5-6 év alatt visszacsorog még egyszer a KTM-nek alkatrészek formájában, ami brutális járulékos bevétel 1-1 eladott crossgép után. A legnagyobb business minden bizonnyal nem is 1-1 motort eladni, hanem utána alktrésszel kiszolgálni..
A villanymotor pedig megfelelő hűtéssel örök élet.. max csapágyak, de akkor is ezrede a szervizigénye a benzinmotorhoz képest.
A videóban is elhangizk, h már 100 óra benne van, és 100%-osak az akksik is.. a motort szóba se hozta, mert az nem is kérdés. Úgyhogy én kíváncsian várom mit hoz a jövő.persuader
Nem tudok konkrétabb számokkal szolgálni, mint az ilyen cikkek, lövésem nincs h ők az adott nyomatékot mire vetítve számolják, de az biztos, h a villanymotor a max nyomatékát már az első fordulatán leadja és gyakorlatilag a maximális fordulatáig konstans tartja. Tehát az élvezeti faktora - egy cross gépnél pláne - számomra leginkább ez lenne.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest