- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Autóhifi
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Nagyobb kijelzőt kapott az olcsóbb Motorola Razr 50 is
ma Kínában bemutatta a Motorola az idei Razr sorozat tagjait, közeledhetünk a nemzetközi starthoz is.
-
Alacsony profile RX 6400 az ASRocktól
ph Mini méretű grafikus kártya HTPC-hez, minigépekhez, esetleg streaminghez.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
orion1025 #122998 üzenetére
Tuareg 125 az nem rotax 127, vagy 123? Am5 az sztm 50ccm.
nekem rotax 122 nel, miutan kipakoltam a katalizatort a sima hidropreselt gyari vascsobol, ugyanolyan volt, mint az arrow-val. meg van meg egy epitett versenycso is, vekonyabb anyagbol, nekem ezek mind ugyanolyanok. Krvahangos az osszes. :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
-
Topiccsendőr
addikt
Az MSP- n 10% kedvezmeny van az oem alkatreszekre. Olasz-japan, mindenfele. En mar nyomom is az order gombot.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zolee5016 #123026 üzenetére
Milyen motor karbi membranjat kapod meg 5k ert? Sornegynel barmelyiknek leginkabb a darabara lenne a 23k, legalabbis az oem. Utangyartottat biztos kapsz ennyiert, csak az vagy jo lesz, vagy nem.
En szemely szerint egy kisse tulzonak erzem azt, hogy dokumentalni kell vkinek a munkajat, es az ilyen velemenyt, hogy ennyire lehuznak epp valaminek a tarolasaert. Egy nagy erteku alkatreszt, vagy olyat, amit ritkan vesznek, esetleg ennek a kombinaciojat, soha senki nem fog raktaron tartani, mert penzkidobas, es ilyen alkatreszbol nagyon sok van, milliokat lehetne beleolni, es soha nem jonne vissza, mert amint elmondod az alkatresz arat, elajul az erdeklodo. Inkabb megdrotozza valahogy.
Biztos van lehuzas, de en mashol keresnem, nem ilyen dolgoknal.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zolee5016 #123031 üzenetére
Megint ismetlem magam. Vagy akkor van szukseg arra az alkatreszre, ha epp az romlik el, es 100 emberbol 99 hanyattvagja magat, hogy az milyen draga, es inkabb nem keri. Altalaban ez szokott lenni.
De ez egy kinai membran kinabol. Pont errol beszelek.
Markaszerviz altalaban oem alkatreszekkel dolgozik. Ha te viszel oda nem oem alkatreszt, akkor vajon lesz szopas nemelyik utangyartott alkatresznel? El tudom kepzelni, hogy ezert szamolnak fel pluszt.
Miert ne lenne?
Mert egy japan membran 20-30 evesen is jo szokott lenni, az utangyartottat meg nemelyik tipusban evente csereled?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
etnies #123040 üzenetére
Kurtak mar at szervizben. Magyarorszagon nagy esellyel az elet minden teruleten at akarnak kurni.
Banki alkalmazottol, a pektol, az orvostol nem kersz dokumentaciot. Olyan szintu hianyossagok, amit alapvetoen nem eszlelsz akarcsak a motorod mukodeseben- nem szol bele semmibe, csak mas az alatet es az olajszuro. Ezt minden teruleten ugyanugy megkapod.
A bankban, a mosogepszerelotol, a gazostol, a komuvestol, az orvosnal.Maskepp fogalmazok. Mivel ebben dolgozom, ha nekem valaki azt mondana, hogy dokumentaljam a munkamat neki, azt elhajtanam a picsba, holott nem vagyok hanyag ember.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Somatom #123039 üzenetére
Nem jo pelda, mert motoroknal nagyon sok olyan alkatresz van, amit nem tudsz igy megvasarolni, es a japan alkatreszeknek horror aruk van.
Muanyag lancvezeto 30e forintert. Fotengelyjelado 90e, fent emlitett karburator membran darabja 25e. Senki nem gyartja le neked, vagy nem ugyanolyan minosegben.
Vagy meg regebben etnies emlitette hogy ugyanaz a lambda szonda a dl-nel mint valamelyik autonal olcsobban, holott nem ugyanaz, csak mukodik vele.
Nem azt mondtam, hogy mindenben oem et kell venni, hanem lassuk a kulonbseget, hogy a szalon oem-mel dolgozik, te meg viszed a ki tudja milyen alkatreszt. Vagy jo lesz, vagy nem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zolee5016 #123047 üzenetére
Nagyon a tipistol fugg, de eleg sokhoz mai napig kapsz fobb kopofogyokat. De a jelenseg alapvetoen az, hogy a korosabb tipust senki nem viszi el markaszervizbe, mert 25e 1 darab membran, amibol 4 kell. Egy korosabb tipus erteke pedig kb 300-400e forint. Legalabbis amirol te beszelsz.
Azonnal elvagodik mindenki az alkatreszarakra, ezert keresi mindenki, hogy mire lehetne lecserelni azt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
etnies #123046 üzenetére
Meghagynam a fb szereloknek inkabb ezt.
Amugy ez volt az atbaszas a honda szervizben, hogy egy alatet es szuro? Tulkepp sosem volt baj a motoroddal, csak ennyi?
Mert nalam az atbaszas ott kezdodik, hogy az aprilia szervizben hasznalt dugattyut raknak be felujitasnal egy motorba, svajci specifikacioju gyengebb hengerrel. Na az atbaszas.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #123054 üzenetére
ha a szamlan oem szuro szerepel, es nem tajekoztattak, akkor lehuztak. Maga az elv, hogy mast szamlaztak az mar gaz. Ami ha kiderul, akkor 500 forintert magyarazkodhatnak.
Valahogy nem ugy erzem, hogy itt keresik meg a hatalmas penzeket a markaszervizek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
etnies #123058 üzenetére
Ezt en is irtam, hogy amennyiben nem az van a szamlan, nem tajekoztattak teged errol az termeszetesen lehuzas.
Bar nem latom, mi ebben az uzleti model. Illetve en csak azt akartam erzekeltetni, hogy azt hittem valami nagyobb gond tortent veled a szervizben, hogy dokumentalni kelljen valamit.
A rudis peldat ertem, de en nem ezt mondtam. Egyertelmu, hogy ha nem azt kapod, amiert fizetsz, az baj. De az elet melyik teruleten nem kapod meg ugyanezt ugyanekkora esellyel, es miert nem kernek toled dokumentalast, amikor kateterezed valakinek az anyjat? Banki alkalmazottra miert nem koppintasz ra, hogy tenyleg nincs aprobetu? A pektol miert nem kerdezed meg, hogy megmostad a kezed, mielott eladsz nekem valami szrt?
A fb szerelok imadjak dokumentalni, amit csinalnak, megis szerintem egyaltalan nem szakszeru, amit csinal a legtobb. Barmelyik szervizben megkaphatod a hanyagsagot, teljesen mindegy hogy zug, vagy markaszerviz, nem ebbe az iranyba akartam elmenni.En szemely szerint felhaboritonak tartom, ha valaki ott akar allni mogottem, es nezni, hogy mit csinalok. Ugy, hogy sokszor nem tudja mit miert csinalok. Akkor legkozelebb en is bemehetek a munkahelyere es nezhetem hogy mit csinal nekem? Sztm ez nonszensz. De ez az en velemenyem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #123087 üzenetére
Az egykaru lengovillaknal europai markaknal nincs ilyen eloiras, hogy ilyen nagy molibdendiszulfid tartalmu zsirral kenegesd. Altalaban a szelepallitassal egyidoben hatso hajtas szetszedes es alapos atzsirzas, litiumbazisuval. Ez van eloirva. Megcsak nem is molibdennel. Nem szokott beszarni tole semmi.
Sztm egy otthon kaphato liqui moly LM 48- el bekened, az tokeletes. Vagy marmilyen MoS2 tartalmu zsirral.Csak a japanok irnak elo olyan dolgokat, mint a molibdendiszulfid olaj a szeleptokek ala pl. Vagy ezt a 40% os molibdentartalmu zsirt. El tudom kepzelni, hogy kornyezetvedelmi okokbol sem lehet ilyesmit kapni, illetve manapsag mar nem hasznalnak ilyeneket motorokhoz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #123133 üzenetére
Ossze kene merni egy csoporttarssal ezt a vegsebesseget. Az atteteled ugyanolyan, mint a csoporttarsake? A karbiszinkronnak nincs koze a teljesitmenyhez, es hengertoltottseget biztosan nem mertek, olyat nem lehet.
Kicsit nagyok az elvarasok egy 4T 125 tol.
A 2T 125 tel hazajossz barmelyik tengerpartrol, amennyiben nem egy lelakott szart veszel. Az osszes pegaso 125 egy lelakott szar. Vagy megveszed, es rendebehozatod, vagy inkabb mx-et veszel. Egy normalis, papiros rotax 122 ert 600-650e-t kell adni. De inkabb nem ajanlanam, mert erzekenyebb, mint egy tunya 4T. Ennek megfelelolen jol is megy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nekem az uj desert sled kellene, de nagyon ebben a szinkomboban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #123164 üzenetére
Ha mar turaenduro a TDR 125 vashengeres, valamennyivel kisebb loero, mint az apriliak, kb 18-22.
Mivel turaenduro, deltabox vazzal, ontott kerekekkel, idomokkal, ezert senkinek se tetszik, az aruk eleg lent van. Szezonban eleg sok megkimelt van belole, (bocs. Nem sok. Tobb, mint 1 darab) rendszamos.
A blokkja ugyanaz, mint a DT125 nek, alkatresz szarasig hasznaltan, ujonnan.
Mondjuk ezzel nem mennek terepre, es nem tudom neked mi a terep, a felni 17 elol-hatul.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
KoVee84 #123205 üzenetére
Te, ezt a motort a pikachu-k foldjen gyartottak, ott ez teljesen szokvanyos.
Nekem csak ez a szin tetszett, ilyet akartam. Szerintem nagyon karcol. De lehet ez a gendersemleges csaladellenes nyugat agymosasa. Pedig nem ereszen kozlekedek. :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Akranal amit meg kell fizetned, peldaul a katalizator nelkuli rendszernel, az a fejlesztes a fekpadon. Persze mar befutott brand, ez is dob rajta, de akkora eszkozarzenalja van, hogy valahogy nem tudom elkepzelni, hogy egy Bodis, de inkabb barmilyen magyar ceg fel tudna vele venni a versenyt fejlesztesekben.
Az anyaghasznalat az kerdeses, az akranak nagyon minosegiek a konzoljai, bilincsei is semmiben nem lesz sporolas. Kidolgozas jo, gondolom egy csomo mindent robotok csinalnak, mert olyanok a varratok. Bodissal nincs tapasztalatom.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nekem inkabb az a kerdes, hogy mit lehet egyaltalan cserelni ezeken az ujabb motoron. Euro 4 es utana csak vegdobot tudsz cserelni legalisan, szigoruan nezve, a csappantyunak, a hatalmas katalizatornak es elotompitonak ott kell maradnia. Tehat egy vegdobbal annyit nem tudsz mar valtoztatni, mint azelott.
Rendszernel meg lehet mokolni, koztes darab katalizatort beepiteni, ezeket altalaban minden nagyobb gyarto kinalja, de katalizatoros rendszert en meg nem lattam, csak olyat, ahol utolag lett berakva, vagy plusz venni kell hozza katalizatort.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem jar szegeny keverekkel, ott van az a hatalmas katalizator lambdaszondaval, emlitettem az elobb, hogy alig csinal valamit egy ilyen slip-on dob.
Euro5 os motornal nagyon megnehezitik a dolgat annak, aki bele akar nyulni, power commander sem megoldas sok esetben. Flash elni lehet, de az is illegalis. Magyaroszagon nem mernek kipufogogazt motornal, tehat valamivel nagyobb a mozgastered.Szerk:
Jah most latom, komplett rendszer.
Hat az jo kerdes, akkor a masodik fele a hsz-nek. A flash-el.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #123303 üzenetére
Sztm nem jobb, siman kultmotor lett belole.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#14787072 #123307 üzenetére
Igen, inkabb ugy lehetne megfogalmazni, hogy mindketto ugyanolyan szar. En szeretem az oreg motorokat, de a mitoszt, ami oleli oket, azt nem ertem. 30 eves motorok. Nem lesznek fiatalabbak, a maiakhoz kepest rakat szarok elmenyben. Mondom ezt ugy, hogy ilyen idos motorokat mindig veszek, es mindig lesz egy ilyen a garazsban. Szerencsere a kognitiv disszonancia elkerul, mert nem egyetlen motorom van, ami mindennel es mindenkienel jobb kell legyen, a valasztasomat nem kell megvedjem, meg magam meggyozni, hogy vegulis akkor is nekem van a legjobb motorom, ha osszehasonlitom azzal, amire penzem amugy nem lenne.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #123333 üzenetére
Szerintem veheto, a blokkjaval nem volt semmi nalunk, a hyper levegos blokkal szinten eleg egyszeru, de magyarorszagrol biztosan nem vennek.
Illetve a hyper nagyon magas. Legalabbis nekem. Labam nem er le rola sehogy. Kollegam hasznalja evek ota, teljesen jo.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
Ezert nem kuldhetnek haza. Nem buktathatjak meg a motort barmilyen gyari kiegeszito miatt, ami be van jegyezve mindenhova, es europaban legalis.
Ezek teljesen felreertelmezik hogy a muszaki vizsgan mit kell csinalniuk. Rajuk lett piritva, aztan most mindent, amit nem ismernek, vagy fogalmuk sincs rola, azt inkabb buktatjak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #123397 üzenetére
Magyarorszagon senki nem vett ducatit, azok mind valahonnan behozott motorok, amikben mar van km, es nem annyi, amire visszaporgettek. El lehet veluk lenni, de ugyanaz lesz vele, mint a cb-vel. Mindig kiderul valami, hogy mi lett megganyolva, aztan lehet venni hozza mindent. Olaszorszagbol behozott ducati pedig nemetorszagban szitokszonak szamit, mert csak a baj van vele. Eddig egy ilyen import monster 696 hoz kellett hozzanyulni, mindent elallitottak a befecskendezesnel, hogy legyen alapjarat, amivel valoszinuleg egy ecu hibat lepleztek. Rengeteg munka van az ilyen motorral, amire kiderited, hogy megis mi a baj, es otthon nem nagyon van kiolvasod se hozza, hogy ellegyel vele hetvegeken, sorozes mellett. Magyarorszagra pedig rengeteget vittek olaszorszagbol szetganyoltat, mert az volt az olcso.
Szoval ha nem magyar papiros bizonyithato eloelettel, en nem vennek ilyen motort otthon.Feloldalasan leer, de nekem nagyon magas.
180 magassaghoz mar jo lesz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
tboy93 #123409 üzenetére
A jo 999 es. Ez mondjuk a lakossagi, de ennek is titannitrides a villaja. :D
Miutan egesz hetvegen mentem egy ilyennel, hetfon az r1 el mentem munkaba, es majdnem atmentem az elso piroson, mert elszoktam tole, hogy ennyire kell huzni a feket. A 999 en egyujjas volt barmilyen helyzetben.Kollegam vett egy S verziot, 2005, mar nem ontott hatso lengovillas, hanem az aluprofilos, ohlins gyarilag, radialis elso bremboval. Eleg ritka. Ugyanugy olaszbol. Az osszes csavar ugy megtepve, alig birta a nyakcsapagy csavart kilazitani, a segedvaz ezusttel lefujva, kezzel, flakonbol, amibol jutott a fekete lengovillara is.
Szerencsere a testastretta blokk eleg tartos, remelhetoleg ott nincsenek ilyen szintu dolgok. :D
De kb tasner szintu szerelok vannak abban az orszagban. :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
djeperto #123411 üzenetére
Egyaltalan nem beleallasnak szanom, de egy ilyen bonyolultsagu motoron gyakran lesz valami "error". Otthagyni azert nem hagy ott egy benzinszintjelzo hiba miatt pl, de nem rakhatsz ra mar ezekre mas lanckereket, vagy mas gumit, mas indexet sem, azonnal hibakod lesz belole.
Altalaban vmi piszlicsare jelado, amit a can mar ki fog irni. Es itt felfedezni velek egy kis felreertest. Nem can rendszeru motoroknal, mondjuk regebbi japan motornal, ha valamilyen szenzor hiba fennall, nem kapsz rola semmilyen hibakodot. Vagy eszreveszed, vagy nem. Joval igenytelenebbek. Mindennek van elonye es hatranya is. Mondjuk egy ilyen tele szenzoros motort ha a vegletekig leegyszerusitjuk a velemenyunket, a magyar igenyek szerint, akkor mondjuk azt, hogy ezek mind szarok.
Ez a kanyarban elcsuszast en yzemely szerint egyaltalan nem fognam futomure. Azert egy aktiv futomubeallitastol elcsuszni. Ha a hataron megy kozuton es egy eleg nagy uthibara ramegy kb. De ez az en sajat velemenyem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
LustaDick123 #123415 üzenetére
Ezt arra ertettem, hogy kb 300-350 ducati van elado osszesen szezonban. Az elso generecios hyper idejeben elenyeszo mennyisegu ducatit vettek. Tulnyomo tobbseguk behozott jarmu.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
djeperto #123442 üzenetére
Tudtommal nem. A multistrada v4 ben is tavolsagtarto tempomat van, amit sok helyen onvezetessel kevernek ossze, de ezek a rendszerek nem veszfekeznek, erre tobb helyen is felhivjak a figyelmet, hogy nem biztonsagi, hanem kenyelmi felszereles.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPhone topik
- Ukrajnai háború
- Politika
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Robogó, kismotor
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Automata kávégépek
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- További aktív témák...