Hirdetés
- OLED TV topic
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali notebookos kérdések órája
- SSD kibeszélő
- Mini PC
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Androidos tablet topic
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86618 üzenetére
Ja egy ideális világban oké, de hogy adom be a kereskedőnek, hogy vigyük el állapotfelmérésre?
Hozzáértőt viszek... jaj de aranyos.Inkább amiatt fáj a fejem, hogy a gari alatt miért nem jutott eszembe full szervizre vinni. Akár ez is kibukhatott volna.
Megrendeltem az alkatrészeket. Remélem csak az eleje rohad, ahova a kerék felveri a vizet. A hátulján nem vettem még észre ilyen betegségeket. Hacsak a lepattogzott festék nem ad okot aggodalomra a rugón.
Ezt leszámítva csak a rozsdás csavarok és a lelakott burkolat ami zavar.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86641 üzenetére
Imádom ezeket a megjegyzéseidet, mindig mosolyra fakasztanak még ha nekem szól is!
-
Teasüti
nagyúr
válasz Lomha 8V #86630 üzenetére
Félve kérdezem, hogy kellene lemosni ezt így alulról? Magasnyomásúval leverethetem, de én kézzel biztos nem fogok nekiállni blokkot mosni csövek, vezetékek és vázcsövek között.
Meg eleve burkolat fedi. Üzemszerűen a burkolat nem kerül le róla, csak ha szervizelni kell.A szegény keverékkel mit lehet kezdeni? Meg mire van a lambdaszonda akkor? Dísznek?
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz runner 125 #86653 üzenetére
Sárvédőtoldat ez baromi jó ötlet és teljesen kézenfekvő! Köszönöm!
Esetleg kulcsszó rá ebay-en?
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86679 üzenetére
Akkor mit is szabályoz pontosan, ha egyáltalán? Mert amennyire én tudom éppen erre lenne kitalálva. Ha dísznek van, kitépem és félrehajítom egy szimpatikus sarokba.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Moleman #86802 üzenetére
Én semmilyen ledes lámpából nem találtam még nagy fényerejűt. Töltőfeszültség alatt mindegyik gyenge. Én nem értem. Ha a biciklimre tudok venni elemes féklámpát 1 wattos leddel, ami konkrétan kisüti a mögöttem haladó szemét (Blackburn Mars 4.0), akkor motorra miért nincs ilyen? Még egy értelmes ledes panelt se láttam eddig, amin lenne led driver (mert hagyni beesni a fényerőt elég igénytelen megoldás).
Az ebay-es indexek meg különösen igénytelen filléres kínai ipari hulladékok. Meg még be is ázik némelyik.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Leömlőbilincs lazításkor két csavar beletört a blokkba. Úgy fél centi lóg ki a szárából.
Jelenleg ázik a wd40-ben.
Ötletek?
Köszi!Mielőtt kérdéseket tennétek fel válaszok helyett: berohadt mindkét csavar a jobb szélső bilincs alatt. Kalapáccsal kezdtem és csak ezután tört.
-
Teasüti
nagyúr
Legurítottam szervizbe, srác leszívta magát, de fél óra alatt kint volt mindkettő.
Anyát hegesztett rá és lánggal melegítette a környezetét.
Mondta ne is lásson többet! 😂Na a kérdés most, hogy hogy kezeljem a csavarokat, hogy ne rohadjon be legközelebb?
-
Teasüti
nagyúr
válasz 2thletme2day #86914 üzenetére
Lefelé szoktam így járni, ha pumpálom a kart megálláskor. Baromi idegesítő.
Mindennek holtjátéka van a motoron, de a tetves váltókarnak vissza kell állnia alaphelyzetbe!
Mondjuk ritkán váltom végig a sort, csak ha váratlanul kell megállnom.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Leömlő bilincs csavarokkal szemben van vmi követelmény, vagy bármilyen megteszi a csavarboltból?
-
Teasüti
nagyúr
Felraktam az új leömlőket.
Nos...
Nem adja ki a pozíció.
Oda kéne hajlítanom a rögzítési pontokra a motor alján a közösítőt.
A dob vagy 10 centire van onnan, ahol lennie kéne.
A leömlő bilincsek nyomatékra vannak húzva, a csövek csatlakoztatva fixen. Épp csak eláll a motortól a rendszer.Azon filózom, hogy ha nagy gázon felizzítom a leömlőket, akkor melegen meg tudom hajlítani vajon ha finoman de határozottan odahúzom a rögzítési pontokhoz?
A közösítőnek úgy másfél centi kéne felfelé, oldalra. A dobbal nem lenne gond, végszükség esetén még a közösítő és dob között is tudok játszani a kötésnél.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Más.
Haver ER6 gázmarkolata körbefordul, főleg nedvesen. Erre vmi tipp?
Nekem elég idegen az a gázbovdenes megoldás, így nem tudok rá mit mondani szétszedés nélkül.
Kívülről ami látszik, hogy a gumi markolat alatt van egy szürke műanyag henger, az forog a kormányon.
Gondolom annak a szürke hengernek rögzítve kéne lennie.
Tud vki adni vmi robbantott ábrát, vagy illusztrációt, hogy az micsoda és van-e vmi kapcsolat a markolat és mellette lévő "kapcsolóház" közt? Vagy hogy minek is kéne azt rögzítenie, ami esetleg törött?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #87035 üzenetére
Úgy értem, hogy a markolatot oda forgatom ahova akarom (akár visszafele is), jön vele a markolaton lévő bovden is.
A kapcsolódoboz nem mozog.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Vannak híreim. Tegnap este szétszedtem. Alapvetően a gumimarkolat fordult körbe, de voltak gondok a bovden feszességgel is.
Törés, sérülés nincs. Ami viszont még zavar, hogy még mindig túl lehet tolni a teljesen zárt végálláson, mintha kiakadna a bovden vhol a kapcsolódobozban a könyöknél. Ilyenkor a nyitott gázt vissza se tudja húzni a rúgó segítség nélkül. Egy hirtelen teljes nyitásra viszont a helyére ugrik akárhol is csúszik ki, és onnantól megint fasza a gázreakció.
Érdekes. Összerakáskor pedig külön figyeltem, h a helyén legyen a bovden.
Mondtam ésszel bánjon vele és rendben lesz, minden más user error.A markolatot teljes felületen beragasztottam kérésre... Az előző próbálkozó is ragasztott, ami teljesen elengedett. Ezeknek a markolatoknak nem kéne feszesnek lenniük? Bringa kormánynál én pl leszívom magam, mire ráhúzom a markolatot. Motoron meg ragasztani kell?? Vicc...
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Bogyó bá' #87260 üzenetére
Az említett markolat éppen egy Oxford fűthető... Ezt te hogy raktad fel? Te is ragasztottad? Ezt így kell gyárilag? A bal oldalit pl csak darabokban lehetne lefejteni, atombiztos.
Amúgy ennek a vezetékére hittem először azt, hogy bovden. Ezért néztem nagyot, hogy milyen szokatlan megoldás.
(Nem láttam még gázkart szétszedve, meg fűthető markolatot is most először.)[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #87274 üzenetére
Holtjáték, igen. Visszahúzón sok volt.
És nem ciki.Nincs minden garázsban otthon kompresszor.
Akkor kijelenthetjük, hogy az Oxford fűthetője egy utángyártott szar.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Micsoda figyelmet kapok újabban!
Raktam bele alternatívát, sima hatlapfejű M8-at rozsdamentes.
Mondjuk nyugodtabb lennék, ha tennék alá réz alátétet. De majd pár száz km után úgyis ellenőrzöm nyomatékkulccsal.
Rézpasztával kikenve minden felfekvő felületet.
A motorom típusára nem adott találatot az Ebay. Más motor neve alatti terméket meg nem veszek úgy, hogy nincsenek méretek megadva. Meg nem is igazán tudok így keresni, random motor tőcsavarjait meg semmi kedvem átnyálazni, hogy talán ez jó-e vagy sem.
3 mm-rel rövidebb így a hasznos menethossz ami tart, mint a tőcsavar ami benne volt.
Talán nem lesz gond. Kipufogóstól hazahoztam hétfőn, éjfélig készre szereltem a motort, új leömlő, új radiátor (2 lépcsős mosással). Tegnap már újra hasítottam.
Furulyát kivettem, csak hogy teljes legyen az új motor hatás.
A kis csavarja szét volt gyalázva, úgy hogy sajnos vissza se tudom tenni jelenleg.
Megszűntek a melegedési gondok is. 108 foknál kapcsol a venti, majd egy perc se telik el mire 100 alá hűti.
Jól szuperál.szerk:
jah és le is mostam a blokkot Runner kedvéért. ...vagy ki volt a finnyás?
Meg kapott egy sárvédő toldalékot is.
[kép]
[kép][ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Javíts ki ha tévedek, de szerintem 3 mm nem sokat ront a helyzeten.
Úgy 23 mm-ről 20-ra esett vissza a hasznos menethossz.
Itt nem lehet tőcsavart kapni, 3 boltot jártam végig érte: barkács, szerszámos, és kifejezetten csavar boltot is.
Meglátom majd később, h fellazul-e.A leömlőt Ebay-en vettem, Delkevic márka 200 fontért (itt kezdődik az új rozsdamentes leömlő ehhez a motorhoz), out-of-the-box nem illeszkedett, kipufogós hajlította rá a rögzítési pontokra.
Van nálunk egy Muc-off nevű tisztítószer márka, azzal adtam neki bő nyállal.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz freelanced #87399 üzenetére
Én mikor magára hagytam a gépet amíg szabadságon voltam, ezeket raktam rá:
- Abus Victory X Plus 68,
- 1 méteres lánc, 10 mm kengyel vastagság + jóféle Burgwachter lakat hozzá.
- ponyva,
- egy sodronyzár a ponyva rögzítéséhez a kerékre.A motort beraktam a fallal párhuzamosan, a falra felfúrtam egy Oxford Bruteforce horgonyt, majd a láncot keresztül húztam a motor vázán. A ledöntött motor kifeszítette a láncot a levegőben, de annyi hely alig volt, hogy fél lábon állva behajoljak a motor és fal közé bepattintani a lakatot.
Majd mint aki jól végezte dolgát kettőt csippant a riasztó a motoron és vettem egy érzékeny búcsút.
Ennél jobban szerintem nehezen lehetne kibaszni bármelyik tolvajjal. Max ha dobermannt kötök hozzá...Úgy 10 perc volt kicsomagolni később.
Kulcs nélkül ez tuti nincs meg 10 alatt.
[kép][ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #87440 üzenetére
Nem bírtad ki, ugye?
Most már fényes, értem?!
(Jelenleg nincs olyan kívülről látható része a motornak, ami eladáskor zavarba hozna. )Ha már feketepiac, Z1000SX-ek kelendőek?
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #87455 üzenetére
Áhhh, ezeket csak dísznek vettem arra a két hétre. Tulajdonképpen a beépített riasztón kívül semmit nem használok. A lánc is utoljára a bringán volt. Mondjuk azt jobban féltem, könnyebb vinni. A tárcsazárat lehet majd viszem magammal, ha hosszabb időre akarnék parkolni vhol.
Meg jelenleg van garázs. Mondjuk a kutyaólba nehezebb betörni, mint ide. De legalább nincs szem előtt.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #87507 üzenetére
Pl mit és hol?
Megyek veszek kettőt... -
Teasüti
nagyúr
válasz runner 125 #87553 üzenetére
Angliában elég sokat látni, nagy keletje van ezeknek a retró motoroknak is. Főleg az idősebb generáció körében. Nincs olyan bolt, ahol ne lenne belőle pár darab. Szerintem rettentően drágán adják őket még használtan is. Bár aki erre gerjed...
Egyik este egy random idegen állt le velünk dumálni, kérdezte mit hajtunk és hogy ő is mekkora motoros volt régen. Kérdeztem mi ez a Royal Enfield, vmi patinás angol márka mint a Triumph? Mondta egy nagy lófaszt. Vmi indiai gyártás, bár régen mikor még az ég is kékebb volt, akkor volt vmi köze az anyaországhoz. Már nem vágom a sztorit. -
Teasüti
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #87555 üzenetére
Szóval hogyan? Milyen bukó és melyik angol boltban kerül fele annyiba, mint Magyarországon? Még mindig várom a választ a korábbi kérdésemre!
Ha én most bemegyek itt a boltba és azt találom mondani, hogy bocs srácok, ez nem ér meg 400 fontot, de 200-ért elvinném... Nem bírnák ki röhögés nélkül.
Amúgy meg az árszínvonal itt magasabb, mint otthon. Gondolom ez nem meglepő. -
Teasüti
nagyúr
válasz yodamastah #87596 üzenetére
Akkor nekem Shark fejem van ezek szerint?
Hát 700 fontos sisakot még csak nem is próbáltam.Szóval utolsó darabos kifutó modelles akciókról van szó.
Akkor ez tárgytalan.MÁS
Hol lehet arról infót találni, hogy melyik sisak mennyire hangos?
Az érdekelne, hogy létezik olyan szigetelés is, amivel nem kell füldugót hordani?
(Gyári kipuff, fejidomos motor.)[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #87552 üzenetére
Milyen a hangszóró a füldugóval kombinálva?
Hordasz füldugót?
Ha igen, akkor ordítania kell a hangszórónak, hogy vmi átjöjjön a szélzajon és a füldugón?
Mennyire kényelmes a motoros kommunikáció zaj szempontjából?
Nyugodt beszélgetési hangerő, vagy tolakodóan hangos, vagy esetleg az egészséges zajszint feletti hangerővel szólal meg a hangszóró, hogy jó legyen? -
Teasüti
nagyúr
válasz freelanced #87616 üzenetére
Hát pedig igaza van.
A ruha a motorhoz tartozik. Amíg nincs legalább egy teljes szetted, addig nem vagy alkalmas a motorozásra.
Senki nem mondta, hogy kispénzűeknek való hobbi. -
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #87622 üzenetére
Annyira gáz vagy.
Ma én is póló/rövidnadrág kombóban a melegre, csúcsidőszakra és a 30-as körzetre való tekintettel a belvárosban.
De ha ezen feltételek egyike hamis, akkor teljes harcidísz![ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz freelanced #87642 üzenetére
Akinek a sisak luxus az már pedig ne motorozzon! Szvsz.
A motorozás önmagában luxus. Nekem az első teljes szett ruhám sisakkal többe került, mint az első motorom. És semmiből se vettem prémium minőséget.
Nem mondom, hogy a motor lett meg utoljára. De talán egy-két hét alatt beszereztem mindent. Meg eleinte persze szuperóvatos az ember...Mondjuk gerincprotektorom az külön nincs. Richa kabátomban van egy D3O ami lapockától derékig ér. Kezdjek félni?
Hordjon protektoringet kabát alatt, akinek két anyja van! Kell egy full extrás kabát, oszt' jóvan.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #87647 üzenetére
u.i.: szerencsére a motorozás nem luxus!
Mondja ezt az aki mennyiért is vett sisakot?
Meg mennyit költöttél felszerelésre?Nekem speciel már úgy fél misi felé jár a számláló, és csak sisakból van váltó darabom. Kesztyűk, nadrágok, lábbelik csak típusonként egy-egy darab... Hidegre, melegre, esőre, stb.
Minden márkás, de semmi sem felső kategória.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #87649 üzenetére
Sisak egy dolog, bár azért szívesebben viselnék egy 5 csillagos sisakot, mint egy 3-ast. De mindegyik hozza a kötelező szintet...
Viszont protektoroknál azért ennél jóval árnyaltabb a kép.
Eleve szabványból/védelmi szintből is rögtön kettő van.
Aztán típusból se annyira egyértelmű a helyzet. Pl én elvből nem viselnék szivacsot, vagy szilárd műanyagot.
Aztán azon is jókat lehet vitatkozni, hogy az ütésre keményedő anyagok jobbak-e a kemény protektoroknál?
Szóval itt azért nem lehet annyival egyszerűben megmagyarázni a felárat, mint a sisakoknál.Ha már itt tartunk, van vmelyik gyártónak olyan utcai motorozásra szánt kabátja, ami alapból lvl 2-es védelmekkel jön (ütésre keményedő)? Esetleg több ponton védett, mint az alap könyök+váll+gerinc?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen