Hirdetés
-
Dobja a változatható apertúrát a Xiaomi 15 Pro?
ma Lencsetrükkök helyett nagyobb szenzorral érkezhet októberben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Delta Force: Hawk Ops - Jövő hónapban jön a PC-s alfa teszt
gp A belsős keleti próbák után végre a nagyközönség szerencsésebb része is belenézhet a játékba.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz
zgospel #116343 üzenetére
Hondánál van olyan gyakorlat, hogy, gyorsulj fel X sebességre, majd állj meg csak elsővel, utána hátsóval, együtt q kettővel, majd megadnak egy kisebb fektávot, ahol már komoly, fékezésre kényszerítenek. Tanulságos a kezdőknek.
Ugyanez a kanyarodással is, ülj egyenesen, dőlj kifele, dőlj befele.
Elmondják, hogy a hátsó fék kanyarban stabilizáló és korrigáló eszköz, nem megállásra van.
Azt is elmondják, hogy közúton egyenesen kell ülni a motoron kanyar előtt és finoman megérinteni a hátsó féket a lábaddal, stabilizálni a motorot. Ha sok a tempó akkor bedöntés + hátsó fék erősebben. Ha még úgy is sok, döntsd be a tested a kanyar belső íve felé, húzd magaddal a motort lefelé. Ha meg így is sok, akkor ima.
Szóval nem teljesen haszontalanok ezek a tréningek sem, feleségem évek óta kacérkodik a motorozással, mondtam neki hogy safety 0-n kezd majd.
Hondánál úgy tanítják, hogy első fék a kanyar előtt, mert felállítja a motort.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok