- OLED TV topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Táp ventilátor csere
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- Androidos tablet topic
Hirdetés
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
A Zéé
addikt
válasz tboy93 #127913 üzenetére
kis hülyeségek, amik inkább esztétikum béli dolgok, de nekem azon a sima "zártszelvény" hátsó lengőkaron, a hagyományos első teleszkópokon, meg az első henger kipufogócsövén, az olajszűrőn, meg a bal oldalon a vázon kívül elvezetett hűtőcsövön mindig megakad a szemem, hogy ezek de ronda és olcsó megoldások.
Ezek mondjuk egy Ducati Monsteren mind nagyságrendekkel szebben vannak megoldva, cserébe az áruk sem ugyanannyi...Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
-
A Zéé
addikt
válasz gergo5991 #128693 üzenetére
Öcsémnek azt mondták, hogy egyértelműen nehezebb, mint a régi. Aki 0 tapasztalattal megy neki, és a rutinpályán ül először motoron, annak nagyon nem elég a 10 óra, akinek már van valami korábbi kategóriás tapasztalata, az azért fel tud készülni a rendelkezésre álló időben rá. A régieket én a második dupla óra végére már simán le tudtam motorozni
Ha minden jól megy, akkor a héten meglesz az albérlet, aztán utána beiratkozok kategória váltóra, szóval pár hét és tudok majd mondani gyakorlati tapasztalatot is.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz fattyu #128914 üzenetére
Mi eddig 1x ütöttük el őzet, nyár végén fényes nappal. Bár akkor már ment az üzekedés, lehet, hogy nem volt akkor beszámítható állapotban.
más: tud valaki olyan tracker appot, ami normálisan működik zsebre rakott telefonnal is? RBikert próbáltam, 3 alkalomból sikerült rögzítenie összesen 700 méter megtett távolságot, de azt is az indulás utáni 45 másodpercben, aztán semmi. Ahogy megálltam a ház előtt, azt megint rögzítette, és ennyi. A közte lévő 100km-ből és 1,5 órából semmit.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Topiccsendőr #128926 üzenetére
Köszi, rájuk nézek!
#128927 Burt1793
Nálam elsőre semmit nem rögzített, bármikor amikor megálltam, és ránéztem a telefonra annyit írt, hogy a rögzítés szünetel. Másodjára engedélyeztem mindent neki energiagazdálkodásban is, ugyanúgy nem történt semmi. Eszembe jutott, hogy mivel gyári flip tokom van az A40-hez, ami kikapcsolja a kijelzőt, ha becsukom lehet, hogy az a baj. Most direkt nyitva raktam zsebre, így sikerült neki a 43 másodpercet rögzítenie.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
-
A Zéé
addikt
válasz almos94 #130146 üzenetére
Én 186 vagyok, első generációs 125-ös Duke van, én olyan 3-4 órát tudok elücsörögni rajta. Utána a térdem kezd fájni. A seggem egész jól hozzáedződött már.
Dobozolni cink sztem, vagyis inkább kicsikét lehet csak rárakni. Összefoglalóban ha megnézed a képemet, ott egy 7 literes táska van az utasülésen, az kb pont akkora, mint az ülés. A gyári tartókonzol is az utasülés felett van, szóval vagy doboz, vagy utas Az ilyen 20-30 literes dobozok, meg kilógó konzolok meg szerintem böszmén néznek ki rajta.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #130609 üzenetére
Az az autósiskolás Honda Dio, amin az első smkp-s rutin órámon mentem, az ennyit tudott, meg amikor a Piaggio NRG-t vettük az első 1000km-t így kellett letolni vele... 40 fölé csak hátszélben, lejtőn lefelé ment. Aztán az 1000 km után a hivatalos szerviz maga "javította meg"
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #130707 üzenetére
Ez hol volt hirdetve? Mert ha tudtam volna róla, elmentem volna
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz tboy93 #130822 üzenetére
A kerülés sztem hagyjátok ki, ha csak nincs valami konkrét cél a déli parton, de akkor is inkább kompozzatok át Tihanyból. A déli part végig egyenes, és be is van épülve, kb annyira érdekes, mint az autópálya.
Északi parton Balatonfüred-Balatonszőlős-Tótvázsony-Nagyvázsony-Vigándpetend-Kapolcs-Monostorapáti-Tapolca-Gyulakeszi-Köveskál-Zánka-Balatonakai-Dörgicse-Vászoly-Pécsely-Balatonszőlős-Balatonfüred kört menjetek inkább. Az út eegsz jó minőségű, sok helyen idén húztak új aszfaltot, dimbes-dombos-kanyargós, néhol egészen pazar kilátás van a Balatonra és maga a környék is hangulatos. Ha esetleg bírjátok idővel és seggel, akkor ellenkező irányba is ugyanezt a karikát meg lehet csinálni.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz tboy93 #130834 üzenetére
jaja, ez jóféle. Tapolca-Keszthely közti rész nem túl izgalmas, Várvölgy-Keszthely szakasz eléggé vacak is. Szépkilátó tényleg megér egy megállást, aztán utána az a jó, hogy bementek a Káli medencébe. Idén a Tour d'Hongrie miatt elég sok részt újra aszfaltoztak. Azt a szakaszt szeretem nagyon. Sok kis kanyar-dombocska, és néhol több kanyart is belátni előre. Hétvégente motoros-motorost ér.
Vászoly-Pécsely közt is vannak tök új szakaszok, a kanyarfotósok szoktak arra tevékenykedni hétvégente.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Viiktor1989 #131084 üzenetére
Én így nézek ki, nem mondanám erre sem, hogy annyira összepasszol a motor és a ruházat :D
Egy cruiseren az egyrészes bőrruha vagy a sportmotoron a rohambili meg az ujjatlan bőrmellény már zűrös, de egy nakeden, túramotoron sztem nagyjából minden elmegy.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz #56573440 #131339 üzenetére
"Most emelik 1.5-re es lázadás van, hogy ez túl sok hely, ennyire nincs szükség... Ugye..."
Az a helyzet, hogy ha beruházói oldalról nézed, akkor tényleg nincs rá mindenhol ekkora igény új építésűeknél, vagy legalábbis ez a szám körzetenként nagyon eltérő tud lenni. Előző munkahelyemen 2 társasházat építettünk VIII kerületben a Rákóczi tér vonzáskörzetében, és mindig maradtak eladatlan parkolók. 23 lakáshoz 14 beálló volt (és fizetett a cég 9x2 millió helymegváltást), 11-et vettek meg lakók, 3 meg külsősnek. 30 lakásosnál 18 beálló volt, (amiből 12 parkológépesíthető, így papíron megvolt a kellő beállószám), és 3 eladatlan lakás + 5 pakolóhely volt, amikor eljöttem a cégtől. Szóval mindkét esetben a valós igény inkább 0,5 beálló/lakás volt, nem 1,5...
Most Zalaegerszegen építek társasházat a város egy külsőbb részén, ott 22 lakáshoz 22 fedett és 11 nyitott beálló van, ez most úgy tűnik nagyjából ki lesz használva, de még itt sincs még egyelőre annyi beálló eladva, mint amennyi lakás, szóval még itt sem értük el az 1 parkoló/lakás arányt.
.
Az a nagyobb baj, hogy több tízezer olyan régi épület van Bp-n belül, amihez 0 beálló/lakás van, hiába lenne a valós igény kb. 0,5 beálló/lakásra, az is iszonyat mennyiségű megoldatlan parkolóhely.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz seller007 #131352 üzenetére
Benn a városban nem sokkal jobb. Viszont ha az agglóból jársz be és esetleg forgalmasabb főúton vagy autópályán is kell haladni, akkor kell a plusz erő, és rugalmasság. 125-el is el lehet simán járkálni, én is akkorával járok jelenleg, csak tudni kell a korlátait. Autópályára pl. eszedbe se jusson felmenni ekkora járgánnyal, meg a főúton is ciki, amikor 70-80-ról már nagyon meg kell gondolni, hogy tudsz-e előzni.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #131495 üzenetére
én KTM-et, Ducatit nézegettem willhaben-en, és rendre drágábbak, mint itthon.
Tavaly is, és idén is úgy láttam, hogy pont ilyen július környékén volt a legnagyobb a hahu-n. Ami nyár végéig nem kerül eladásra, az általában tavaszig ott marad, nem nagyon változik a kínálat.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz fattyu #131720 üzenetére
17 éve vezetek, évi 20-30k km közt, ez idő alatt 3x igazoltattak -abból 1x robogóval voltam!-, 1x fújattak csak szondát.
De az a 2 autós igazoltatás is olyan volt, hogy az egyiknél teljes autópályás megállítás volt és mindenkit igazoltattak a rendőr tanoncok, egyszer meg nem tűnt fel nekik (vagy csak leszarták), hogy a menetlevél nem A. Zoltánra, hanem Cs. Szilárdra volt megírva...Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz GTVili #132104 üzenetére
Én csapatom a rutinpályát, szerdán vizsga. Október 28-án meg forgalmi vizsga, ha engedi még az időjárás.
Ha már rutinpálya: ez az újfajta rutinpálya valóban technikásabb, mint a régi volt, de szerintem élvezetesebb is, mert dinamikusabb. Elég jól belekényszerít a stabil gázzal, hátsó fékkel történő manőverezésre, ami jó. Jobban kell, hogy dolgoztasd és merd dönteni magad alatt a motort, ami szintén jó. Amit kicsit hiányolok belőle az az irányváltásoknál indexelés, meg amit a régi 1-es pálya tanított, hogy nézz mindig magad mögé is. Ezeket nem kéri. Pálya elején, indulásnál egyszer indexelsz, hátranézel aztán ennyi. Maga a pálya is több összpontosítást követel, ezzel elég sokan kínlódnak is, mert könnyebb bóját téveszteni.
Összességében szerintem jobb motorkezelést tanít, mint a régebbi.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz boost #132175 üzenetére
Ugyanebben a dilemmában vagyok én is. 186 cm, nagyonmax 70Le körüli, ne sor2, vagy sor4 blokkal, de igazából egy A2 teteje is lehet, hogy elég lenne még 1-2 szezonra...
Duke-om van most, csak 125-ös. 2-3 óráig jó, utána kezd kényelmetlen lenni. Viszont kicsi, könnyű, nagyon jól lehet vele kanyarogni. Hasonlót tud a BMW G310R, amikor átültem rá a Duke-ról ugyanaz az érzés volt, csak az meg az A2-t sem használja ki teljesen.
Hozzá képest az ER-6N, amivel én megyek egy tohonya kelletlen dög, úgy kell bebírkózni a kanyarba.
Monster nekem is szívem csücske, mondjuk nekem a büdzsé és a szimpátia a 696-ot engedné meg, attól viszont kicsit tartok, mert kevés helyen tudják jól karbantartani, és esélyesebb, hogy valami lelakott, nem megfelelően karbantartott példányt fogok ki, mint jót....
Ott van még a KTM 690 Duke, ami kicsit otromba az 1 henger miatt, de állítólag sokkal játékosabb, jobban kezelhető, mint a többi hasonló méretű motor.
Japánból pedig a Suzuki SV650, vagy az SFV, amelyik tetszik. V2, 75 lóerő körüli gépek, de felszereltségben talán azok a legalapabbak mind közül.Nekem valószínű ebből a négyesből lesz tavasszal a választás.
390 Duke vagy SV650 lenne a legracionálisabb, de nem biztos, hogy azt kellene választaniJust a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz dellfanboy #132184 üzenetére
saját hülyeség, de nem kell, hogy sima járású, kifinomult legyen. Azt szeretném, hogy rázkódjon, zörögjön, érezzem, hogy jár alattam a gép. Sima járású járműnek ott van otthon a dízel, meg a benzines Focus.
A szezonban átlagosan 2 hetente egy délutánt van időm motorozni, és nem úgy néz ki, hogy jelentősen javulna e téren a helyzet. 90%, hogy nem a következő 2-3 évben fogok Balkán túrákra járni, vagy végigcsapatni az A8-on Dubrovnik-ig. Ha nem tudok 200-al menni, nem zavar, stabil 120-130 utazó bőven elég, és az az igazság, hogy a kanyarokban sem a motor jelenti a szűk keresztmetszetet még most sem. Mindig egyedül megyek (párom kategorikusan kijelentette, hogy nincs olyan isten egy vallásban sem, aki rá tudná venni, hogy felüljön bárki mögé motorra), tehát egyáltalán nem kell az, hogy 2 embert kényelmesen vigyen, és pihentető legyen, épp ellenkezőleg. Fárasszon el, rázza ki a vért az ujjaimból, de érezzem, hogy él a gép.
Ezzel nem azt mondom, hogy sorkettes, sornégyes motorral nem lehet baromi jókat motorozni! De én kicsit máshogy akarom jól érezni magam, és van erre kéthetente 5-6 órám. Az élet minden területén próbálok racionális lenni, néha még túlságosan is, de a motorozást én nem így akarom kezelni Lehet, hogy 5 év múlva mást mondok, és mást keresek, de most még nemAz első generációs 690 Duke, tudom, hogy túl nyers, valószínű sok lenne már az is nekem is. 2012 utániakat nézegetek, azokon sokat javítottak állítólag. Később, asszem 2016-ban megint új blokkot raktak bele, az még simább.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz bacus #132193 üzenetére
akkor úgy mondom, hogy ha beragadok egy 80-al szüttyögő jármű mögé, akkor azt biztosan, és gyorsan meg tudjam előzni. Ehhez valóban kellene az, hogy tudjon 150 körüli véget, és stabil 120-at, kb. bármikor. Ez a legnagyobb bajom most is a kis Duke-al, hogy ezt már lakott területen kívül nem tudom bármikor megejteni.
Methionyl
hát én imádnám, ha mennénk együtt, volt kollégámék annyi ilyen spontán kirándulást tolták együtt, mindig is irigyeltem őket érte. De sajnos ő nem ilyen. Bátyja 20 éve motorozik, mögé sem ült fel sosem.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz boost #132366 üzenetére
"Persze ilyenkor van sok."
Vagy nem. Van pár hirdetésfigyelőm, és kb. napi szinten nézegetem az új hirdetéseket.
696-ból július környékén volt olyan időszak, amikor 20+ volt fenn. Most van 8.
390 Duke-ból 30+ volt a csúcs, mondjuk abból most is van 24.
Egyedül a 690 Duke az, amiből több van most, mint 3 hónapja, de akkor abból 2 volt, most 5Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz tboy93 #132376 üzenetére
tavaly is hasonló volt, csak akkor még a 125 Duke volt benn a figyelőben. Március-április körül volt egy felfutás a hirdetésekben, aztán nyár elején szinte semmi, nyár közepén dömping, aztán szépen lencsengés ősz végéig. Nagyjából ezt a mintát vélem felfedezni idén is az előbb említett típusoknál. Amúgy van olyan motor, ami tavaly tavasz óta hirdetve van folyamatosan...
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
halihó!
Hétvégén megyünk öcsémnek megnézni egy asszem 2018-as CB500F-et.Van ezeknek a gépeknek valami olyan nyűgje, amire esetleg különösen érdemes lenne figyelni?
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz pietrrr #132896 üzenetére
Szia!
Tavaly "elborult" az agyam, és mindenképp motoros jogsi kellett. Mivel tudtam, hogy év közben költözni fogok, ezért a B125 lett, hogy beférjek idővel. Ez még a Covid előtt volt. Idén pedig megcsináltam az A korlátlant.
Összeségében a tapasztalataim: Nem lesz olcsóbb, mintha egyből A-ra mennél, viszont sokkal több macera.
B125: minimum 10-12 órát szánni kell, még akkor is, ha van motoros tapasztalatod. Az új rutin pálya nem olyan, mint a régi, hogy 2-3 óra alatt betanulod mind a 3 pályát. Csak a körözésre rá kell szánni 1-2 alkalmat, hogy megérezd hogyan kell jól csinálni. Bp-n belül vezetni vizsgának megfelelően nehéz, ha van pár év ottani rutinod. Minimum 4-6 óra kell hozzá, mert amikor mögötted a vizsgabiztos, nagyon nem úgy kell vezetni, mint a hétköznapokban. Én 2x buktam fenn Pesten, mindkétszer kis apró hibán, és ami a mindennapokban is megtörtenik bárkivel, de vizsgán automatikus bukás... Összességében 14 órát vezettem, és 3x vizsgáztam, mire meglett az A1
A1-ről A korlátlanra váltás: Újra kell a rutinvizsgát is csinálni, nagymotorral a karikázás még nehezebb, mint egy 125-össel. Nem gondolnád, pedig igazából de. Nem mindegy, hogy egy 100-110 kilós motort kell bepörgetni, vagy egy 160-170 kilóst. A motor ereje is legalább 6x-7x akkora, nem úgy viselkedik, mint egy 10 lovas A1-es iskolai motor. Nekem arra megint kellett 10 óra. Rutin után forgalom, asszem 10 óra a minimum, amit le kellene vezetni, én 6 órával letudtam ezt a részét, mert nem volt szokatlan a motorozás, egy év alatt letekertem több, mint 5k km-t a 125 Duke-al. Nekem a kategória váltás kijött 16 óra alatt, Zalaegerszegen csináltam elsőre ment hiba nélkül mindkét vizsga.Nagyon fontos infó, hogy a 2 év úgy érvényes, hogy a sikeres A1-es kresz vizsga időpontjától indul a 2 év, és annak a lejártáig kell megszerezned az A korlátlan sikeres forgalmi vizsgáját is...
Ha a korod engedi, és nincs semmi olyan egyéb dolog, mint nekem volt, akkor egyből A korlátlant kell csinálni. Azt a 28 óra kötelező vezetés alatt be lehet gyakorolni simán (öcsém is megcsinálta idén), egyszer kell végigjárni a rutinpályát, és egyszer kell forgalomban vizsgázni... Nem lesz kevesebb vezetett órád a lépegetéssel sem.
ezt már csak offba: ha a jogsi ára miatt aggódsz, akkor lehet, hogy bele se kellene kezdeni, mert egy alap motoros ruházat és védőfelszerelés legalább a jogsi árának duplája lesz...
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Pfiucska #132908 üzenetére
Én G310R-el mentem az első 2 alkalommal. Az nagyon könnyen terelgethető kis gép, majdnem olyan, mint a Duke. ER-6n volt a nagy motor, az egy nehéz, tohonya dög a Duke, meg a BMW után. Az elején nagyon nem akart kanyarodni alattam. A 2. alkalom végére már simán letoltam azzal is 5-7 kört a bóják közt. Tőlünk így kértek az oktatók, hogy ne csak túléljük valahogy azt a 2 kört, hanem érezzük is, hogy mi miért történik ott, ezért amíg nem ment irnyonként az 5 kör egymás után, addig nem mentünk fel a pályára.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #133282 üzenetére
tantermi oktatást sztem kb. bármikor lehet csinálni, a rutinpályához/forgalomhoz meg elvileg valami határozatot adnak ki központilag az időjárás függvényében, hogy mikortól lehet csinálni. Legalábbis most ősszel így volt, hogy mindig 1-1 héttel tolták ki, hogy meddig lehet vezetni.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #133287 üzenetére
MIkor csináltad az A1 kreszt? Mert az A1 kresz vizsga időpontjáig meg kell szerezni a sikeres forgalmi vizsgát is,. kategóriaváltásnál.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz LógaGéza #133299 üzenetére
Én vezettem egy sráccal, aki sok év motorozás után egy balesetezett, aztán kapott egy büntit is a rommá tört motor mellé is, szóval beiratkozott jogsira, hogy akkor már letolja. Kinn a forgalomban nem volt gondja, de a rutinpálya az nagyon nem akart menni neki az elején.
Most kategóriavaltónál én sem vezettem le az előírt óraszámot a forgalomban. Mondjuk rutinra meg több ment, mint az előírás, szóval összeségében ugyanannyit vezettem, mint kellett volna.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Zsírkrétamen #133434 üzenetére
igen, a sikeres A1-es KRESZ vizsga időpontjától számított 2 éven belül sikeresen teljesítened kell az A korlátlan fogalmi vizsgát is.
A KRESZ vizsga időpontját az iskolád le tudja kérdezni, szerintem más nem nagyon tudja.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Zsírkrétamen #133437 üzenetére
Ezt, hogy mikor kezdheted, sajnos nem tudom, az nem érintett már, az A1 kategóriaváltó viszont igen. Ezt ezért tudom biztosra.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Zsírkrétamen #133447 üzenetére
itt, itt és itt leírtam az élményeim róla
Ennyi idősen már tuti kihagynám az A2-t... A Korlátlan jogsival is lehet gyengébb motort vezetni, míg ellenkező esetben annyira nem célszerű.125 Duke van jelenleg, és 2017 utáni 390 Duke, vagy 2013 utáni 690 Duke lesz a következő, ennek az eldöntése majd a következő pár hónap feladata lesz. Az ész és a pénztárca azt mondja, hogy bőven elég lenne a 390 is, mert még ahhoz sincs meg a kellő tudás, de a 690 meg szimplán izgalmasabbnak tűnik. 390-et most vett öcsém, azt majd jól kipróbálom, egy 690-re kellene még felülnöm majd valahogy, az majd sokat segít dönteni. Üléspróbán esett ki a 695 és a 696 Monster is. Én ilyen 90-100 lóerő közti motort biztos nem vennék egyből az A1-es után, de nem kell mindenkinek ugyanígy gondolkoznia
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Én decathlonban vettem vitorlás kabátot és gatyát.
2 órás szakadó esőben nem ázott át, cserébe mondjuk elég jól bele lehet fülledni, de mondjuk mindegyik ilyenbe bele lehet. Vékony az anyaga, a csukját is fel tudtam úgy venni, hogy arra húztam rá a sisakot, és a szabása sem olyan bő, mint a sima munkavédelmi boltban kaphatónak (nem lobog rajtad annyira).Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #134372 üzenetére
[kép]
GPS szerinti 123 km/h a max, amit a 125 Duke-al tudtam menni, fizikailag se lenne képes többre, mert kipörögte a 6-at is. És már ehhez is kellett egy combos lejtő. Valami nagyon kuporgós kis sportmotor egy 60 kilós pilótával lehet h tudna 130-at, de ennyi.Just a simple Lineman...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep