Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • etnies

    senior tag

    válasz zgospel #116343 üzenetére

    Hondánál van olyan gyakorlat, hogy, gyorsulj fel X sebességre, majd állj meg csak elsővel, utána hátsóval, együtt q kettővel, majd megadnak egy kisebb fektávot, ahol már komoly, fékezésre kényszerítenek. Tanulságos a kezdőknek.

    Ugyanez a kanyarodással is, ülj egyenesen, dőlj kifele, dőlj befele.

    Elmondják, hogy a hátsó fék kanyarban stabilizáló és korrigáló eszköz, nem megállásra van.

    Azt is elmondják, hogy közúton egyenesen kell ülni a motoron kanyar előtt és finoman megérinteni a hátsó féket a lábaddal, stabilizálni a motorot. Ha sok a tempó akkor bedöntés + hátsó fék erősebben. Ha még úgy is sok, döntsd be a tested a kanyar belső íve felé, húzd magaddal a motort lefelé. Ha meg így is sok, akkor ima.

    Szóval nem teljesen haszontalanok ezek a tréningek sem, feleségem évek óta kacérkodik a motorozással, mondtam neki hogy safety 0-n kezd majd.

    Hondánál úgy tanítják, hogy első fék a kanyar előtt, mert felállítja a motort.

    [ Szerkesztve ]

    "önmagam hite vagyok magamban"

Új hozzászólás Aktív témák