- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
Aktív témák
-
-Maci-
addikt
öööö, asszem elrontottad a linket! Ez csak egy főlap, ebből nem tudom megmondani!
Integra:
Az FMX-nek szerintem az a nagy baja, hogy 35 ló (meg nekem nem is jön be, de ez szobjektív). Oké, van tuning kitt, de az más tészta.SZERK:
Most megesküdni nem fogok, hogy pont ez az a típus, amit láttam, de rohadtul így nézett ki: [link] Csak ennek mintha nem lenne nyitott a kuplung deknije, annak meg tutira nyitott volt. Ugyan ilyen piros és szét olvadt a rendszámtábla kerete (vagy ott valami műanyag) a kipuff gáztól
[ Szerkesztve ]
If you don't know where you are going, any road will take you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
Gaboman
nagyúr
Senki nem tévesszen meg az hogy egy ilyen FMX vagy XTX motorok kinézetre hasonlítanak az SM gépekre.
Közel sem azok,nagyon nem.
Az utcai SM gépek a Husky 610 és KTM 640nél kezdődnek igazán.
A 610 nem rezonál annyira viszont az ülése meg vékonyabb mint a 640nek,a 640 jobban megy,erősebb,nyomatékosabb,szervizigényük nem nagy 5000kén előírt olajcsere és szelepellenőrzés.
Aztán a következő széria ami még nem üzemórás az a SC625,SMC625,SMC660,
Számomra ezek a legkedvezőbb SM motorok,erősek,könnyűek,szervizigényük 2000-2500km olajcsere és szelepellenőrzés 5000ként.
És végül az üzemórás erőgépek és pillekönnyű motorok.SMR,SM-R,FS,
Nagyon jók de a költségük óriási.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
-Maci-
addikt
Köszönöm, akkor nem áldozok rá! Úgyis akksit kell vennem
If you don't know where you are going, any road will take you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
ALI_G
veterán
Régi adósságot törlesztettek a jogalkotók azzal, hogy a 35 éve másodrendű közlekedők közé sorolt motorkerékpárokra és 3500 kg alatti maximális összsúly alatti tehergépkocsikra vonatkozó szabályokon enyhítettek. A három, vagy ennél több forgalmi sávval rendelkező úttest legbelső sávjában és a buszsávban végre közlekedhetnek a motorkerékpárok is, utóbbit a segédmotoros kerékpárok számára is megnyitották.
[link]hopp, még egy érdekes szakasz:
A talán legtöbbeket érdeklő kategória, a személyautóké nem örvendhet túl sok kedvezménynek, a változás azonban igen pozitív. Végre megszűnt a vasúti átjárókra érvényes általános 40 / 30 km/h sebességkorlátozás, így nem kell bokorból leskelődő sebességmérőre számítanunk megszűnt vidéki termelőszövetkezetek rég nem használt iparvágányainál. Január elsejétől ezeken a helyeken a normál, lakott területen kívüli / belüli sebességhatárokat kell betartanunk, amennyiben a közút kezelője nem látja el külön korlátozó táblával az átjárókat. Az így kihelyezendő táblák szükségessé tették az ezek hatályáról szóló kiegészítést. Így a vasúti átjáró előtt elhelyezett, maximális sebességet korlátozó táblák a vasúti átjáró kezdetéig érvényesek.
Az átjáró megközelítésekor tanúsított fokozott óvatosság természetesen a továbbiakban is szükséges – és egyben kötelező is.Ez gondolom minden járműre igaz, nem csak személyautókra. Mintha nem írná.
Korlátozó tábla alatt csak a sebességkorlátozót érti? Ezek az 1, 2, 3 csíkot tartalmazú hosszú függőleges táblák már magukban nem érvényesek akkor?[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
Lejárt a szerkesztés.
Nem csupán a kerékpársávból és a nyitott kerékpársávból, de a felfestett kerékpáros nyomon is előrehaladhatnak a tilos jelzés alatt a kerékpárosok, amennyiben a kereszteződésben felfestett előretolt kerékpáros felállóhely van. Ha a felállóhely hiányzik, a tilos jelzés alatt az úttest jobb szélén, a járműveket jobbról kerülve haladhatnak előre a kerékpárosok. Ilyen esetben egyébként a motorkerékpárok és a segédmotoros kerékpárok is előregurulhatnak, amennyiben a járművek között erre elegendő hely van.
Tehát jobbról. Én eddig balról mentem -
-
NFree
addikt
válasz Gaboman #31512 üzenetére
S szerinted az elég lenne? én nem tudom de motorral abszolut nem tudom betertani a kressz által tartott sebeség korlátokat, egyszerüen lehetetlen, így ha mindenáron nyugodtan akarok száguldozni akkor marad a pálya csakhát messze van
Egyébként az meg milyen 60 tábla autópálya végénél utánna 80 de én meg beleszaladtam kamionnal 90 vennel 30k
Dögöljön meg az állam a trafiaival meg a tábláival 1ütt.Van egy ismerősöm ő megmondta csak a pénz szedés miatt trafiznak nem a biztonság miatt
stb
Mindenkinek balaesetmentes boldok új évet így utólag ha lehet
jah 2.án gurultunk meg asszem 25. én isvga
-
TayRol
nagyúr
-
Nippon
őstag
Szeptemberben volt a "balesetem" azóta nem kaptam meg a szükséges papírokat a rendőrségtől, most megy a papír a bíróságra, mert elvileg én vagyok a hibás de nem büntetnek meg, mert az nem lenne fair... (ez egy ún gumi jogszabály, amit pillanatnyi kedvük szerint bárhogy értelmezhetnek) Tök jó nem volt kitáblázva meg kivilágítva, tehát a KRESZ szerint teljesen szabálytalan volt, én viszont nem mentem gyorsan, mégis nem az útviszonyoknak megfelelően közlekedtem, hiszen elestem. Na erre varrjál gombot
Sajnos az ismeretségi körömben több helyre is betörtek, kemény sztorik is vannak, a rendőrök meg kis kivétellel totál szerencsétlenek.
Innentől kezdve tényleg leszarom az összes buzit, nem rendőrök ezek, csak vámszedő droidok, a legjobb ha szóba sem elegyedek velük, ne raboljuk egymás idejét, szóval a karjelzéseiket ezentúl köszönésnek veszem amit viszonozni fogok. Üzenem nekik, hogy műszakim, jogsim, biztosításom van, de amúgy sietek.
Majd ha szolgáltok és védtek srácok...
-
.mf
veterán
válasz TayRol #31514 üzenetére
Én se, az biztos...
Kapcsolódó cikk: CBR1000RR --> nakedes street-fighterFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-Maci-
addikt
Ez a leg csodálatosabb hang a világon!
Titkos vágyam, hogy a napi használatban levő gép mellett egyszer ott álljon hibbiból egy BMW R100! Az utolsó régi techikás boxer....Szerk.:
Meg ha már motorozni nem tududnk, engedjétek meg, hogy felhívjam a fogyelmeteket az F800GS-re! Nem a BMW-t akarom fényezni, csak azokba ástam bele magam és aez a motor érdekes, annak is aki anti BMW-s
Téli fejtörő:
Mitől ilyen vad ez a motor és mitől van ilyen szép boxer hangja, mikor nem az?[ Szerkesztve ]
If you don't know where you are going, any road will take you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
NFree
addikt
válasz Nippon #31515 üzenetére
Azért azt nem ajánlom, hogy gonoszkodjunk velük mert úgy is mi szívunk a végén , hál isten én azért mondhatom van egy két kivétel , de hát sajna azoknak is teljesíteni kell a parancsot , beszélgettünk erről sokat az ismerősömmel jó arc motoros rendőr, ugymond ha nem muszáj nem piszkáják a mocisokat, de van egy két motoros közt is paraszt töbnyire a fiatal pénzes apuci kedvencei tisztelet a kivételnek.
Örülök egyébként , hogy nem esett nagyobb bajod a balesetben, viszont általába aki ugy járt mint mondjuk te azokat eddig mindíg megvágták még +ba
vga
-
zoltanz
nagyúr
válasz Gaboman #31486 üzenetére
Nem olyan egyszerű ám az élet, veszek egy fogaskereket osz kész. Ezeket is hamisítják minnél kisebb egy fogaskerék annál gyengébb is, nem beszélve az alapanyagról. Nem mindegy, hogy hazavágja a láncot egy töréskor meg a burkolat jórészét, plusz a lábadat sem fogja kímélni, plusz az utasodét is esetleg.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
nagyúr
Kifogytam az 1200 euros Dainese ruhamat,bazzzz...
Most vehetek egy masik borruhat. Ha valakinek kell, csak hivjon. -
Gaboman
nagyúr
Nekem 15ös JT első lánckerék a gyári 16os helyett volt fent.
14ezer km után még kopás sem látszott rajta!TayRol 1200Euros bőrruha,tudlak sajnálni!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-Maci-
addikt
válasz TayRol #31524 üzenetére
Átalakíttatni nem akarod? Nekem nagy volt a bőr nacim segge, elvittem és 15 pézéert úgy rám szabták, mintha az én bőrömből készült volna. Viszont SEMMI sem látszik rajta!
Cegléden van egy profi motoros ruha szakértő, a Cölöp. Szomszédos országokból is hozzá járnak a versenyzők. Magyarok is, szinte mindenki. Ha bőrruha, akkor a Cölöp az isten!Ja és nem rokonom vagy barátom vagy ilyesmi! Nekem is javasolták.
If you don't know where you are going, any road will take you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-Maci-
addikt
válasz Integra #31533 üzenetére
Őszinte leszek!
Volt egy jamahám, azóta én vagyok az anati jamah club leg törekvőbb tagja! Nem olvastam végig a cikket, de már (annak ellenére, hogy anti jamaha...) nem értek egyet azzal, hogy ez a gép csúnya lenne! Nekem még tetszik is! Külön kiemelte hogy milyen randa a műszerfal! Szerintem külön zsír! Egyrészt nekem bejön az elrendezést, másrészt qrvanagy pirospont részemről a mutatós műszerekért!SZERK.:
Ezért az árért simán R1200GS! Sőt! Az Adventure! Alu kofferekkel, Akrapovic-cal (Bocsánat )[ Szerkesztve ]
If you don't know where you are going, any road will take you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
Integra
titán
vajon ezen hány km után kell láncot cserélni?! 100?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #31536 üzenetére
Ez már nem is motor!
De a hangja a csodás,amikor beindítja a motort mekkorát rándul oldalra a csávó jobbra hogy megdől vele.
Itt aztán lehet nyomaték,V10 paci is 500LE meg azt hiszem 720NM.
Hétköznapi,túrázós motor.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-Maci-
addikt
válasz Integra #31537 üzenetére
Hát nem elfogultságból, de akkor már GT, bár én ilyen burkolt gépet sosem vennék. (ízlések és pofonok).
Egyik cimbi Németben dolgozik. Ferbruárban jön haza végleg, de addig is beújított magánag egy vatta új, leg utolsó szériás K1200GT! Pont úgy nézki, mint ez az 1300, csak nincs szürke keret az embléma körül. Nát mit mondjak. Qrva nagy gép! Meg élőben igen tetszetős is, bár neki is azt mondtam, hogy Magyarországra én tuti biztos GS-t vettem volna, vagy ha már brkolt akkor R1200RT! Nem lehetett lebeszélni! Neki csak a K1200GT tetszett sötétkék színben!
(Mostmeg jó magyar módra opatják vele! Még egyszer ki akaják vele fizettetni az áfát... )[ Szerkesztve ]
If you don't know where you are going, any road will take you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
TayRol
nagyúr
válasz Integra #31527 üzenetére
nagyon gagyi a digitgepem (7 eves), szoval ezt az egy szornyu kepet sikerult keszitenem a ruharol.
-
-
Integra
titán
persu!
600rr-rel mennyire vagy képben?
gondolkodom egy használtban. úgy ca 4000 - 6000 euro között.
elég nagy a szórás, 2003-tól 2007-es első üzembehelyezésig elég sok van.
az érdekelne, hogy milyen komoly érdemi különbség van az évjáratok között, melyiket érdemes keresni....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Aktív témák
Hirdetés
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Projektor topic
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Facebook és Messenger
- War Thunder - MMO Combat Game
- iPhone topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- HP EliteBook 845 G8 Tartós Fémházas Laptop 14" -60% Ryzen 5 Pro 5650U 6mag 16/512 FHD IPS Matt LTE
- HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/512 FHD IPS SURE VIEW
- HP Elitebook 840 G8 i5 1145G7 / 32GB / 512GB / hibátlan!
- Nethome Plus, klíma wifi modul
- LG OLED55C12LA 2 ÉV GYÁRI GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest