- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Valami baja van a tápomnak
- Melyik tápegységet vegyem?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
freelanced #90771 üzenetére
Eloszor is nyugodj meg, mert igy semmit nem lehet erteni az egeszbol.
Ha a motor megall, az olajnyomas jelzo lampa felvillan, mert nem megy a motor.
Hogyan allapitottad meg, hogy nincs benne olaj?
Inditozasnal mit csinal az olajlampa?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Teasüti #90774 üzenetére
Igazad van, visszaolvastam, egy masik angliai ember volt, aki nem akart cserelni villat, es megkurta a vizsgaztato. mea culpa.
Viszont a karateres villadert neked is megy a lof*sz ahova szeretned. Hogy lehet igy szimeringezni? Hogy lehet igy megvenni?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
freelanced #90778 üzenetére
Az olajos botot torold le ronggyal szarazra, ugy merd. melegen az olaj nem marad meg annyira, nem latszik ugy, mint hidegen.
Akkor megtenned, hogy megnezned a benzincsapot, hogy nyitva van-e, illetve hogy van-e benne benzin?
Nem merek viccelodni, hogy inditsd ujra...
Bogyoba ne rohogj a sarokban, segits mar neki
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
freelanced #90781 üzenetére
Igy van, kezikonyv. Forgasd, amikor csak tudod.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Laca1212 #90794 üzenetére
Szerintem tasi szar
mint egy stroke ot kapott mernok, akinek a beszedkozpontja karosodott, osszeszedetlen es osszefuggestelen, amit mond.Semmi koze az R1 hez a labtartonak, es a lengovilla honda? Ezeket honnan veszi?
Mi koze van a szekunder levego rendszernek barmihez is?
Az semmit nem tud csinalni, semmilyen muszaki problat nem okoz, es nem lehet belole semmilyen muszaki hibara kovetkeztetni.
A harom hengeres elrendezest elkonyvelni zsakutcanak, ugy, hogy semmi baja a motornak?
Mivaan?A legnagyop epic pedig a fojtoszelepszinkron.
Azt mondja, tobbet kap ket henger. Es a kozepso elkevesell, es ez a konstrukciobol fakad. Vajon meglambdazta leomlonkent, es megmerte, vagy ezt honnan veszi?
Azzal a bizonyos vakuumteszterrel, ami a szamitogepen van, - es a haverommal mi is megvettuk, es hasznaltuk annak idejen - nem lathatsz benzin-levego kevereket, csak vakuumot, azaz fojtoszelep-allast.
A fojtoszelep a henger feltolteseert felelos, ezzel szabalyozzuk az erot, a benzin-levego kevereknek mindig sztochiometeikus aranyunak kell lennie, nem azzal adunk gazt, hogy eldusitjuk, hanem hogy nem fojtjuk meg a hengert.Tovabbi szelutotte magyarazkodas: beallitotta a szinkront, majd huzogatja a gazt. Epic. Ahogy kinyitod a fojtoszelepet a szinkronnak semmi szerepe nincs. Csak es kizarolag alapjaraton van hatasa. Nem fog erosebb lenni a motor tole. Nem fog jobban porogni.
Latvanymotorszerelo, dobbenet az ember, imadom a videoit
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Teasüti #90802 üzenetére
Nem csak akkor kell cserelni fagyallot, ha retkes.
Nagyon korroziv anyag. Ha lereagalnak az adalekok, akkor szepen megesz mindent.A teloolajat is erdemes cserelni, es nem akkor, amikor szimeringes a villa, ugyanis tiszta retek szokott lenni, ami a csapagyazasnak sem tesz jot a villanal.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem gondolnam, hogy puszta hasznalattol gorbul, de ebben a szakmaban olyan nincs, hogy nincs, szoval java resze kibirja a hasznalatot
Bar egy sima 30 al elesesnel van olyan villa, ami gorbul, ahogy a vaz foldet er, es az elso kerek sulya miatt rugozik egy nagyot.Mivel a krom kemenyebb, mint a csapagyanyag, akarcsak egy fotengelynel, ezert a lagy bronz csapagyanyag fog kopni mindig, en etz-n csak azert forgattam, mert ott nem volt csapagyazas, es a krom is elkopott, nem kimelesbol
Ezzel nem foglalkoznek japan motornal.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zgospel #90868 üzenetére
Egy osszekarcolodott bukocso miatt nem pereskednek. Annak a motornak nem lett joforman semmi baja. Kb 20 al eldoles.
Inkabb nem fogadnam el az ajanlatot.Ha valoban gyorshajtott volna es 90+ lett volna, abbol kiindulva, hogy vettem olyan motort, amivel ilyen sebesseggel fikaltak folduton, villa gorbe, idomok torve, huto gorbe volt, es az ember korhazban kelt fel...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Superduke R 1290 50000 km teszt.
Az adatokkal nem untatnek senkit, szetszedes utan a dugattyu masodik gyurujenek gyuruveghezaga limiten volt. Minden mas tokeletes allapotban. Uj gyuru utan mehet ujra.
Vesztesegmeres, elotte-utana, elso henger-masodik henger:
3%-3%; 4%-3%Loero elotte-utana:
169Le/ 138Nm 8200Rpm
168Le/ 139Nm 8100RpmHasznalatra utalo gumi-fek- lanccsere:
4503km - uj gumi elol-hatul Dunlop Sportsmart2
11 760 uj gumi elol-hatul Dunlop Sportsmart2
19 711 uj gumi elol-hatul Dunlop Sportmart2
21 300 elol uj fekbetet
23 800 lancszett csere
23 968 uj gumi elol-hatul Bridge s21
30 594 uj gumi elol-hatul conti sporr attack3
37 300 elol uj fekbetet
39 440 uj gumi elol-hatul dunlop roadsmart3
40 550 futomukarbantartas
46 670 uj gumi elol-hatul pirelli diablo rosso III(Kiindulva a nemet kozlekedesembol, Kb 6000 utan kopott el nekem is a mez m7RR sok turaval, nem eppen utlegelos, de nem papa tempoban sok 200+ nemet autopalya.
Versenypalyahasznalatot nem sokat kapott, leginkabb turatempo, vagy autopalya. Nem egy sportmotor hasznalat, igy ennyit boven ki kell birnia ilyen tempo mellett)Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Grillo #90884 üzenetére
jah. errol a szoporollerezesrol az jut eszembe, amikor a laikus haverom mindig azt mondta nekem, ha vettem egy magyar hasznaltmotort, hogy en milyen szerencsetlen vagyok, allandoan a szarokat fogom ki.
mivel en eszrevettem azonnal, mivel van hiba, es zokszo nelkul csereltem alkatreszt, szamara ez ugy jott le, hogy allandoan kolteni kell a motorjaimra.
a kulonbseg annyi, hogy o meg soha nem fekezett egy normalisat a motorjaval amitor roppanhatna a nyakcsapagya, amit amugy se hallana meg, mert egy laikus, illetve szetereotipiakkal van tele a feje. pl hogy egy motort lehet uzemeltetni tobb even keresztul, rakoltes nelkul.
annyiban igaza van, hogy valoban lehet igy uzemeltetni, ha igenytelen, vagy hozzanemerto vagy, es azt hiszed, van olyan motor, amit ugy csinaltak meg, hogy nem kopik.meg ugye mindenki hulyenek nez, ha melyen a szemebe nezel, es elmondod neki, hogy mit csereltel ki, hany km alatt. mert 100 e km ig ha valamit kolteni kell valamire, vagy esetleg megrosszabb- hozzanyulni a blokkhoz, azzal valami nem stimmel - ez van nagyjabol a laikusok fejeben, a tobbszor emlitett magyar szakujsagok altal kozzetett torz tartostesztek miatt is.
amint raultem a az ismeros motorjara, elkezdtem sorolni, hogy hirtelen mit vettem eszre, mi log, mi szar. az ember osszetort nehany percre, de nem tudta befogadni az informaciot, igy ledobta az ekszijat az agya, es barmikor el tudom vele kezdeni ezt a vitat ujra es ujra
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Teasüti #90888 üzenetére
Mert egy japan motor nem romlik el.
Laikus szemmel 100 ezret ha valamibe nem tudsz belerakni az egy szar.
Amit egyebkent nem lehetetlen fodarab csere nelkul, de ahhoz ugy kell menned vele, mint egy etz vel. Baromira vigyaznod kell ra.Tehat hasznalatfuggo. Olvastam jopar palyazos topikot is. 40-50 e kmnel szetszedett blokkokban mar fotengely es hajtorud csapagyakat kell cserelni, amit nem hallasz meg, es sehogy nem allapitod meg szetszedes nelkul. Ezt hogy emeszti meg az ember, aki olvassa a 200e km es tartosteszteket?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Teasüti #90895 üzenetére
Nem, akkor sem biztosan.
Csak az en motorombol induljunk ki. 21e km nel mar vezlancfesz cseret kellett csinalni, es a vezlancfesz mar az 5. verzio volt!
Volt akinek osszekocolta a blokkot.
Regebbi motorokon horror atalakitasok voltak, pl hayanal be kellett vezetni csovel kivulrol az olajat utolag a vezlancfeszitobe. Szanalmas.Azert valasztottam ezt az elso generacios sportmotort, mert utananezve a legkevesebb dolog tud kijonni, elso generacio ellenere, illetve a legkevesebb visszahivasa volt ilyen arban, evjaratban, teljesitmenyben.
Nalam egy kabelkorbacs csere volt a fenyszoronal gariban, amit ha nem cserelnek, akkor elolvadhat a csatlakozo hibas kontaktja miatt a fenyszoro muanyaga. Kb 2000 euros kar tud lenni, ha valami hozzanemerto ugy hagyja.
Hengerfejes tud lenni, (ezesetben a hengerfej tomites ereszt at) es termeszetesen a klasszik japan fene a fesszab generator. Kesobb volt egy masik visszahivas fokabelkorbacs cserere, csupan 1600 eur, ugyanis megnovekedhet az ellenallasa ami megzavarja az ecu fele valamelyik szenzor jelet, es ingadozni fog az alapjarat. (Nalam hideginditani kell hosszabb ideig, valszeg ehhez hasonlo kabelkorbacs hiba miatt, de ezzel nem akar senki semmit kezdeni, gyakori jelenseg, es leszarjak. Orvoslasa folyamatban nalam)Amugy pl a masik kedvenc motorom (nem szarkazmus) sc 59 elso generaciojanal szethullo kuplung, vizcsobilincsek teljes csereje, gyurucsere, tobb valtofokozat kiesese jellemzo, de nem ritka a teljes blokkcsere, illetve a nemet cbr forumon horror tortenetek kozott elszakadt egy felhasznalo olajpumpalanca, aminek nagyon orult. Valamivel robb, mint 3000 eurbol megoldottak. Nem garancialis szerviz keretein belul. Generator fesszabot nem kell emlitsem.
Csak utana kell olvasni egy kicsit, hogy az ember ne legyen tajekozatlan.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Grillo #90898 üzenetére
Nah akkor szati is atment debilbe, jolvan, orulok.
Gondolom kaptal eletvezetesi tanacsot is a rotakapa melle, ahogy az szokott lenni.
Szeklevego hogy van hatassal a benzinellatasra?
Nem kipufogogaz megy a legszurobe inkabb ilyenkor, amitol leall? Max ez lehet, annak nincs koze a benzinhez.Aszaloseknak is jar a pontlevonas.
Sok mindentol allhat leleginkabb arra gondolnek, hogy nem lett elharitva tovabbra sem az eredeti hiba. Ami passz, hogy mi. Ha megragadt volna, akkor kompresziora igen nagy hatassal lenne, gyenge lenne, es olajat enne.
ez a rengeteg szakember javareszt a motor elsodleges hibaja, en ha szerelo lennek magyarorszagon, akkor komuvesdekoltazzsal guggolnek a motor mellett, az alkatreszek a kutya rongyara lennenek kirakva, es ramomdanam hogy nem lehet megcsinalni, mert olasz. Az meg ilyen szar.
Esetleg csinalnek egy videot a facebookra, hogy kb 20 000 ember tudja meg, nem en vagyok a bena, hanem ilyen szarokat gyartanak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Grillo #90906 üzenetére
ertem. egy vakuumon van a benzinpumpaval. tehat ha atereszt ott a membran, akkor meg kipufogo gazt is sziv onnan, illetve megszunik a vakuum.
ha le volt kotve, azt jelenti, hogy az Y csatlakozas, egyik fele megy az uzemanyagpumpaba, masik a szeklevegohoz, ez az Y elag nem volt ott, hanem egy cso ment a szivattyura, es kesz?
(mondjuk szerintem eleg koltseghatekony javitas)
nalam volt egy ilyen scara , 30e km volt benne, a vezlanccal, feszitovel nem volt baja ilyen futasnal, csak az egyik szelephimba gorgoje volt oda.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
dellfanboy #90908 üzenetére
Nincs azzal a fenyszoroval baj.
A kepen szereplo motor van megsvedelve.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Grillo #90917 üzenetére
Az oreg volt a gyakorlati oktatom, ismerem elegge. Az a baj vele, hogy oreg szaki. Hogy ugy mondjam, ki kell erdmelni a figyelmet
Megmorogja az idegeneket, mint a ven kutya amelyik mar rosszul lat.
Szerencsere nem egy olyan klasszik oreg szaki, aki vaskalapos, tajekozatlan markabuzi, es le van ragadva 80 ban, tudod a fogatlan ficko, aki leg olajnal tovabb nem lat.Aszalosnak rettento nagy szakertelme van. De hogy honapokig varni kelljen ra, az nem jarja.
Ezt a kipufogo dolgot nem ertem pontosan, 2T nel ez a problema fennall, mert at kokszosodik az elegetett olajtol, szeklevego rendszerrel joval kesobb fog elkokszolodni, de 4T nel?
Erdekes.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
demars #90924 üzenetére
Egy taxisba mentem bele igy, mert a fonokom leapolta az egesz gumit, csak nem szolt errol, es ki kellett mennem probakorre a szivatobajos 125 os 4T eladasra szant robogoval
A taxis annyit mndott, mikozben alltam fel a foldrol: gratulalokNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
velemenyt termeszetesen formaltam, de az az idoszak, amig ott dolgoztam, olyan volt, mint amikor fiatalon elkezdtem a motorozast, mindig bele kellett keveredni valami zurbe, es menekulni a rendorok elol, ami volt hogy nem sikerult.
ez egy hetkoznapi dolog volt, szoval kb kirohogott.
dejo hogy leleptem onnan, es az egesz orszagbol. kicsit nyugodtabban telnek a napjaimNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #90936 üzenetére
mivel ertett a motorokhoz, nem fikazott semmit.
azt a hozzanemertok csinaljakNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Teasüti #90974 üzenetére
De hogy van szived ilyesmit csinalni?
Muszaki ember reven?
Ugy ertem, ha megnezed a robbantott abrat, lathatod, hogy a feszito hogy nez ki. Egy sin, aminek vas alapja van, de muanyag boritasa. Ha en nekifogok ilyennek, egyszeruen nem tudok csak talalomra egy masik feszitot berakni, mindenkepp meg kell neznem hogy mennyire van oda a lanc. Mert egyszeruen nem tudom elviselni, ha valami szar, es igazabol semmit nem csinaltam vele, csak elkussoltattammert paraszti jozanbol ha mar tulnyult a lanc, akkor nem fog jol mukodni. kesik a vezerlesed. A muanyagot, alakja szerint meg fogja enni valahol a lanc. A vezermutengelyek fogaskerekeit is lehet cserelni a lanccal egyutt, ha igy hasznalod. Szoval ha en igy osszeraknam, baszna az ideg, mert tudom hogy szar.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Teasüti #90987 üzenetére
Feszitoket ugy csinaljak meg, hogy ne kelljen celszerszam. Hogy a legkepzetlenebb leghulyebb szerelo is be tudja rakni. Ott valamit beneztel. Nezz par yt videot, es vilagos lesz.
a yamaha csinal olyan feszitot, amit osszenyomva ad el, es ha kipattintod elmeletileg celszerszam kell az osszenyomasahoz, de a celszerszam sem mukodik a jelenlegi 5.0 as feszitomnel (de lehet mar 6. verzio, fene se szamolja)
Csak ugy tudtam osszerakni, hogy a nagymenetet beolajoztam, hogy kisebb legyen a surlodasa, de a patront meg elmostam fektisztitoval, hogy megtapadjon rajta a menetesszar, hogy csavarni lehessen. Mindegy, bonyolult, nem tudom elmondani, a lenyeg hogy kurvaokos voltam, hogy ezt kitalaltam, egy ilyennel egy tasner tuti lemenne az agyarol. Akkora kiraly voltam abban a nehany masodpercben, amikor mukodott az, amit kitalaltam, es osszenyomtam a feszitot. Ezeket a kis apro dolgokat szeretem ebben a szakmaban.Jah es valoban, at tudnak baszni motorral, mert ez nem a szagolunk, fulelunk termeszetgyogyaszat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Fertotlenitsuk le ezt a semmirevalo savazast, mondjuk egy masik ember savazasaval!
Egy kicsit visszatekintettem taschner munkassagara, a sportmotor motorszereles topicjaban, (veletlenul bukkantam ra) ahol kiderult szamomra, hogy tasi azt hiszi, a konektorbol (ertsd amibe a szamitogepet bedugod. Meg a monitort, meg a mobilod toltojet) EGYENARAM jon, es tovabb rontotta helyzetet azzal, hogy egy allandomagneses motor fesszabalyzoja helyere egy gerjesztotekercses auto fesszabalyzojat tette, es azt allitotta, hogy mukodik! Holyfuckinshit
Oke, nagyon belterjes poen, elismerem, aki nem ert a villtanhoz, annak ket szoban: EZ HULYE... leesett az allam hogy ennyire nem vagja az ember a villamossagtant, es ez kuld el a picsaba embereket
Nah hat ezen is jot rohogtem, felviditotta a napomNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Teasüti #90995 üzenetére
Esetleg jo hazi feladat lenne megmerni a gyari feszito rugoerejet es ezt az erot kiszamolni a manualis feszito menetesszarjara, hogy hany Nm el kell meghuzni. Ha unatkozol
A gyari feszitod meddig volt kinn? Elszinezodesbol latod.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Teasüti #90997 üzenetére
Jo, elhanyagolhato surlodasi tenyezo. Mindig azt talalod ki, hogyan nem lehet, egy kb szamot akkor is kapnal, amivel elorebb vagy. Lusta vagy
De kb mindegy, ne csorogjon be, az a lenyeg.Ami feltunik nekem, hogy ez nem 14 eves feszito. Valami ilyenre gondolok Tokeletesen lehet latni, ilyen regi alkatreszen meddig ment ki, itt nalad semmit nem latni. Ez mar nagy valoszinuseggel nem a gyari feszitoje. Amikor legeloszor szetszedted akkor sem lattad rajta? Olajlerakodas is segitene ilyenkor.
(Mondjuk sejtheto volt, ennel a tipusnal is 30e km kornyeken kijon ez a baj)
Csavaros tipusu feszitot meg igy is le tudod ellenorizniAz a kereszthorony azert van a felhuzocsavar tetejen mert valoban van egy stopper tool hozza. Viszont mi lenne ha siman belecsavarnal egy csavart, ami megfogna a felhuzocsavart? Igy nem kell celszerszam. Ezt probalnam ki.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Teasüti #91006 üzenetére
Igen, ezzel kezdtem, hogy allapitsd meg, mivel van a baj. A lanc nyult meg, es a feszito teljesen kinn van, ezert nem fesziti, vagy a feszitot visszanyomja a lanc: lasd a linket, amikor a csavarhuzot mozgatja a felhuzocsavar. Akkor a feszito kuka.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
z123456789 #91031 üzenetére
Hatso fek fofekhengerenel van a kapcsolo, valszeg egy rugo vegen. A fekkar huzza a kapcsolot ezzel.
Ha meghuzod ezt a rugot, es eg a feklampa, akkor beallitas. Egy anyaval kell lekontrazni valszeg a magassagat a kapcsolonak, legalabbis a legtobb motoron igy van. Ne bonts idomot. Elsokent ezt neznem meg.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Dobbenet, hogy ennyien kozuletek kimentek a nemet autopalyara a vegsebesseget kiprobalni
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mike- #91088 üzenetére
Tobb magyarnyelvu markatopicban (emlekezeteim szerint legalabb 4 ben azok kozul, amiket olvastam) azert adta el valaki a sportmotorjat, mert nem ment 270-80 nal tobbet, mig a tobbiek a forumban azt mondtak, az oveik akasztjak a 299 et...
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
baboss #91150 üzenetére
Mert egy leg olajosban cserelsz 4 tuszelepet a karbiban darabjat 40 ezerert az aztan jo olcso. Meg egy kikopott fojtoszelep, amitol falsot sziv mindig, es egesz karbisort cserelsz, az is peldaerteku sporolas. Az elobb felsorolt koltsegek eleresehez nem kell 100e km. Joval kevesebb is eleg.
Semmi koze a leghutesnek meg a vizhutesnek a megbizhatosaghoz. Injektornak plane nem. Ja de! Az injektoros mindig be fog indulni, a karbissal jatszani kell.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok